De grote opruiming is hier weer begonnen...
Er mogen een aantal hokken weg, omdat ze mij te groot geworden zijn, er ik er andere kleinere hokken voor terug wil..
De volgende hokken zijn nog beschikbaar:
Terrarium
Terrarium van 90x30x30 cm. Zo goed als nieuw met enkel wat kleine knaagschade aan de rails, maar heb je geen hinder van. Inc. ventilatierooster. Prijs, bieden vanaf 20,00 mag pas weg als de jonge muizen zijn opgegroeid
Ferplast Mary
Tralie kooi met wat aanslag. Is nog in redelijke staat, en goed te gebruiken voor syren & dwergjes. Zit in de onderkant een gat op maar gemaakt voor ferplast buizen, zit een plaatje voor, dus is uitbraakveilig. Ook aan de zijkant zit een gat op maat gemaakt voor ferplast buizen. Hier zit verder niets voor meer, omdat ik hem bijna niet meer gebruik. Hoef ik ook niet veel meer voor te hebben. 10 euro ongeveer.
De mary & terrarium zijn op te halen in Nieuw Buinen, eventueel met gratis spulletjes (moeten nog uitgezocht worden...)
Foto's volgen nog.
[TK] kooien
Moderator: Sylvia.
[TK] kooien
Laatst gewijzigd door I op 24 nov 2010, 18:17, 8 keer totaal gewijzigd.
Reden: Voor de tweede keer de te grote foto's verwijderd! (726 x 545, waar 640 x 640 het maximum is) Als je weer de te grote foto's terugplaatst, gaat dit topic een week op slot!
Reden: Voor de tweede keer de te grote foto's verwijderd! (726 x 545, waar 640 x 640 het maximum is) Als je weer de te grote foto's terugplaatst, gaat dit topic een week op slot!
Hedgery of the High Moors - Hobbyfokker van Witbuikegels.
-
- Hamsters: 21
- Leeftijd: 34
Re: [TK] kooien
Jaaa ik wil de mary wel
PM even of hij wel of niet verkocht is, 10 euro is prima
PM even of hij wel of niet verkocht is, 10 euro is prima
[url]=http://www.geelkerkenwever.webklik.nl[/url]
Hamstery Geelkerken-Wever
Hamstery Geelkerken-Wever
- JUSTxSMILE
- Leeftijd: 29
Anders wil ik de mary wel voor 12,50.
- JUSTxSMILE
- Leeftijd: 29
naja, laat anders die mary maar zitten..
ik neem de tris dan wel.
ik neem de tris dan wel.
JustxSmile, omdat simone nite reageerd op mijn pm mag je hem nog steeds overnemen.
De tris is inmiddels ook gereserveerd, die gaat mee naar exo.
Auto zit nu helaas echt bomvol voor naar exo, dus de mary zullen we een andere oplossing voor moeten zoeken.
pm zou fijn zijn.
EDIT:
Mary is gereserveerd.
De tris is inmiddels ook gereserveerd, die gaat mee naar exo.
Auto zit nu helaas echt bomvol voor naar exo, dus de mary zullen we een andere oplossing voor moeten zoeken.
pm zou fijn zijn.
EDIT:
Mary is gereserveerd.
Hedgery of the High Moors - Hobbyfokker van Witbuikegels.
-
- Leeftijd: 28
- Contacteer:
Jij hebt PB van mij (: