Roosje in de dakgoot
Moderator: Sylvia.
- Lynn
- Hamsters: Sasha en Levin
- Leeftijd: 40
- Contacteer:
Pfff. Het is hier echt drukkend warm, dus ik had de hor in, anders is het hier amper uit te houden. Laat ik Roosje toch lopen, hopende dat ze niet teveel aandacht zou hebben voor de hor. Niet dus
Ze stond de hele tijd naar buiten te kijken en te snuffelen (hihi), en ook te knagen... En nu zitten er twee gaatjes in m'n hor. Dat lukt dus ook niet, bah!
Ik heb toen maar de hor er uit gedaan, toen ging ze weer verder met de normale dingetjes. M'n kamer slopen, behangpapier van de muur trekken en zo
Ik heb toen maar de hor er uit gedaan, toen ging ze weer verder met de normale dingetjes. M'n kamer slopen, behangpapier van de muur trekken en zo
Groetjes van Lynn en de ratjes.
Dat ken ik wel ja. Waar ze niet mogen komen is het interessantst. Buiten de ren is natuurlijk interessanter dan erin. Lopen ze er buiten, is binnen de ren weer interessanter en staan ze tegen de buitenkant van de ren aan te springen. Maffe beesten ook. Misschien moet ik een hamsterluikje maken ofzo.
Ik had nog niet eerder gereageerd, maar jemig, ik zou het ook helemaal besterven. Beestje op het dak. Echt blij dat je Roosje weer hebt kunnen pakken.
Ik had nog niet eerder gereageerd, maar jemig, ik zou het ook helemaal besterven. Beestje op het dak. Echt blij dat je Roosje weer hebt kunnen pakken.
Alles op een Rijtje.
De Syrische hamster : Senri.
Het vlinderhondje : Robin en de dikstaartgerbil : Kip.
De Syrische hamster : Senri.
Het vlinderhondje : Robin en de dikstaartgerbil : Kip.