Foto van je Aquarium/Terrarium-Topic
Moderator: Sylvia.
-
MaisHamster
- Hamsters: 1
- Leeftijd: 31
-
Diederik=)
-
Marietje83
- Leeftijd: 42
Ik heb er ook 1!
Ik kan die van mij er ook binnenkort bij zetten!!!
Heb er net eentje 2de hands opgehaald
60x40x40 en hij kostte 35 euro, en dan zat er nog een warmtematje bij, 2 boomstammen, 2 bakjes en 4of5 opbergdoosjes en een nepklimop. Nu weet ik dat de nepklimop en het warmtematje (misschien wel als de hamster ziek is) niet te gebruiken zijn, maar de rest wel!
Ik ben blij!!!!
Heb er net eentje 2de hands opgehaald
Ik ben blij!!!!
- laura de rijk
- Hamsters: Noodles♀
- Leeftijd: 33
- Contacteer:
-
Petradhd
- Hamsters: Krieg
- Leeftijd: 49
Hammie's terrarium
De ene kant

De andere kant

Het hele terrarium

Het ziet er inmiddels een beetje anders uit omdat er een 30 cm rad in moest passen. En het is ook al weer verschoontijd dit weekend, het heeft me bijna twee weken gekost om de foto's te verkleinen en te posten
De ene kant

De andere kant

Het hele terrarium

Het ziet er inmiddels een beetje anders uit omdat er een 30 cm rad in moest passen. En het is ook al weer verschoontijd dit weekend, het heeft me bijna twee weken gekost om de foto's te verkleinen en te posten
Ach ja, wat doe je eraan?
-
svdb
- Hamsters: 1 Bolletje Kiki
- Leeftijd: 33
- Contacteer:
Die kan je in heel veel winkels kopen. Ik zou je wel aanraden wat duurdere te kopen en niet de goedkoopste van de Xenos of Wibra. Ik heb er een paar bij de Xenos gekocht en die werken voor geen meter.Melanie_ schreef:Ziet er leuk uit die verdiepingen
Weet je waar je die zuignapjes kan kopen, ik heb namelijk een aqua en zou er graag hangmatjes in willen ophangen.
Sander
Mijn syrische hamster: Joni en Bolletje Kiki
† Hans, Grietje en Miep
Kijk ook eens op mijn site:[url=http://www.freewebs.com/sandershamsters]Klik[/url]
† Hans, Grietje en Miep
Kijk ook eens op mijn site:[url=http://www.freewebs.com/sandershamsters]Klik[/url]
-
Marietje83
- Leeftijd: 42
Ophangen
Tja..ik ben me nu ook al suf een het denken hoe ik dingen ga ophangen, maar er past een dun ijzerdraadje door het ventilatierooster heen van m'n terra en anders zuignappen. Helaas zitten daar geen gaatjes in (in het uiteinde zeg maar) maar alleen haakjes...en ik heb met zuignappen met haakjes en kerstdingen ophangen niet zo'n goede ervaring! 
-
MaisHamster
- Hamsters: 1