Zo lieef.. maar het mag niet.
Moderator: Sylvia.
Zo lieef.. maar het mag niet.
Nou kijk het zit zo, Ik had Whiskey zo vast, en ik zat even bij de kooi van Hammie-Silly. Nu floepte Whiskey bijna uit mijn hand en ze begon te snuffelen aan Hammie-Silly! En Hammie-Silly rook ook aan Whiskey, ze zaten niet bij elkaar hoor maar er zat een tralie tussen. Het zag er zo lief uit, net of ze naar elkaar toe wouden, want Whiskey begon me ook te bijten toen ik haar van de tralies weg haalde.
Maar ze mogen zeker niet bij elkaar? Omdat ze elkaar niet kennen.
Maar gaan ze dan echt vechten tot er 1 dood gaat?
Maar ze mogen zeker niet bij elkaar? Omdat ze elkaar niet kennen.
Maar gaan ze dan echt vechten tot er 1 dood gaat?
Groetjes van;
Anne Marie, de 2 cavia's Snoetje en Kuifje, en de 2 hamsters Hammie-Silly en Whiskey!
Anne Marie, de 2 cavia's Snoetje en Kuifje, en de 2 hamsters Hammie-Silly en Whiskey!
-
- Leeftijd: 41
-
- Leeftijd: 39
Ik weet niet wat voor soort het is? Als het syrische hamsters zijn kunnen ze sowiezo niet bij elkaar, aangezien die echt solitair leven. Bij rusjes kan het wel goed zijn, als ze uit een sociale lijn komen. Vaak gaat het echter fout en is het niet aan te raden. Robo's kunnen wel bij elkaar, dat wordt zelfs aangeraden. chineesjes kunnen weer niet bij elkaar.
Verder is het natuurlijk sowiezo geen aanraden om een mannetje en vrouwtje bij elkaar te zetten, die zullen dan natuurlijk kindjes krijgen, en dat lijkt me niet de bedoeling
Verder is het natuurlijk sowiezo geen aanraden om een mannetje en vrouwtje bij elkaar te zetten, die zullen dan natuurlijk kindjes krijgen, en dat lijkt me niet de bedoeling

Het zijn 2 vrouwtjes en allebei een rusje.
Jammer dat ze niet bij elkaar kunnen. Best raar eigenlijk dat ze op zichzelf moeten leven. Zou ik zelf ook niets aan vinden als ik daar zo in me eentje leef, hihi.
Nouja het is niet anders. Bedankt voor jullie reactie!
Jammer dat ze niet bij elkaar kunnen. Best raar eigenlijk dat ze op zichzelf moeten leven. Zou ik zelf ook niets aan vinden als ik daar zo in me eentje leef, hihi.
Nouja het is niet anders. Bedankt voor jullie reactie!
Groetjes van;
En dát is het nou net... Mensen gaan dieren te vlug/te vaak vergelijken met mensen en hoe 'wij' ons zouden voelen. Dat moet je dus niet doen. Het zijn dieren en ze hebben niet die gevoelens die wij hebbenHabsiejj schreef:Het zijn 2 vrouwtjes en allebei een rusje.
Jammer dat ze niet bij elkaar kunnen. Best raar eigenlijk dat ze op zichzelf moeten leven. Zou ik zelf ook niets aan vinden als ik daar zo in me eentje leef, hihi.Nouja het is niet anders. Bedankt voor jullie reactie!

««« Fester »»»
- † Yoshi, Dunya, Juan, Mia & Trees, Fraggle, James † -
- † Yoshi, Dunya, Juan, Mia & Trees, Fraggle, James † -
Ach ja, zelf zou ik er ook niks aan vinden als ik al m'n eten in m'n wangen naar huis zou moeten slepen, als ik met m'n tong mijn hele lijf moest wassen, en als ik elke ochtend m'n eigen keutels uit m'n bed zou moeten gooien...Habsiejj schreef:Jammer dat ze niet bij elkaar kunnen. Best raar eigenlijk dat ze op zichzelf moeten leven. Zou ik zelf ook niets aan vinden als ik daar zo in me eentje leef, hihi.

Zo zie je maar weer: elke soort heeft zo z'n eigen wensen en gewoontes.
[size=75]Voorlopig ben ik hamster-loos, maar als jullie het niet erg vinden snuffel ik hier toch nog af en toe rond ;-) [/size]
Ik heb een ren en daar doe ik al mn hamsters samen in. Momenteel 1 syrtje en 3 rusjes. De 3 rusjes kunnen het goed met elkaar vinden en 2 dwergjes gaan het syrtje uit de weg maar Pinda vind Sterretje heel lief.
Hier geen commentaar op; als ze gaan vechten haal ik ze echt wel uit elkaar.
Ik zou het gwn proberen
Ik zou het gwn proberen

Dit vind ik echt heel dom, als je dit doet*-pinda-* schreef:Ik heb een ren en daar doe ik al mn hamsters samen in. Momenteel 1 syrtje en 3 rusjes. De 3 rusjes kunnen het goed met elkaar vinden en 2 dwergjes gaan het syrtje uit de weg maar Pinda vind Sterretje heel lief.
Ik zou het gwn proberen

Sometimes the smallest things take up the most room in your heart ♥
- Astrid92
- Leeftijd: 33
- Contacteer:
Het kan heel snel gedaan zijn hoor, al als je eventjes omkijkt ofzo...Sybje schreef:Aan de andere kant neem ik aan dat je erbij bent als ze in de ren zitten en kan je dus meteen ingrijpen.

Zowiezo is het écht alleen maar stress enzo voor de beestes

Groetjes van Astrid
en Spot de dwerghamster! ♥
en Spot de dwerghamster! ♥
Klopt, maar ik vond dat het geen kwaad kon om even nuchter te reageren i.p.v. degene meteen af te fikken tot zijn sokken.Astrid92 schreef:Het kan heel snel gedaan zijn hoor, al als je eventjes omkijkt ofzo...Sybje schreef:Aan de andere kant neem ik aan dat je erbij bent als ze in de ren zitten en kan je dus meteen ingrijpen.
Zowiezo is het écht alleen maar stress enzo voor de beestes(maar dat is hierboven al uitgelegd)
Hamsters: 1 Rus die 'luistert' naar de naam Dmitri.