sowieso Ds met heel veel wit, vaak zijn dan de creme varianten die het witste uiterlijk krijgen in combi met Ds.
charlotte heeft als donker gekleurde oortjes zo te zien dus dat kan best creme Ds zijn, want met bb kleuren zouden ze niet zo donker kleuren dus dat valt bij charlotte al af.
en dan kan de naamloze best juist wel een bb mss wel eebb Ds zijn omdat ik daar totaal geen donker pigment meer op de oortje terug zie (leek zij ook niet eerst roodachtige oogjes te hebben?)
het is maar een gepuzzel maar mijn enige explaination :p
gr. Chantal
Hamsters: Tyla, Vixen, Jingle, Carol, Smurf, Catootje.
Alle 3 de lichtertjes leken eerst rode oogjes te hebben, dat is nu helemaal weggetrokken. Charlotte heeft alleen 2 donkere vlekjes op allebei de oren, verder zijn ze licht.
Bij Cay zie je wel heel duidelijk vlekjes. 2 Op z'n koppetje en nog wat op z'n rug, bij de dames zie je niks.
Liefs Kel en de beestjes
♥ Ilya, Sarah, Donja en Suna ♥
Hamsters: Lena † Rust zacht: Timor, Perry, Toby, Sunshine, Santana, Sky, Simon, Sam, Bloem, Sara, Binky Everything will be oke in the end. If it's not oke, it's not the end Some people feel the rain, others just get wet.
oh wow wat een ontzettende schatjes zeg
zijn ze beetje langharig?
en zijn er nog vrij?
wij zijn op zoek naar een hamster.
een vrouwtje beetje langharig.
dus ben beetje aan het rondkijken
Inmiddels niet meer vrij! Alle hummels zijn nu gereserveerd. Hoe kan het ook anders, zulke lieverds Ze worden met de dag liever, aanhankelijker en schattiger. En ze waren al zo geweldig
Liefs Kel en de beestjes
♥ Ilya, Sarah, Donja en Suna ♥
Je V&A topic is al op slot, dus dan maar even hier .
Ik kan het ukkie van Bailey naar Den Haag station brengen, geen probleem hoor .
De 16de ga ik de kleintjes ophalen, dus daarna kunnen we een even afspreken.
Ik heb vandaag een paar ukken gezien In het echt zijn ze nog leuker!
Sander
Mijn syrische hamster: Joni en Bolletje Kiki
† Hans, Grietje en Miep
Kijk ook eens op mijn site:[url=http://www.freewebs.com/sandershamsters]Klik[/url]
Oooooh, wat zijn ze toch leukkkkkkk.
Ben blij dat ze allemaal gereserveerd zijn, kan ik tenminste niet meer in de verleiding komen, want ik zou ook niet weten waar we de kooi neer moeten zetten
groetjes van Ellen,
en van Mimi, de Russische dwerg, Huggle, de Syrische hamster, Loukie en Kimmy (katten), Wiebje, Zusje en Teuntje (cavia's) en Veertje (konijn)