Wat doe jij met je dieren als je op vakantie gaat?
Moderator: Sylvia.
-
hamsterdierenpension
Wat doe jij met je dieren als je op vakantie gaat?
Maar wat doe jij met je dieren tijdens de vakantie dat zouden wij graag willen weten
Hopend op veel leuke reacties!
Hopend op veel leuke reacties!
Laatst gewijzigd door hamsterdierenpension op 16 jul 2011, 13:16, 4 keer totaal gewijzigd.
Re: Wat doe jij met je dieren als je op vakantie gaat?
Ligt eraan waar we op vakantie heen gaan. We nemen hem gewoon mee, en als dat neit gaat of naar mn ouders of naar mn vriend zijn ouders die even gaan oppassen.
Ik kan me zo kwaad maken he, als mensen dieren dumpen in het bos ofzo.
Als je dieren aanschaft ga er dan ook 10000% voor, je hebt de lusten en lasten van dieren, je zult als je dieren in huis neemt, ook de lasten moeten dragen!
Ik kan me zo kwaad maken he, als mensen dieren dumpen in het bos ofzo.
Als je dieren aanschaft ga er dan ook 10000% voor, je hebt de lusten en lasten van dieren, je zult als je dieren in huis neemt, ook de lasten moeten dragen!
-
carineken
- Hamsters: Rosje
- Leeftijd: 35
Wat ik doe is nog anders:p
Ik ga een weekje op kamp en mijn hamster en overige dieren (vissen, konijn)
blijven gewoon thuis, mijn mama zorgt er die week voor.
Mijn beestenclub kan op hun bekende plek blijven.
Zo hebben we +- 2 weken geleden een waarschijnlijk gedumpt konijn gevangen waar we een nieuw thuis voor zoeken
Ik ga een weekje op kamp en mijn hamster en overige dieren (vissen, konijn)
blijven gewoon thuis, mijn mama zorgt er die week voor.
Mijn beestenclub kan op hun bekende plek blijven.
Zo hebben we +- 2 weken geleden een waarschijnlijk gedumpt konijn gevangen waar we een nieuw thuis voor zoeken
De letter M op mijn toetsenbord hapert regelmatig
- Nieske
- Moderator
- Leeftijd: 39
- Contacteer:
hoi hamsterdierenpension en welkom op het forum,
ik heb het eerste gedeelte van je post weggehaald omdat dat reclame was voor een website of product en dat is niet toegestaan.
Als je je website hier wil promoten mag dat
- subtiel in je onderschrift
- in het topic Sites van forumleden
- door een post te maken in het Oppastopic waarin je een post kan maken om jezelf aan te bieden als vakantieoppas.
Ik laat de rest van het topic voor nu open. Het is toch wel leuk om te zien wat mensen met hun hamster doen op vakantie.
Mijn schatjes gaan een weekje bij mijn vader logeren, en de vorige vakantie had ik ze bij Annee ondergebracht.
ik heb het eerste gedeelte van je post weggehaald omdat dat reclame was voor een website of product en dat is niet toegestaan.
Als je je website hier wil promoten mag dat
- subtiel in je onderschrift
- in het topic Sites van forumleden
- door een post te maken in het Oppastopic waarin je een post kan maken om jezelf aan te bieden als vakantieoppas.
Ik laat de rest van het topic voor nu open. Het is toch wel leuk om te zien wat mensen met hun hamster doen op vakantie.
Mijn schatjes gaan een weekje bij mijn vader logeren, en de vorige vakantie had ik ze bij Annee ondergebracht.
groetjes van Nieske
Rust zacht Lady, Ieniemienie en Romanov & Raspoetin
Rust zacht Lady, Ieniemienie en Romanov & Raspoetin
Wij hebben zoveel hamsters, 17, dat ik meerdere heb aangevinkt. Als het mogelijk is brengen we ze onder bij familie en kennissen, maar je zult begrijpen dat niet veel mensen plaats hebben voor 17 hamsters. Dan brengen we ze dus bijvoorbeeld per 3 of 4 onder. Maar als het niet lukt om ze onder te brengen of er gebeurd iets met één van de hamsters, ziekte bijvoorbeeld, blijf ik thuis.
Liefs Malu, en de hamsters Tequila en Frappy, en een pootje van Sokka!
♥ Slaap zacht liefjes.. † ♥
You always regret most what you don't say.
♥ Slaap zacht liefjes.. † ♥
You always regret most what you don't say.
Onze hamster gaat naar familie.
Onze 6 nijntjes zijn niet zo gemakkelijk te verplaatsen, op hen komt familie passen bij ons thuis, blijven ze ook lekker in hun vertrouwde omgeving.
Hetzelfde voor de parkietjes, hun kooi is wat groot om te verhuizen.
Maar wij gaan bewust niet langer dan 1 week aan een stuk op vakantie, zodat het niet te lastig wordt voor de oppas en zodat wij hen niet te lang zouden moeten missen.
Onze 6 nijntjes zijn niet zo gemakkelijk te verplaatsen, op hen komt familie passen bij ons thuis, blijven ze ook lekker in hun vertrouwde omgeving.
