Foto- en napraattopic ExoKnaag 2 december 2012

Hier kun je alle foto's, verslagen en vragen kwijt over de evenementen.

Moderator: Sylvia.

melissa&puk
Leeftijd: 29
Contacteer:

Re: Exoknaag 2 december 2012 Houten

Bericht door melissa&puk »

zo.. ik ben ook thuis.
Gelukkig iedereen gevonden waar ik een afspraak mee had. heb erg veel spulletjes mee naar huis genomen 3 grote volle big shoppers :razz:
En netjes met 1 gereserveerd hamstertje maar naar huis gekomen.
Blijf normaal gesproken de hele dag, maar ik was ook met mijn moeder. En had het op een gegeven moment ook wel gezien.
Mijn fototoestel wel meegenomen, maar helemaal vergeten foto´s te maken!

Groetjes van Melissa en de hamsters van Hamstery Paradise <3
delle
Hamsters: 1 rusje Abu en 1syr jaap
Leeftijd: 38

Bericht door delle »

Ik ben ook weer thuis. Gezellig met me paps geweest. Mijn syrtje opgehaald en jog een leuk rusje mee genomen.
Was wel weer erg gezellig!
Dikke knuffel van: Abu!

Op de regenboog kijken naar beneden: wodka,unit, esprit, yoshi en Bryce
Ik mis jullie schatjes

http://www.facebook.com/danielle.vaneveld
Qudie<3Molley
Hamsters: Jack
Leeftijd: 34
Contacteer:

Bericht door Qudie<3Molley »

@Kim (Icegirl)) Je robbies waren inderdaad erg lief en mooi!
Als ik ook robbies wil, weet ik je te vinden!

Ik heb me ook netjes ingehouden =D
Lush van Naomi overgenomen, en verder 3 zakjes met kokos schilfers, papaja en anijs blokjes^^
Alle hangmatjes hebben een thuis gevonden.

Vond het erg gezellig^^ Elk jaar krijg je meer contact met leden, wat erg leuk is^^
Naomi thnx voor de lush, en Kim thnx voor de knuffels van je Robbies! =D
Liefs Ashley, en een pootje van Jack!
I only wished to become something beautiful.
Through my music, through my silent devotion
Rust zacht, mijn lieve schatjes
Hangmatjes!
isabelalala
Hamsters: Gaia

Bericht door isabelalala »

Wat mij opviel, was dat er iemand stond met grote bakken op kleur gesorteerde rusjes van een week of 3-4 oud.
Gerust 20 of 30 per kleur of zo.
Kopen jullie van zo iemand?
groetjes van Isa en Gaia

Dag lieve Myra en Belletje
aangellaaaa
Hamsters: Billy,Kleintje
Leeftijd: 34

Bericht door aangellaaaa »

Was weer leuk. en inderdaad.ieder jaar leer je meer mensen kennen. jou helaas niet gezien ashley. ik heb mijn billy opgehaald! een grote kooi met dank aan minimi! denk dat ik de volgende exo er ook wel weer ben! groetjes :D
the greatest accomplishment is not in never failing but in rising again after you fall

Billy
Rij
Leeftijd: 38

Bericht door Rij »

Wij zijn ook weer terug. :)

Vond de knaaghal heel fijn ruim opgezet. :D Heb veel moois gezien en een sugarglider die echt de helft zoveel kleiner was dan mijn sugargliders. :shock: Vast nog een jonkie ofzo, vond dat toch wel vreemd te zien. :P Twee hams mee naar huis, een leuke zwart DS langhaar vent en een grijs langhaar rex uit Zweden. :)
Alles op een Rijtje.
De Syrische hamster : Senri.
Het vlinderhondje : Robin en de dikstaartgerbil : Kip.
I
Moderator
Hamsters: Yoshi, Polly en Sonic
Leeftijd: 42

Re: Foto- en napraattopic ExoKnaag 2 december 2012

Bericht door I »

Ik heb de berichten over Exo uit het andere topic verplaatst naar dit traditionele napraattopic.
Niet iedereen kan een held zijn, er moeten ook mensen gered
_Zuurstok

Bericht door _Zuurstok »

Ik had jullie allemaal veel plezier willen wensen maar ben het gewoon vergeten :bloos: Hopelijk hebben jullie het allemaal leuk gehad! Kom maar op met die foto's! :D 8)
Groetjes Mandy
Minimi
Leeftijd: 37

Bericht door Minimi »

Weer thuis, ga nu heel vrolijk al mijn nieuwe dropjes vertroetelen en spullen bewonderen.
Ik vond het dit keer weer leuker dan afgelopen april (was toen erg weinig naar mijn idee) wel vond ik het in de knaaghal veel fijner opgezet dan bij de terraria.
Daar werd ik soms echt onder de voet gelopen.

