Hallo iedereen!
Ik wou dus een zak voer halen voor Denver.
Ik gebruikte voor mijn andere hamsters altijd harry hamster voer.
Nu kwam ik in 2 winkels waar ze het beide niet hadden.
Ik heb op de exo een zak care+ gekocht, maar het bevalt niet zo heel erg goed, van de 15 stukjes zullen er misschien net 5 weg zijn, en zodra ik een lekkernij geef hamstert/eet Denver het gelijk op.
Maar omdat ik geen Harry hamstervoer kon krijgen heb ik mij een zak van Hope farms gekocht. Nu dacht ik dat het gewoon brokjes met pitjes en zaadjes was, maar wat blijkt, het zijn net paardebrokken. Nu staat erin dat alles in de brokken zit, maar ik vraag me af of dit wel aanslaat, en of ik misschien toch maar even ga verder kijken voor Harry hamster voer.
Heeft iemand ook deze brokken van hope farms? En wat is jullie mening/ervaring hiervan??
En kan iemand mij informatie geven over eventueel ander voer, wat goed is e.d.
Hope Farms
Moderator: Sylvia.
-
Qudie<3Molley
- Hamsters: Jack
- Leeftijd: 34
- Contacteer:
Hope Farms
Liefs Ashley, en een pootje van Jack!
I only wished to become something beautiful.
Through my music, through my silent devotion
Rust zacht, mijn lieve schatjes
Hangmatjes!
Hangmatjes!
Re: Hope Farms
Over het algemeen worden de Hopefarms alles-in-een brokken door rusjes prima gegeten. Ik stel me zo voor dat het smaakt als een soort brinta (zo ruikt het ook). Ik kan me alleen wel indenken dat het niet echt spannend voer is. Dus af en toe een ander knaagje er tussendoor voor de afwisseling is dan wel leuk.
Ik heb meestal Witte Molen Country, Dwerg Hamster voer. Dat vinden al mijn hamsters eigenlijk te gek voer en het wordt goed gegeten. Maar ik denk dat andere hamsters andere voorkeuren kunnen hebben. Mijn robbies vinden bijvoorbeel Harry Hamster weer erg lekker en Beaphar XtraVital (de dwerghamster variant met de robbie op de verpakking).
Ik heb meestal Witte Molen Country, Dwerg Hamster voer. Dat vinden al mijn hamsters eigenlijk te gek voer en het wordt goed gegeten. Maar ik denk dat andere hamsters andere voorkeuren kunnen hebben. Mijn robbies vinden bijvoorbeel Harry Hamster weer erg lekker en Beaphar XtraVital (de dwerghamster variant met de robbie op de verpakking).
- Willemijn14
- Hamsters: Dobby en Bobby ♥
- Leeftijd: 30
Ik ben sinds kort ook gestopt met hopefarms. Ik heb nu Supreme Science Selective. Dat zijn ook een soort van brokken (in hartjesvorm) waar alles in zit.
Ook Prestige hamster Crispy hamstervoer ( van Versele Laga ) eet Rosita zo weg.
Ook Prestige hamster Crispy hamstervoer ( van Versele Laga ) eet Rosita zo weg.
Hangmatjes, huisjes en mandjes van Rosita's palace!
Groetjes van mij en mijn huisdiertjes :
De cavia's: Sarah en Timmy. Konijn: Snowy. Muisjes: Mrs. Jingles en Marisa en roborovski's Dobby en Bobby.
Slaap zacht mijn lieve Rosita, Cheeko en Uk ♥
Ik mis jullie liefjes...
Groetjes van mij en mijn huisdiertjes :
De cavia's: Sarah en Timmy. Konijn: Snowy. Muisjes: Mrs. Jingles en Marisa en roborovski's Dobby en Bobby.
Slaap zacht mijn lieve Rosita, Cheeko en Uk ♥
Ik mis jullie liefjes...
Ik geef ook van die grote brokken van hopefarms. Starbucks vind het heel leuk om lekker aan de brokjes te knabbelen.
Daarnaast krijgt hij 's avonds ook altijd een beetje het gewone hamstervoer van hopefarms (weet even niet hoe dat heet, maar dat is gewoon gemengd voer..).
Daarnaast krijgt hij 's avonds ook altijd een beetje het gewone hamstervoer van hopefarms (weet even niet hoe dat heet, maar dat is gewoon gemengd voer..).
Groetjes,
Lisa
Lisa
-
Qudie<3Molley
- Hamsters: Jack
- Leeftijd: 34
- Contacteer:
Kan het zijn dat het gewone hamster voer (gekozen uit de natuur) heet?Starbucks schreef:Ik geef ook van die grote brokken van hopefarms. Starbucks vind het heel leuk om lekker aan de brokjes te knabbelen.
Iedereen bedankt voor de reacties!
Liefs Ashley, en een pootje van Jack!
Hangmatjes!
Hangmatjes!