Wauw, wat een prachtig paradijs voor een rusje!
Ik zou ook wat meer 'klimmogelijkheden' bieden. Een verdiepinkje, zoals al is gezegd, is erg leuk, en ziet er ook mooi uit.
Even iets anders, ik snap dat het moeilijk is met zo'n enorm terrarium, maar moesten hamsterverblijven niet altijd op een tafel of bureau boven de grond staan? Omdat je ze anders van boven benadert? Correct me if I'm wrong..
Liefs Sannah & ♥ katten Jip&Janneke en paardje Kamillo
Iedereen hartstikke bedankt voor de tips,
ik wil nog graag een groot hout aquarium blok, ik weet niet hoe het heet, maar zo'n soort boomstam, en me tweeling broer wou nog miss wat met plexiglas gaan doen
-- 08 mei 2012 19:40 --
en ja hij kan wel op een tafeltje of bureau, maar 120 kilo is zwaar en zou anders door me bureau heen gaan en nu ga ik op me knieen naast het hok zitten om hem te pakken
Je hebt leuke attributen,, probeer ze te combineren zodat je meer verdiepingen krijgt en de lege ruimtes opvult. Zo ziet het er een beetje statisch uit, terwijl je zulke leuke onderdelen/spullen hebt aangeschaft! Je hebt veel mogelijkheden,, gebruik ze ook! ^^
Greetz. Bolino! ( ^.^ )"
Slaap zacht; Humpie, Snuf, Mini Cooper
http://www.fresha.net
Een website gebaseerd op Freeware en Shareware. Je kan er meer dan 200 gratis programma's direct downloaden!
Op het duitste hamsterforum, staan vol met ideeën en zonde om zo'n mooi aqua niet geheel te gebruiken
Ik zou zeggen een lekkere volle laag bodembedekking en verschillende schuilplaatsen, ondergronds.
Wel ontzettend gaaf zo'n terra!
Professionel & betaalbare fotoshoot van uw geliefde viervoeter boekt u bij MariekeHaverFotografie.
Bezoek de Facebookpagina of de Website voor meer informatie.