Oke.. Het ziet er nu allemaal weer goed uit. Mijn moeder had het 'behandelt'. Het zwarte is er af gegaan en er is alleen nog een klein wondje, zo'n wondje van als je een korstje hebt en het korstje er af gaat. Zo'n wondje.
Lelijke bobbel naast poot..
Moderator: Sylvia.
Lelijke bobbel naast poot..
Mijn lieve hamster heeft een hele lelijke bobbel naast haar pootje.. Ik heb geen idee wat het kan zijn, een abces? Het is de laatste dagen groter geworden en het wordt nu een beetje paarsig.. 
Oke.. Het ziet er nu allemaal weer goed uit. Mijn moeder had het 'behandelt'. Het zwarte is er af gegaan en er is alleen nog een klein wondje, zo'n wondje van als je een korstje hebt en het korstje er af gaat. Zo'n wondje.
Laatst gewijzigd door Tetta97 op 06 aug 2012, 18:33, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Lelijke bobbel naast poot..
Als ik jou was zou ik morgen een afspraak maken bij de dierenarts. Het klinkt niet goed.
Groetjes van Monica
Daar zou ik inderdaad mee naar de dierenarts gaan.
Mijn moeder wilt niet naar de dierenarts voor een hamstertje..
Het begint nu een beetje zwarter te worden..
-
CrazyCatLady
Je moet echt zo snel mogelijk gaan! Zwart betekend afsterven....
-
I
- Moderator
- Hamsters: Yoshi, Polly en Sonic
- Leeftijd: 43
Dit is al het zoveelste topic dat je aanmaakt over een hamster met ernstige gezondheidsklachten. Ik kan me nog iets herinneren met een hamster met een gat in zijn buik, een hamster met een abces door een bijtwond, een hamster die dagenlang steeds zwakker werd en uiteindelijk is overleden omdat er niets werd gedaan en nu weer een hamster met een bult die zwart wordt. Om het nog maar niet te hebben over het nest in de ovenla en het nest (veroorzaakt door nalatigheid, vlak na het eerste nest in de ovenla) dat door de moeder in de steek werd gelaten. Je krijgt aan alle kanten advies, maar er wordt niets mee gedaan.
Hamsters hebben zorg nodig. Deze hamster in dit topic heeft dringend medische zorg nodig. Als je je hamsters om wat voor reden dan ook geen zorg kunt bieden, dan moet je er niet aan beginnen. Al de hamsters die ik hierboven heb genoemd, zijn daar de dupe van geweest en dat vind ik ontzettend sneu.
Hamsters hebben zorg nodig. Deze hamster in dit topic heeft dringend medische zorg nodig. Als je je hamsters om wat voor reden dan ook geen zorg kunt bieden, dan moet je er niet aan beginnen. Al de hamsters die ik hierboven heb genoemd, zijn daar de dupe van geweest en dat vind ik ontzettend sneu.
Niet iedereen kan een held zijn, er moeten ook mensen gered
-
CrazyCatLady
Zo, dat veranderd de zaak nogal.... Ik vraag me dan daadwerkelijk af waarom jij en je moeder hamsters hebben als er niet goed voor gezorgd wordt?
Edit I: En zo hoeft het dus niet! Graag een beetje respect voor de topicstarter!
Ik zit hier nu echt te janken. Ik heb niet gekozen voor deze hamstertjes.. Kan ik er wat aan doen dat mijn moeder bij de kleintjes ging met haar handen en haar geur waardoor de moeder de kleintjes achter liet? Kan ik er wat aan doen dat mijn moeder 2 dagen weg ging en dat geeneens zei tegen mij maar wel tegen mijn zus? Kan ik er wat aan doen dat iemand in huis de kooi niet heeft dicht gedaan dat mijn hamsters begonnen te vechten.. Ik ben soms bij mijn vader en dan is er wat gebeurd. Ik kan niet constant bij mijn moeder blijven en ik heb er niet voor gekozen. Nouja. Weetje. We kregen deze hamstertjes met zijn achten in 1 kooi. Dat noem ik ook niet normaal. Het lijkt wel of alleen ik initiatief moet nemen. Toen ze kleintjes hadden gekregen. Echte schatjes.. Heb ik die verkocht op marktplaats. In totaal 12. Het is niet altijd goed gekomen ja..
-
CrazyCatLady
Maar wat ga je nu met de zieke hamster doen?
-
Jennes2012
Sterkte meis.. Hoe dan ook.. Het blijft toch je hammie. En blijft het moeilijk. Maar doe wat het beste is voor je hammie 
- Nancy-Engeltje
- Leeftijd: 41
Ik zou janken wanneer mijn hamster zijn pootje aan het afsterven was.
Ga je nu nog wel wat met de gegeven raad doen? Of laat je de hamster in deze staat gewoon zitten?
Want dat kan ik uit jouw bericht niet opmaken, ik hoop in elk geval van wel.
Ga je nu nog wel wat met de gegeven raad doen? Of laat je de hamster in deze staat gewoon zitten?
Want dat kan ik uit jouw bericht niet opmaken, ik hoop in elk geval van wel.
Het pootje sterft niet af. Er zit een bobbel tussen haar ruggetje en haar buikje. De laatste dagen werd het groter en nu kleiner. Het lijkt wel op een zakje. En wat kan ik doen voor die hamster dan..
Gisteren werd het groter en vandaag wordt het ineens kleiner, ook weer raar... Maar wat je dan voor de hamster moet doen? Tegen je moeder zeggen dat ze haar verantwoordelijkheid moet nemen en ermee naar de dierenarts gaan, dat moet je doen.
Groetjes van Christof en een pootje van de katten Missy en Romeo! *hamsterloos na 7jr*
-
I
- Moderator
- Hamsters: Yoshi, Polly en Sonic
- Leeftijd: 43
Dat is altijd de strekking in je topics, dat je er niet voor gekozen hebt en dat je er allemaal niets aan kunt doen. En een ander heeft het altijd gedaan. Ik vind het heel goed dat jullie die acht hamsters hebben overgenomen, maar daarmee hebben jullie ook de verantwoordelijkheid overgenomen. Ze zitten nu wel niet meer bij elkaar, maar een veilige leefomgeving hebben ze ook niet. Ze kunnen elkaar verwonden en dekken. En als ze zodanig gewond raken of ziek zijn dat ze naar een dierenarts moeten, dan gebeurt dat niet omdat het niet mag.Tetta97 schreef:Ik heb niet gekozen voor deze hamstertjes..
Ik zou maar eens overleggen met je moeder en je zus hoe nu verder met deze hamsters, want op deze manier is het niet echt diervriendelijk.
Niet iedereen kan een held zijn, er moeten ook mensen gered