Swiftie ontsnapt!!

Voor alles wat niet bij de overige hamsterfora thuishoort, zoals vragen over gedrag.

Moderator: Sylvia.

Plaats reactie
Gast

Swiftie ontsnapt!!

Bericht door Gast »

2 weken geleden heb ik Swiftie verhuisd naar een nieuwe kooi. Ze is er dolbij mee.. alleen was ze vannacht ontsnapt!! Ik moest er vanochtend om 5 uur uit want ik moest werken. Ik keek in de hamsterkooi en dacht dat Swiftie gewoon aan het slapen was... Kom ik om 12 uur van mijn werk ligt er een briefje op tafel: Marjet, ik heb gaas over de tralies gelegt want ik kwam je hamster tegen op de trap!! :o Ik mijn vader opbellen; dacht dat hij een grapje maakte!! Maar wat bleek nou..Ze was op haar huisje geklommen en vanaf haar huisje had ze zich helemaal uitgestrekt zodat ze net met haar pootjes de tralie kan omklemmen. En huppa ze zwiept zich er zo doorheen!! Nu heb ik dus gaas op de kooi, al eerdere tips van sommige forumleden :)

Gast

Bericht door Gast »

bij mij is hij ook 1 keertje ontsnapt , ongeveer hetzelfde verhaal op huis geklommen en zat opeens naast me in de kamer , keb hem met een loopbal gevangen en ja gewoon zorgen dat je kooi goed dicht zit ..
Daniela
Leeftijd: 35

Bericht door Daniela »

Hammie ontspante altijd door het deurtje,er zat daar een klein gaatje waar ze doorheen paste,maar toen deed ik er een beyblade voor( :oops: :) )en is ze nooit meer ontsnapt!ze is zo iets van 3 keer ontsnapt..
Linda

Bericht door Linda »

Gisteren zijn we zo dom geweest om Jori's deurtje open te laten staan na het eten geven.... 10 minuten later kwam een vriendin de woonkamer ingelopen en zag jori onderaan z'n deurtje hangen (deurtje opent naar beneden) :shock: !
Gelukkig was ie nog niet gesprongen, want de balkondeur stond open en we hadden een verjaardag, dus liepen er een hoop mensen door het huis die op hem hadden kunnen stappen.
Ik ben zo blij dat het goed is gegaan en moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren!!

Dank je Jori dat je zo lief op je deurtje bent bolijven zitten :D !!
Groetjes van Linda

en natuurlijk van Jori en Romi

[url]http://hammieonline.dk3.com[/url]
Plaats reactie