Hoe is het met de vroegere Dalton broertjes?

Voor alles wat niet bij de overige hamsterfora thuishoort, zoals vragen over gedrag.

Moderator: Sylvia.

Plaats reactie
mountainsong
Hamsters: Beertje
Leeftijd: 52

Hoe is het met de vroegere Dalton broertjes?

Bericht door mountainsong »

Hoi,

Nu mijn Kizzy in goede gezondheid alweer ruim 19 maanden bij me is ben ik benieuwd hoe het met de andere broertjes van zijn nest is.
Zijn die ook zo sterk?

Zoals gezegd gaat het heel goed met mijn beessie, dat destijds als opvangertje van ong. 1 maand bij me kwam.
Het is een heerlijk kereltje en ik ben erg blij met hem.

Zijn lievelingsspeeltje is ongetwijfeld toiletpapier, dat ik ook heb gebruikt om hem tam te maken.
Het is een echte papiervreter :lol:

Misschien is een baantje als papierversnipperaar wel iets voor hem 8)

punkie
Leeftijd: 39
Contacteer:

Bericht door punkie »

Ik vroeg me dit ook al af hoe het met ze ging 8)
Groetjes van Astrid
† Pluis, Nona, Demi, Sam, Sunnie, HenQ, Max, Sandy, Lisha, Winnie, Tahra, Witje, Bram, Snoopy, Rick †
*lienoo*
Leeftijd: 32

Bericht door *lienoo* »

Met Winnie gaat het ook super! Een sterk beestje waar, op alles klimmen en zitten zijn favorite bezigheid is! (A) het is een echt schatje, en heeft nog nooit iemand gebeten! ook toilletpapier is een van zijn lievelings speeltjes. :D
Winnie!♥
sylvana900
Leeftijd: 29

Bericht door sylvana900 »

Leuk topic ^^ Met Joe (ook een van de Dalton's :P) gaat het erg goed. Lekker beessie dat ie is :+: (iedereen die hier komt en hem ziet is gek op hem :lol: )

Afbeelding Een leuke foto van hem (heb er nog wel meer hoor :lol: )

Afbeelding Een van mijn hobby's is fotograferen en meestal gebruik ik dan Joe om te oefenen :P (Vind ie niet erg )

Zo bol & rond is hij niet. Ook niet zo groot maar hij is heel actief(met looprad en tralies, altijd eruit etc.) en hij eet ook lekker :P
sunshie

Bericht door sunshie »

Die van mij is een ander verhaal.

Ik heb Jack dalton.

Ik heb hem sinds hij bij mij woont nog geen 1x opgepakt, omdat hij dit gewoon niet wil.
Hij gaat gillen, op zijn rug liggen, bijten alles, en is daarna ook gewoon zwaar gestrest.

maar voor de rest houd hij enorm veel van zijn buizen (slaapt,eet,doet er alles erin)
hij wordt nu wel oud en dat merk je aan hem, zijn ruggetje is wat boller en hij slaapt wat meer.

Maar de kat verjagen van zijn kooi doet hij nog steeds.
The light of the truth can be harsh to those who have been in the dark
sylvana900

Ahh. Aan Joe merk je echt helemaal niet dat hij ouder wordt. Echt als hij overlijdt ben ik er helemaal kapot van :bloos: Ik heb toch een specialere bang met hem dan met mijn andere hamster
punkie
Contacteer:

Bericht door punkie »

Leuk om van iedereen wat te horen over hun dalton :mrgreen:

Jack klinkt echt zoals ik hem ken, als sinds ik ze van het asiel had opgehaald was jack de enige die krijsde. En hij was ook de enige die ik niet tam kreeg, zit blijkbaar in het aard van het beessie...
Groetjes van Astrid
† Pluis, Nona, Demi, Sam, Sunnie, HenQ, Max, Sandy, Lisha, Winnie, Tahra, Witje, Bram, Snoopy, Rick †
sylvana900

Laatste 2 dagen was joe ook erg druk :O
Steeds wou hij eruit, ging knagen aan de tralies etc. Maar toch krijgt hij genoeg aandacht. :bloos:
sylvana900

Nu is hij weer gewoon een schatje !:+: Wat hou ik toch veel van hem.

Ik ben eigelijk wel nieuwschierig naar foto's van de andere dalton's :bloos:
sylvana900

Het gaat goed met hem. Alleen ben ik bang dat hij een oorontsteking heeft. Begin deze week was zijn oor al wat rood. Ik dacht ja dat hou ik wel even goed in de gaten. Nu is het een beetje gaan bloeden en steekt het een beetje uit?(dat botje)
Ik zal straks in gezondheid een topic plaatsen + een foto. Ik hoop dat het niks ergs is. *Binnenkort maar even naar Dierenarts?*

Mag ik foto's zien van de andere Daltons?
mountainsong
Hamsters: Beertje
Leeftijd: 52

Bericht door mountainsong »

Leuk om te horen dat alle broertjes er nog zijn :D

Jammer dat Jack er zo'n moeite mee heeft gehouden om opgepakt te worden. Misschien is hij het meest getraumatiseerd door wat er gebeurd is toen hij nog zo jong was.

Kan nog steeds verontwaardigd raken over hoe ze zo zijn achtergelaten! :evil:

Kizzy staat nog steeds naast me op mijn nachtkastje en het is een heerlijk geluid hem 's nachts bezig te horen.
We hebben elke nacht wel een paar minuten samen knuffelen in het donker.

Helaas heb ik geen goede foto's van mijn machoman
:(
Plaats reactie