Oh wat leuk! Gefeliciteerd! Lijkt me echt wel gaaf om een keer te zien.
Ik heb een keer een hele nacht nadat de kleintjes geboren waren naast de kooi gelegen (uiteindelijk op de grond in slaap gevallen) Zo leuk om die kleintjes te horen piepen en drinken.. Kan er wel uren naast blijven zitten haha.
Hamstery la Caramella,theplacewhererealsweetheartsareborn!♥ LiefsNikki,derusjesDommel,Shaniqua endesyrtjesChuckenKeeya.
hahaha ja inderdaad! Ik had gisteren gewoon het gevoel alsof ze geboren zouden worden! dus ik zei tegen me vriend van ik blijf wakker omdat ik dat weleens wil zien! En ik had het nog niet gezegt en kiki begon te piepen! en toen kwam de eerste! Er zit wel wat tijd tussen zeg als ze naar de tweede en de derde en de vierde ging, er zat steeds een half uurtje ongeveer tussen! Arm ding, ik had wel met haar te doen.....
Groetjes van Linda
† Falcor 9-4-2010 ~ 20-08-2012
† Cāngshǔ 8-10-2010 ~ 14-11-2011
† Gigi 28-11-2007 ~ 11-03-2010
† Natasja 16-10-2007 ~ 28-06-2010 Zoals jij is er geen tweede ... vaarwel mijn lief
Weer even een update! Het gaat uitstekend met de vier kleintjes! Mama Kiki doet het echt fantastisch! Ze verwaarloosd mij niet eens ze kom af en toe kijken bij me, of als ik zalm op me brood heb dan komt ze ook want dan ruikt het lekker haha! Hier wat foto's!
Ik houd jullie op de hoogte!
Laatst gewijzigd door Dominique87 op 09 sep 2008, 23:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Hier weer even een update:
Het gaat uitstekend met de kleintjes, de oortjes zijn uitgevouwen en ik zie nu de kleuren al maar dat is ook niet zo moeilijk! 2 maal wildkleur en 2 maal mandarijn! Reserveren kan nog steeds! Er zijn er nog 3 beschikbaar!