De stamboomnamen zijn echt geweldig Angelique en Ambrose, hoe iemand dat kan bedenken voor een stel robbies.... maar goed dat waren hun namen al dus we doen het er maar mee
Inmiddels hebben de 2 gezinsuitbreiding gehad, maar daar heb ik nog geen foto's van, ik kijk liever naar ze
En van de week was ik bij een groothandel, daar is een gedeelte normale spullen, maar er is ook een apart bedrijf wat dieren verkoopt in hetzelfde pand. De meeste dieren zitten er nou niet echt geweldig bij, zeg maar ze hebben eten en drinken, en dat was het dan wel weer, kooien zien er niet uit, vies, veel oud voer tussen het nieuwe, en regelmatig restjes van wat ooit een soortgenoot was. Ik kan het niet laten om af en toe daar te kijken, en ze eventueel even te wijzen op de kooien, lege flesjes en lege velletjes in de hoop ze iets wijzer te maken.
Dit keer zag ik iets wat mij opviel, witte dwergjes (ik heb een voorliefde voor wit donkeroog
Deze 2 zien er verder gezond uit gedragen zich ook gezond, en hebben zo te zien niet al te veel geleden onder hun huisvesting (al kan ik dat van sommige andere hamsters die in deze bak hebben gezeten niet zeggen want ik zag heel wat witte vachtpluis...).
Ze staan een beetje "kaal" op de foto omdat ik ze na deze foto's uit voorzorg tegen parasieten heb behandeld, en ze zijn nog in quarantaine
Maar ik ben erg blij met ze, en ik hoop hun ook met mij.