Hoi allemaal,

Binky heeft allemaal grappige maniertjes en ik zou wel een willen weten of andere hamsters dat ook doen...
Haha
1. Binky heeft in zijn kooi soms zo'n bakje met Chinchillazand staan en meestal een etensbakje(soms verstop ik het eten gewoon).

Als ik dan later nog eens kijk dan ligt de helft van zijn eten in het bakje Chinchillazand.
(Als ik eten verstop, mag dat niet op de grond zijn, want daar eet meneer niet van, we uit zijn buis, huisje en bakje en speel ding)
2. Als ik bij hem kom zitten en ik tik op z'n kooi geeft hij me een "high five" haha

. Dan komt hij dus met zijn pootjes tegen mijn vinger aan zitten.
3. Wc rollen vind Binky het einde, ik knip ze altijd door de helft en er word van allllles met die dingen gedaan. Rond gerold, Binky gebruikt hem ook wel als rollator

zo voor zich, natuurlijk doorheen gerend, aan geknaagd, rechtop gezet en dan erin zitten en Binky verplaatst die rolletjes ook wel eens van verdieping(Dat vind ik best knap)

. Wc rollen vallen bij Binky dus in de smaak, maarja die Weiderol heeft hij niet zoveel mee, alleen als hij er toevallig ooit een keer doorheen moet.
Doen ze dat bij jullie ook?