Op het moment ben ik druk bezig om mijn mooie vent Moses te koppelen aan Puck. We doen het lekker rustig aan en zien wel waarneer ze elkaar accepteren
Moses is een wildkleur ventje en heeft een super lief karakter.
Hij is een lekker pap zakje die, graag een beetje aandacht van je wil.
Hij is op de hand super rustig. Kort om een echte goedzak dus.
De ouders van Moses komen uit Duitsland. Moses is in een dieren winkel gekocht en daar kom ik eerlijk voor uit.
Puck is een blauwwildkleur dame en komt uit het noorden van nederland. Ook zij komt uit een dierenwinkel.Puck is een dametje met pit en is niet echt een knuffelaar. maar is verder een echte schat en vindt het geweldig om los te lopen.
De reden dat ik met Moses en Puck een nestje wil is omdat ik zelf vind dat het prettiger is een hamster van uit een thuis situatie te kopen waar alle zorg aan het nestje is besteed, waardoor de hammies tam mee naar huis kunnen. Daar bij vermeld ik wel dat dit een eenmalig nestje is en ik dus nogmaals nadrukkelijk vermeld dat de ouders dus onbekend zijn. Het is niet mijn doel om een foklijn op te zetten.
Ik heb me goed in gelezen en daar ook echt de tijd voor genomen.
Voor tips en eventuele reacties sta ik altijd klaar
Reserveringen:
- Merel
- Ik zelf
- Anne
hier zijn de foto's dan

M'n lekkere vent Moses

en onze Mooie dame Puck
en nu wat foto's samen

Moses heeft erg veel interresse

En tot slot nog wat foto's van het hok waar ze in zitten (ze slapen met z'n 2en in het zwarte doosje wub

Rechts

en Links
En dat was het dan