Massa PM - niet op reageren

Voor vragen, tips of klachten over dit forum.

Moderator: Sylvia.

Plaats reactie
morgantcm
Moderator
Leeftijd: 40

Massa PM - niet op reageren

Bericht door morgantcm »

Hallo allemaal,

Ik ontving een melding via PM en ik zie dat ook in het 'Spambots' topic hierover is gesproken (http://forum.dehamster.nl/viewtopic.php ... #p11074740), maar ik maak er toch even een apart onderwerp voor aan. Veel leden hebben een PM ontvangen van gebruiker 'leroys' om lid te worden van een ander forum. Deze PM is geen spam. De gebruiker in kwestie is al verschillende malen onder diverse namen van het forum geband. Het gaat hier om een figuur dat telkens nieuwe fora aanmaakt die allemaal genadeloos falen. Hij is ook op verscheidene andere fora geband wegens het continu reclame maken en massa PM's sturen voor zijn fora. Reageer er dus aub niet op; ik ga er werk van maken.

Rust zacht mijn lieve Snoopy (*08-2006 / 06-06-2008) en mijn lieve Bella (*04-2008 / 15-02-2010)
annieaardbei
Leeftijd: 35
Contacteer:

Re: Massa PM - niet op reageren

Bericht door annieaardbei »

Ik kreeg laatst ook een PM van iemand over een beauty/nagellak forum.. valt deze hier ook onder? van een CelineM oid. heb er ook niet op gereageerd hoor maar vroeg het me ineens af omdat ik inderdaad ook het bericht van die leroys had.
Hamstery Merci
xx Anouk en de parkietjes, nijntjes Tess en Beer, poezel Trix en paard Rakesh
Rust Zacht mijn schatjes..
Meredeth
Leeftijd: 41

Bericht door Meredeth »

Hoi allemaal, het verstandigste is volgens mij ook om vooral niet op links te klikken die niet overduidelijk veilig zijn. Dan kan er ook niets gebeuren zoals fishing enzo.
:cry:Serre en Cenne en Coco
morgantcm
Moderator
Leeftijd: 40

Bericht door morgantcm »

Anouk, die van Celine is niet hetzelfde als die van Leroy. Er zijn wel vaker leden (voornamelijk nieuwe) die massa PM's gaan uitsturen, omdat ze je willen uitnodigen op een ander forum of omdat ze niet snel genoeg een antwoord krijgen in hun topic. Dat is niet alleen irritant, maar ook gewoon echt niet de bedoeling. Dus mocht je zo'n massa PM krijgen, meldt het dan bij één van de modjes.
Rust zacht mijn lieve Snoopy (*08-2006 / 06-06-2008) en mijn lieve Bella (*04-2008 / 15-02-2010)
Plaats reactie