Niet alleen bij chineesjes hoor. Bij Rusjes zie je het minder omdat ze behaard zijn, maar bij Syrtjes bijvoorbeeld zie je ook heel duidelijk flinke ballen zitten.
Zippie schreef:Ja ok maar hij zei: ''bij mannetjes blazen de ballen ook wel op''
ten eerste ik ben geen 'hij' Natascha is echt een meisjes naam...
En sabbie bedoelde dat gedeelte ook. je ziet de bij mannetjes de ballen minder goed met veel haar.
Sabbie schreef:Maar bij Syrtjes bijvoorbeeld zie je ook heel duidelijk flinke ballen zitten.
Niet altijd, ik heb me laatst vergist in het geslacht van mijn hamster omdat hij maar 1 klein balletje heeft, die had ik in de haast over het hoofd gezien En ik heb ook wel eens een klein geschapen hamster gehad (Thijs) die in de opvang door mijn collega als vrouwtje was bestempeld. Dus dat geldt zeker niet voor alle mannelijke syren. Je kunt beter kijken naar de ruimte tussen de geslachtsopeningen, dat is veel betrouwbaarder dan kijken naar eventuele ballen.
I schreef:Niet altijd, ik heb me laatst vergist in het geslacht van mijn hamster omdat hij maar 1 klein balletje heeft, die had ik in de haast over het hoofd gezien En ik heb ook wel eens een klein geschapen hamster gehad (Thijs) die in de opvang door mijn collega als vrouwtje was bestempeld. Dus dat geldt zeker niet voor alle mannelijke syren. Je kunt beter kijken naar de ruimte tussen de geslachtsopeningen, dat is veel betrouwbaarder dan kijken naar eventuele ballen.
Ik weet het eigenlijk niet, ik heb zowel mannen met grote als met kleine ballen gehad. (En nu dus ook een syrtje met 1 bal ). Ook eens een logeerhamster die uitermate klein geschapen was. Maar dus ook hamsters die hun eigen poefje hebben, zoals Davy. Volgens mij is het een kwestie van toeval.
Niet iedereen kan een held zijn, er moeten ook mensen gered
Syrische mannen hebben inderdaad niet altijd duidelijke ballen. Vaak wel maar daar moet je je echt niet op baseren. Bij Cartouche heb ik nog nooit ballen gezien maar het is echt wel een vent
Groetjes van Mona, en van syrtje Cardan en rusje Amberle♥