Ik ben gisteren met mijn hamster naar de DA geweest en zij heeft dit er weer ingedaan maar het is er nu weer uit.
gisteren heb ik ook eerst naar de DA gebeld en hij zij dat je het er weer gewoon in kon duwen maar ik ben bang dat ik het in zijn luchtpijp duw ofzo.
Wangzak binnenste buiten??
Moderator: Sylvia.
- Stephanie.
- Hamsters: 4
- Leeftijd: 31
Ik kan me heel lastig inbeelden wat je hiermee bedoeld..
Kun je misschien een foto posten?
En als de dierenarts zegt dat je dat zelf kan doen, dan zelf het ook wel niet al te moeilijk zijn toch?
Vraag anders iemand om je te helpen..
Kun je misschien een foto posten?
En als de dierenarts zegt dat je dat zelf kan doen, dan zelf het ook wel niet al te moeilijk zijn toch?
Liefs, Stephanie, rusje Sofia, Syr Skye & Konijntjes Billie Joe & Ginny!
Dag lieve Benjamin, Firenze, Siena, Muis, Milano, Casanova, Nuri, Lima, Arthur, Cairo, Ravenna, Pennsylvania, Jack, Will, Skippy, Nala, Chico & Hammy.
Dag lieve Andy..
Dag lieve Benjamin, Firenze, Siena, Muis, Milano, Casanova, Nuri, Lima, Arthur, Cairo, Ravenna, Pennsylvania, Jack, Will, Skippy, Nala, Chico & Hammy.
Dag lieve Andy..
dat heb ik ook gehad met mijn hamstertje, je kan de hamsterzak gewoon terugduwen met een nat wattenstaafje.. je moet het wel zo snel mogelijk doen want als het wangzakje zwart wordt, dan kan het gaan afsterven.. en dat is minder prettig..
ik ben er toen ook voor naar de DA gegaan, en heeft het probleempje verholpen
ik ben er toen ook voor naar de DA gegaan, en heeft het probleempje verholpen
Hamstie =3
-
Martin Braak
- Leeftijd: 51
- Contacteer: