Wanneer weer een evenement?
Moderator: Sylvia.
Wanneer weer een evenement?
Onlangs is dus op 5 april de exoknaag geweest te Houten, ik vroeg me nu af wanneer er weer een soortgelijk evenement is in NL? (waar je kleindieren/ knaagdieren kan bekijken en kopen, evenals accessoires).
Ik weet dat Exo de grootste kleindier/ knaagdierenbeurs in NL/ Benelux is (of een van de grootste) en dat ie twee keer per jaar wordt gehouden (toch?) maar vroeg me toch af of er nog soortgelijke evenementen zijn en zoja waar en wanneer dan. Is er ergens een evenementenkalender hier op het forum of elders op internet?
En wanneer en waar is de volgende Exo?
Ik weet dat Exo de grootste kleindier/ knaagdierenbeurs in NL/ Benelux is (of een van de grootste) en dat ie twee keer per jaar wordt gehouden (toch?) maar vroeg me toch af of er nog soortgelijke evenementen zijn en zoja waar en wanneer dan. Is er ergens een evenementenkalender hier op het forum of elders op internet?
En wanneer en waar is de volgende Exo?
[size=75] 2 Robbies, 1 Syr; Goudhammie. -Rust zacht lieve Hammie-[/size]
- xXjolienXx
- Hamsters: 5
- Leeftijd: 31
In België zijn er wel evenementen, oke, het hamsterforum komt daar niet samen, maar ze hébben hier wel evenementen hoor. Ben pas nog (Oke, 4 maanden terug) naar Hasselt geweest omdat daar een evenement is, en dierendag heb je hier ook.
Life is beautiful. Really, it is. Full of beauty and illusions. Life is great. Without it, you'd be dead.
Ja, de dierenhappening hé, maar daar zijn geen hamsters -vorige jaren toch niet-, en dat valt absoluut niet te vergelijken met bv. de exoknaagxXjolienXx schreef:In België zijn er wel evenementen, oke, het hamsterforum komt daar niet samen, maar ze hébben hier wel evenementen hoor. Ben pas nog (Oke, 4 maanden terug) naar Hasselt geweest omdat daar een evenement is, en dierendag heb je hier ook.

Eigenlijk zouden er een paar mensen de handen in mekaar moeten slagen voor 1 grote knaagdierenshow in Belgie, tegen de grens. Succes is quasi verzekerd

De exo in Zwolle is denk ik kleiner dan die in Houten ofnie (aangezien Houten bekend staat als de grootste vd Benelux dacht ik). Of valt dat wel mee omdat in Zwolle misschien de knaagdierenafdelig groter is dan in Houten?? (vond op exoknaag Houten de knaagdierenafdeling wat magertjes afsteken t.o.v. de reptielenafdeling, alhoewel de reptielenafdeling ook leuk was om overheen te lopen

Is het verder gewoon vergelijkbaar met Houten?
[size=75] 2 Robbies, 1 Syr; Goudhammie. -Rust zacht lieve Hammie-[/size]
-
- Leeftijd: 45
- Contacteer:
Zwolle is veel kleiner, een grotere knaagdieren afdeling dan in Houten ken ik niet... het blijft altijd bij een paar tafels van stichtingen en verkoop standjes enzo en wat fokkers en het nmc. Het is weinig in vergelijking met het aantal reptielen, maar best veel in vergelijking met andere evenementen.
Hamstery "Great Expectations" in ruste tot ongeveer 2012.
Susan, Edward, Sneeuwwitje, Thura, Petra, Bob, Sonic, Yuki en Spice. En de konijnen Janne en Sammie!
Susan, Edward, Sneeuwwitje, Thura, Petra, Bob, Sonic, Yuki en Spice. En de konijnen Janne en Sammie!