Nestmateriaal
Moderator: Sylvia.
- isabelalala
- Hamsters: Gaia
Nestmateriaal
Wat gebruiken jullie als nestmateriaal?
Ik heb zelf cotton comfort op de bodem liggen maar wil graag ook wat materiaal geven waar ze een nestje van kan bouwen.
Hamsterwatten mogen niet, maar wat is er allemaal wel geschikt?
Ik heb zelf cotton comfort op de bodem liggen maar wil graag ook wat materiaal geven waar ze een nestje van kan bouwen.
Hamsterwatten mogen niet, maar wat is er allemaal wel geschikt?
groetjes van Isa en Gaia
Dag lieve Myra en Belletje
-
Wynter
- Hamsters: Hatter
- Leeftijd: 39
Re: Nestmateriaal
Of als je een leuk kleurtje wilt, papieren servetten.
- SpookyH
- Hamsters: Pippin
- Leeftijd: 25
- Contacteer:
Zitten daar niet verkeerde kleurstoffen in? Ik weet het niet zeker, maar dacht dat ik dit ooit gelezen had.Wynter schreef:Of als je een leuk kleurtje wilt, papieren servetten.
_____
Ik gebruik gewoon zaagsel, cotton comfort, wc-papier, en een kapot geknipt washandje. Verder gebruikt mijn hamster Skinny o.a. haar voer als nestmateriaal ( -.-'' ) en Spooky de stokjes van zijn opgegeten knaagstickjes. Maar ja..
☆ Rust in vrede, lieve Spooky { - - - / 17-11-12} en lieve Skinny { - - - / 20-11-12} ☆
- isabelalala
Haha dan zijn Spooky en Skinny wel creatieve hamstertjes
Ik heb net mn nieuwe lieverd opgehaald, ik zal haar wat wc papier geven dan kan ze zodra ze zin krijgt haar eigen nestje gaan bouwen
Ik heb net mn nieuwe lieverd opgehaald, ik zal haar wat wc papier geven dan kan ze zodra ze zin krijgt haar eigen nestje gaan bouwen
groetjes van Isa en Gaia
-
Wynter
- Hamsters: Hatter
- Leeftijd: 39
Servetten worden vaak gebruikt met eten, lijkt me sterk dat wij onze mond afvegen met kleurstoffen die verkeerd zijn
Voor mensen gelden namelijk strengere regels dan voor dieren.
- isabelalala
Bovendien hebben veel mensen ook bedrukt toiletpapier?
groetjes van Isa en Gaia
keukenrol 
Tissues!
-
zzz-dodo-zzz
- Hamsters: Bruno
- Leeftijd: 29
Hier ook wc papier, en heel af en toe *lees; 2x sinds de 2 jaar dat ik ze heb* servetjes, haha.
(Groen voor Bruno en lichtblauw voor Uk, het moet nattuurlijk wel bij hun kooi passen
)
(Groen voor Bruno en lichtblauw voor Uk, het moet nattuurlijk wel bij hun kooi passen
- Babbeltje93
- Leeftijd: 46
Tot nu toe zaagsel en wcpapier... maar toen we merkten dat ze haar hokje niet ging 'inrichten', hebben we toch de watten gegeven die ze al had in de winkel.... En daar leeft ze nu in. ... Helemaal ingewikkeld in die watten en ze komt er niet snel uit, ze vindt het echt heerlijk.
Baal er wel van, omdat ik had gelezen dat die watten helemaal niet goed zijn.... maarja, ik hoop dat ik ze binnenkort iets anders kan geven... kapot geknipte washandjes klinkt wel goed
Eens proberen dus!
Baal er wel van, omdat ik had gelezen dat die watten helemaal niet goed zijn.... maarja, ik hoop dat ik ze binnenkort iets anders kan geven... kapot geknipte washandjes klinkt wel goed
-
Zippie
- Hamsters: Zippie
- Leeftijd: 26
Colorbed
-
shania-brummel
- Leeftijd: 26
ik heb gewoon van de dierenwinkel, colorbed x
Rust zacht liefje, ik zal je nooit vergeten Brummel❤
- isabelalala
Ziet er leuk uit dat colorbed, maar best duur, 3 Euro voor 90 gram, hoe lang doe je daarmee?
Mijn hamster krijgt sinds het begin van dit topic WC-papier en heeft daar meteen een heerlijk nestje van gebouwd.
Mijn hamster krijgt sinds het begin van dit topic WC-papier en heeft daar meteen een heerlijk nestje van gebouwd.
groetjes van Isa en Gaia
Ik hoop ook dat je snel iets anders kan geven! Hamsterwatten zijn echt gevaarlijk. Ze kunnen erin stikken, het kan hard worden in hun darmen, ze kunnen erin verstrikt raken en een pootje verliezen..Babbeltje93 schreef:Tot nu toe zaagsel en wcpapier... maar toen we merkten dat ze haar hokje niet ging 'inrichten', hebben we toch de watten gegeven die ze al had in de winkel.... En daar leeft ze nu in. ... Helemaal ingewikkeld in die watten en ze komt er niet snel uit, ze vindt het echt heerlijk.
Baal er wel van, omdat ik had gelezen dat die watten helemaal niet goed zijn.... maarja, ik hoop dat ik ze binnenkort iets anders kan geven... kapot geknipte washandjes klinkt wel goedEens proberen dus!
Rust zacht Boris! ♥