Nog geen zwangerschap, maar ze zijn zo schattig dat ik toch alvast een topic open, zodat ik foto's kan plaatsen van het stel.
Ouders
De moeder is Wellingtons Victoria. Victoria is dove gevlekt (aappMomo). Dit dametje is samen met James helemaal vanuit Engeland hierheen gekomen met de Exoknaag in december 2011. Ze is echt enorm schattig. Echt een energiek beestje. Heel lastig om op de foto te zetten, want ze is ontzettend beweeglijk. Maar oh zo leuk om naar te kijken. Verder is ze wel heel goed op te pakken, dus tam is ze zeker. En ik ben helemaal gek op d'r mooie vlekjes.
De vader is Snoezeltjes Keoni. Keoni is argente satijn (Aappsasa). Keoni is geboren in mijn eigen K-nest. Nadat hij bij een lief baasje terecht was gekomen, bleek dat zij allergisch was en moest hij samen met zijn maatje Jake weg. Ze zijn toen weer hier gekomen. Keoni is daarna alleen nog weer verhuisd naar een ander baasje, maar ook dat mocht niet zo zijn. Uiteindelijk is hij nu dus weer hier en mag dit ventje gezellig hier blijven. Of ja, gezellig.. Keoni is nogal gesteld op zijn eigen territorium. Al vind hij mij minder eng dan vele andere mensen, toch kan hij nog wel eens lelijk doen.
Jongen
Victoria is op 9 mei 20120 bevallen van 7 kleintjes.
Kleuren
Ik verwacht argente en dove. 50% gevlekt.
Reserveringen
Je kunt reserveren voor 1 hamstertje, een koppeltje van 2 of een groepje van 3. De hoeveelheid die je samen kunt/wilt houden moet een weloverwogen beslissing zijn.
Klik hier voor de reserveringslijst.
1. Dove man
2. Dove vrouw
3. Dove vrouw
4. Argente gevlekt vrouw
5. Argente vrouw
6. Argente man
7. Argente man