Hallo,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuk syrtje, nadat 3 jaar geleden mijn ventje overleden is.
Het probleem is enkel dat ik nog geen syrtje heb kunnen vinden in de omgeving Tilburg (waar ik dus woon).
Ik hoop dat een aantal van jullie een paar adresjes of zelfs hammies weten in de omgeving van Tilburg, heb zelf geen auto maar wel ov-chipkaart. Dus doordeweeks kan ik een Hammie eventueel op een station in de omgeving van Tilburg oppikken =)
Dankjewel alvast!
[GZ] Syrtje Tilburg e.o.
Moderator: Sylvia.
- Eveline
- Leeftijd: 48
- Contacteer:
Re: [GZ] Syrtje Tilburg e.o.
Kijk hier maar eens http://forum.dehamster.nl/viewtopic.php?f=1&t=87145
Hamsters genoeg dus!
Ik zal even kijken of ik morgen nog een syrtje voor je mee kan nemen daar, dan zou je hem in Tilburg op kunnen halen (daar werk ik). Ik laat hier nog even weten als dat gelukt is. Tenzij je nog eisen hebt aan kleuren/beharing/geslacht, daar kan ik waarschijnlijk niet aan voldoen namelijk.
Hamsters genoeg dus!
Ik zal even kijken of ik morgen nog een syrtje voor je mee kan nemen daar, dan zou je hem in Tilburg op kunnen halen (daar werk ik). Ik laat hier nog even weten als dat gelukt is. Tenzij je nog eisen hebt aan kleuren/beharing/geslacht, daar kan ik waarschijnlijk niet aan voldoen namelijk.
Groetjes van Eveline