Hetzelfde voor de parkietjes, hun kooi is wat groot om te verhuizen.
Maar wij gaan bewust niet langer dan 1 week aan een stuk op vakantie, zodat het niet te lastig wordt voor de oppas en zodat wij hen niet te lang zouden moeten missen.
- Stephanie.
- Hamsters: 4
- Leeftijd: 31
Vorig jaar heb ik de hamsters bij kennissen ondergebracht, dit jaar gaan ze tijdens de zomervakantie naar iemand van het forum.
Mijn ouders en broers gaan ook nog een week op wintersport, maar dan blijf ik alleen thuis om voor de hamsters te zorgen.
Mijn ouders en broers gaan ook nog een week op wintersport, maar dan blijf ik alleen thuis om voor de hamsters te zorgen.
Liefs, Stephanie, rusje Sofia, Syr Skye & Konijntjes Billie Joe & Ginny!
Dag lieve Benjamin, Firenze, Siena, Muis, Milano, Casanova, Nuri, Lima, Arthur, Cairo, Ravenna, Pennsylvania, Jack, Will, Skippy, Nala, Chico & Hammy.
Dag lieve Andy..
Dag lieve Benjamin, Firenze, Siena, Muis, Milano, Casanova, Nuri, Lima, Arthur, Cairo, Ravenna, Pennsylvania, Jack, Will, Skippy, Nala, Chico & Hammy.
Dag lieve Andy..
Mijn hamsters 3 gaan naar mijn nicht die vroeger zelf ook 3 hammies heeft gehad, dus dat zal wel goed komen haha!
- HamstarME
- Hamsters: Vlek & Stip
- Leeftijd: 33
Onze hond gaat mee op vakantie, de konijnen en mijn syrtje gaan naar familie. En mijn buurmeisje past op de robo's, want die komen uit haar nestje.
Liefs, Vivian en robo's Vlek & Stip
-
zzz-dodo-zzz
- Hamsters: Bruno
- Leeftijd: 29
Mijn buurmeisje heeft de eerste aangevinkt,
Dit doe ik natuurlijk niet!
Hier gaan ze mee, of ze gaan naar kennissen...
Dit doe ik natuurlijk niet!
Hier gaan ze mee, of ze gaan naar kennissen...
- Willemijn14
- Hamsters: Dobby en Bobby ♥
- Leeftijd: 30
Bij mij blijven mijn diertjes gewoon thuis en verzorgen de buren ze. Soms hebben ze het dan wel iets te goed (aan hun omvang en overvolle voerbakken te zien)...
Wij gaan nooit ver en/of lang op vakantie, vrijwel altijd in Nederland een uurtje rijden hiervandaan. Dus als het nodig is, rijden we even terug naar huis om de hokken te doen.
Soms mag een diertje mee (een caaf of de hamster) als ze medicijnen hebben of niet goed eten o.i.d.
Wij gaan nooit ver en/of lang op vakantie, vrijwel altijd in Nederland een uurtje rijden hiervandaan. Dus als het nodig is, rijden we even terug naar huis om de hokken te doen.
Soms mag een diertje mee (een caaf of de hamster) als ze medicijnen hebben of niet goed eten o.i.d.
Hangmatjes, huisjes en mandjes van Rosita's palace!
Groetjes van mij en mijn huisdiertjes :
De cavia's: Sarah en Timmy. Konijn: Snowy. Muisjes: Mrs. Jingles en Marisa en roborovski's Dobby en Bobby.
Slaap zacht mijn lieve Rosita, Cheeko en Uk ♥
Ik mis jullie liefjes...
Groetjes van mij en mijn huisdiertjes :
De cavia's: Sarah en Timmy. Konijn: Snowy. Muisjes: Mrs. Jingles en Marisa en roborovski's Dobby en Bobby.
Slaap zacht mijn lieve Rosita, Cheeko en Uk ♥
Ik mis jullie liefjes...
Hier ook: de dieren blijven gewoon thuis en mijn moeder of nichtje komt hen verzorgenWillemijn14 schreef:Bij mij blijven mijn diertjes gewoon thuis en verzorgen de buren ze. Soms hebben ze het dan wel iets te goed (aan hun omvang en overvolle voerbakken te zien)...
Groetjes van Christof en een pootje van de katten Missy en Romeo! *hamsterloos na 7jr*
Ik zeg altijd: beter te veel dan te wenig en dat ze honger moeten lijden, toch? Bij mij kan ie zoveel eten als ie wilt, hier staat een bakje vol.
-
hamsterdierenpension
Leuk te horen dat iedereen toch zijn eigen oplossingen heeft voor de vakantie.
In ons dierencentrum hebben wij ook veel mensen die hun hamsters onderbrengen.
Ik zal hun vragen lid te worden van dit forum om zo mee te kunnen praten over verschillende onderwerpen.
In ons dierencentrum hebben wij ook veel mensen die hun hamsters onderbrengen.
Ik zal hun vragen lid te worden van dit forum om zo mee te kunnen praten over verschillende onderwerpen.
En ze kunnen hier ook onwijs veel info en vragen stellen enzo. Dat is ook erg makkelijk;)