Mini Duna .
Moderator: Sylvia.
Mini Duna .
hallo ,
ik heb even een vraagje over de mini duna ..
zitten er in de mini duna ook nog van die klepjes zodat je alsnog een buizenstelsen kunt creeëren ?
groetjes parel
ik heb even een vraagje over de mini duna ..
zitten er in de mini duna ook nog van die klepjes zodat je alsnog een buizenstelsen kunt creeëren ?
groetjes parel
- IncrediBoy
- Hamsters: Roxy en Vans
- Leeftijd: 30
-
- Hamsters: 1 Bolletje Kiki
- Leeftijd: 33
- Contacteer:
Nee, dat zit er niet in. Je kan het zelf natuurlijk altijd maken. Als je de zoekfunctie gebruikt bovenaan het scherm en dan intikken wat je zoekt. Dan krijg je topics hoe je buizen aan een kooi kan maken.
Sander
Sander
Mijn syrische hamster: Joni en Bolletje Kiki
† Hans, Grietje en Miep
Kijk ook eens op mijn site:[url=http://www.freewebs.com/sandershamsters]Klik[/url]
† Hans, Grietje en Miep
Kijk ook eens op mijn site:[url=http://www.freewebs.com/sandershamsters]Klik[/url]
als je de duna fun neemt kun je wel altijd buizen op vast maken
http://www.chinchilla.nl/b_2127.jpg
of bedoel je dat niet?

http://www.chinchilla.nl/b_2127.jpg
of bedoel je dat niet?

-
- Leeftijd: 28
Euhm, nee, en dat heb ik altijd jammer gevonden! een duna fun heeft een verdieping meer, maar ik vind dat je er vrij weinig spulletjes in kunt zetten!
volgens mij kan je er zelfs geen karlieradje in plaatsen, wat ik erg jammer vind!
volgens mij kan je er zelfs geen karlieradje in plaatsen, wat ik erg jammer vind!
let the rain wash all away the pain of yesterday
goodnight milla and pluk :c
- ikkeislaura
- Hamsters: Lilli
- Leeftijd: 38
- Contacteer:
Kan wel hoor.. onder de tweede verdieping kan die staan..
Maar over de ruimte ben ik het met je eens.. Ikzelf heb mijn rusjes het liefst in een zo'n groot mogelijke kooi (de oppervlakte) want ik heb gewoon gemerkt dat ze liever hele grote stukken lopen dan dat ze klimmen..
Voor mij krijgt een rusje daarom niet kleiner dan 1 meter.
Maar over de ruimte ben ik het met je eens.. Ikzelf heb mijn rusjes het liefst in een zo'n groot mogelijke kooi (de oppervlakte) want ik heb gewoon gemerkt dat ze liever hele grote stukken lopen dan dat ze klimmen..
-
- Leeftijd: 28
Oh jaah!ikkeislaura schreef:Kan wel hoor.. onder de tweede verdieping kan die staan..
Laatst gewijzigd door EmmaHamster op 03 jan 2010, 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.
let the rain wash all away the pain of yesterday
Een Karlie radje van 20 cm. kan ook op het 1e plateau staan, past onder de kap en staat heel stevig. Ik had voorheen op die plek een silent spinner staan, maar die moest ik altijd met een ijzerdraadje (sluiter van vuilniszakken) aan de tralies vastmaken anders liep Humpie met spinner en al het hele plateau over met flink veel herrie. De Karlie op die plek staat super stil
je hoort alleen haar pootjes.
Verder ben ik ook geen fan van de mini duna's of duna fun i.v.m. het grondoppervlakte. Liever een duna van minstens 70 cm. of groter. Je kunt ze leuker inrichten, ze hebben een grotere opening bovenop met tralies waar je ook nog eens wat aan kunt hangen (b.v. hangmatje).
edit: Klinkt een beetje tegenstrijdig misschien .... geen fan zijn van de duna fun en er toch een hamster in hebben
maar Humpie is van m'n dochter en heeft altijd in de duna fun gezeten. Volgens mij heeft ze het er ook wel naar haar zin en ze mag regelmatig in de ren, dat is lekker. Maar als Hump er niet meer is komt er geen nieuw hamstertje meer in de duna fun.

Verder ben ik ook geen fan van de mini duna's of duna fun i.v.m. het grondoppervlakte. Liever een duna van minstens 70 cm. of groter. Je kunt ze leuker inrichten, ze hebben een grotere opening bovenop met tralies waar je ook nog eens wat aan kunt hangen (b.v. hangmatje).
edit: Klinkt een beetje tegenstrijdig misschien .... geen fan zijn van de duna fun en er toch een hamster in hebben

-
Ik heb precies hetzelfde met de scilent spinner, ik wordt zooo gek van het geluid van het radje! Ik heb nu het wiel precies tussen de twee verdiepingen op de bodem
staan, maar dat vind ik ook niet heel mooi... Het rad zou anders ook met hamster en al over het plateau wandelen. Nu klinkt het een beetje als stromend water (rustgevend, haha)!
Nu kan ik dus de bodem helemaal niet meer zien, maar het is wel stil
Verder vindt ik de duna fun wel fijn, maar inderdaad is het een nadeel dat het bodemoppervlak niet heel groot is. Het is niet heel erg klein, maar mag groter!
staan, maar dat vind ik ook niet heel mooi... Het rad zou anders ook met hamster en al over het plateau wandelen. Nu klinkt het een beetje als stromend water (rustgevend, haha)!
Nu kan ik dus de bodem helemaal niet meer zien, maar het is wel stil

Verder vindt ik de duna fun wel fijn, maar inderdaad is het een nadeel dat het bodemoppervlak niet heel groot is. Het is niet heel erg klein, maar mag groter!
[color=orange]Na anderhalf jaar hopen heb ik vanaf nu een rusje !![/color]
Hier juist een liefhebber van de duna fun voor mijn rusje. Het inrichten is prima te doen, er past een groot rad in en ik heb een van de verdiepingen omgetoverd in een zandbak.
als ik zie hoe Storm geniet van het rollen daarin, maar ook het rennen , de hangmatjes, spoetnik en de 2 huizen...
als ik zie hoe Storm geniet van het rollen daarin, maar ook het rennen , de hangmatjes, spoetnik en de 2 huizen...
† Sam † Plensje † Bliksem † Snow † Storm † Joseph † Koe