Helaas niet iedereen kunnen vinden die spullen van me overnam maar gelukkig wel veel mensen =D
Killer, mijn lieve kleine engeltje ✝26.01.2013
Jenna
Hamsters: Lexi en Archimedes
Leeftijd: 33
Contacteer:

Bericht door Jenna »

Was inderdaad onwijs gezellig, en ik was erg blij dat de hal zo ruim was. Ook nog even de reptielenhal door geweest, maar dat was toch een stuk rotter met de rolstoel. Nu was eigenlijk het enige probleem: Binnen komen! Jemig wat zijn mensen asociaal zeg. Gewoon voor mijn rolstoel langs afsnijden, om maar zo snel mogelijk binnen te zijn. Op een gegeven moment waren er twee wildvreemde mannen die zeiden: En nu ga jíj naar binnen! En die hebben iedereen voor me aan de kant gezet, haha.
♥ Liefs Jenna, Miek en mini (e.t.a. 10-2018) ♥
♥ Lexi en Archimedes ♥
† Slaap zacht, lieve schatten †
♥ Noa, voor altijd in mijn hart ♥
~M'Zorro
Leeftijd: 29

Bericht door ~M'Zorro »

Gelukkig bestaan ze nog, Jenna :)
Professionel & betaalbare fotoshoot van uw geliefde viervoeter boekt u bij Marieke Haver Fotografie.
Bezoek de Facebookpagina of de Website voor meer informatie.
ValeryD
Leeftijd: 32

Bericht door ValeryD »

Ik had een hoop afspraakjes, maar dat is allemaal goed verlopen. Uiteindelijk dan, want ik herkende niemand, haha. Ik vond het gezellig! Er waren een hoop leuke diertjes en spulletjes. Ik ben met een zware boodschappentas en enkele plastic tasjes naar huis gegaan. :-)
In de regenboogbrug ~ Scooby-dooby doo(Rus) ~ Stuffie(Rus) ~ Chibii(Rus) ~ Nimpie(Rus) ~ Drake(Robbie) ~ Kyle Broflovski(Syr) ~ Michelangelo(Robbie) ~ Josh(Robbie) ~ Jelly Bean(Rus) ~ Nymphia(Rus) ~ Bayleef(Camp) ~ Sakura(Syr)
Jenna
Hamsters: Lexi en Archimedes
Leeftijd: 33
Contacteer:

Bericht door Jenna »

Ik had maar 1 afspraak dus dat is gelukkig goed gegaan.
Maar ook ik ben weer aangesproken door mensen waarvan ik nu nog steeds niet weet wie het zijn, haha. Oeps!
♥ Liefs Jenna, Miek en mini (e.t.a. 10-2018) ♥
♥ Lexi en Archimedes ♥
† Slaap zacht, lieve schatten †
♥ Noa, voor altijd in mijn hart ♥
Nella
Hamsters: roborovski's
Leeftijd: 39

Bericht door Nella »

Dit is voor ons (ik en mijn vriend) de kortste Exo ooit geweest denk ik, haha. We hadden deze keer geen stand. Had daarnaast ook maar weinig afspraken gemaakt, waardoor we daar ook snel mee klaar waren. We waren er om kwart over 11 en gingen om 1 uur - half 2 ongeveer weer weg.

Het knaagdierendeel viel me wat tegen. Het was inderdaad wel ruim opgezet, maar dat kwam vooral door het ontbreken van veel stands die er normaal wel waren. Vorig jaar was het in ieder geval een stuk drukker / meer te zien.

Heb me opzich prima vermaakt, maar was vooral erg moe. Gisteren een tamelijk vermoeiende dag gehad, dus hadden allebei besloten om het vandaag niet te laat te maken.

Volgende keer in ieder geval weer een stand! :D :lol:

Verbaasde me er overigens over wat ik allemaal bij de rattenopvang kreeg. Had daar een zandbakje en voerbakje (klein formaat) gekocht en kreeg een hele tas met allemaal spulletjes erbij :-? . Pennen, spelletje, iets voor in de kerstboom enz (zullen ze vast wel gratig gekregen hebben denk ik, maar toch...). Volgens mij hadden ze dat toch echt beter kunnen besteden of geld voor kunnen vragen als bijdrage. Kwam net zo op me over als die goede doelen die tig keer per jaar informatiefolders en brieven sturen tegen reguliere verzendkosten wat ook niet bepaald nodig is.
Roborovski's
Ex-Hobbyfokker van de volgende kleuren: wildkleur, recessieve white-face, dominante white-face, wit en gevlekt

Informatieve tekst roborovski's!
Seraphina
Hamsters: Frits en Herbie
Leeftijd: 40

Bericht door Seraphina »

Zo, ook weer thuis. Tweede keer met de auto en dat was toch wel erg fijn; eerste keer ooit met de trein gegaan. Op 1 na al mijn handeltjes kunnen uitvoeren, sterker nog, volgens mij heeft het "handelen" een minuut geduurd :lol: met dank aan wat medeforummers die elkaar kenden haha.
Mijn doel was een leuke dwerghamster mee naar huis nemen en ik wilde het liefst een zwarte. Die zaten op een paar plekken maar ik vond de meeste er niet goed uitzien...uiteindelijk een zwartje gekocht op de enige plek waar ik ze er fatsoenlijk uit vond zien. Ik durf niet helemaal mn hand in het vuur te steken voor wat voor soort fok het was...de hamsters zagen er in ieder geval goed uit daar.
Eigenlijk was ik verliefd op een camel (?) campbelli, maar ik vertrouwde het niet zo omdat er een zwartje in de bak zat die wondjes op zijn poten had en ik bovendien erg mager vond. Uiteindelijk dus een zwarte rus gevonden; Douglas Fargo (naar een karakter in de serie Eureka). Daarnaast nog leuke dingetjes gekocht die nog nodig waren.
Nu ben ik moe want ik vind het toch altijd wel een heel gedoe met zoveel mensen om me heen en dan ook nog een gesprek proberen te voeren met mn vriendin haha. Normaal wandelen we ook nog door de exotenzaal, maar daar zijn we nu niet eens aan toegekomen... Mensen merkten al op dat er ruime paden waren bij de knaagdieren en ik vond dat ook erg fijn! Verder enigszins van mijn angst voor chinchilla's af na vandaag...

Ik ga even lekker douchen en dan op de bank hangen :).
~Could we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars?
Plaats reactie