hamsterHOTEL bij Blokker!?

Wissel hier ervaringen uit over de woning van je hamster: o.a. kooisoorten en -merken, bodembedekking en inrichting.

Moderator: Sylvia.

roosje87
Hamsters: 1
Leeftijd: 38

Bericht door roosje87 »

Ik zou het zelfs niet aanschaffen als speelhuisje, het is echt hele slechte kwaliteit.. Zoals ik hem in de winkel heb zien staan moest je er niet te lang naar kijken want dan stortte dat ding waarschijnlijk in elkaar :roll: .

Hamsters: Lena
† Rust zacht: Timor, Perry, Toby, Sunshine, Santana, Sky, Simon, Sam, Bloem, Sara, Binky
Everything will be oke in the end. If it's not oke, it's not the end
Some people feel the rain, others just get wet.
Dragon.
Hamsters: 9.
Leeftijd: 36
Contacteer:

Bericht door Dragon. »

Rosalieejj schreef:Maar wat vinden jullie ervan om hem te kopen als speelhuisje zeg maar?
Ik zou het niet doen het stelt niks voor en het is echt te klein vind het al te klein voor een rusje,en de kwaliteit is gewoon enorm slecht. :wink:
De Hamsters. ♥ De Dikstaart Gerbils. ♥ De katten. ♥
Ik mis jullie,Floor,Cooper,Liljana,Sky. †
Nieske
Moderator
Leeftijd: 39
Contacteer:

Bericht door Nieske »

en hoe meer mensen zo'n ding kopen hoe meer de Blokker denkt: "oh dat item is populair, die moeten we vaker in de verkoop doen"

en inderdaad, de kwaliteit is om te huilen. Dan kan je beter voor een tientje hier op het forum een ander traliekooitje kopen, die zijn doorgaans groter, steviger en beter :P
groetjes van Nieske
Rust zacht Lady, Ieniemienie en Romanov & Raspoetin
xRJx
Leeftijd: 35

Bericht door xRJx »

haha, ja ik deed het dan meer vanwege de leuke kleurtjes en het 'uitkijktorentje' de buisjes waar de hamster dan ook doorheen kan,
mijn rusjes vinden dat namelijk geweldig :lol:
maar als de kwaliteit zo slecht is dan zie ik er maar vanaf :P :lol:
Greetz Rosaliee..

* mi Estrella; Speedy, Bandit, Boefje, Angel, Bounty, Twinkle'Star 'nd Teigetje! <3 *
Martin73
Leeftijd: 52

Bericht door Martin73 »

Rosalieejj schreef:haha, ja ik deed het dan meer vanwege de leuke kleurtjes en het 'uitkijktorentje' de buisjes waar de hamster dan ook doorheen kan,
mijn rusjes vinden dat namelijk geweldig :lol:
maar als de kwaliteit zo slecht is dan zie ik er maar vanaf :P :lol:
Mijn rusje vond dat ook altijd geweldig, ik had heel veel Crittertrail, FOP, SAM en Habitrail aan elkaar gekoppeld.
Wel wat duurder, maar een stuk betere kwaliteit.
Janine93
Leeftijd: 32
Contacteer:

Bericht door Janine93 »

Mijn moeder wilde me deze kooi nog aansmeren..
Ik heb trouwens precies dezelfde kooi gezien op marktplaats, alleen dan voor €25 én ook nogeens 7 euro verzendkosten! :S wat een oplichterij allemaal..
Groetjes Janine en een pootje van Eros

en een likje vanaf de Regenboogbrug van kruimeltjes Adonis en George
HamsterCheng
Leeftijd: 30

Bericht door HamsterCheng »

Cittertrail s ook heel slecht! Het is klein (maar jij lost dat op door er dingen ana te koppellen) en cittertrail gaat ook snel kapot (en die kleuren! Bah!).
Ik heb zelf habitrail 3 van die grote oranje kooien en dan wat buizen en kleine hokjes enzo.
Ik heb wel de radjes eruit gehaal en die oranje trappehuisjes, ik heb gewooon een klein radje met een standaard.
Ik heb die kooi bij de blokker gezien, gewoon echt niet normaal! Zo klein!
Zo gaan kinderen een hamster echt als speelgoed zien,
:(
Mango

Bericht door Mango »

hier staan ze ook in de folder (midden-Nederland), dus het is waarschijnlijk weer landelijk... Wat verschrikkelijk dat ze die
dingen nog durven te verkopen. Ik zou er wel een als kooitje willen hebben bij het verschonen van de andere kooi, maarrrr
dan koop ik er een, en dan help ik dus in feite met het in stand houden van de verkoop... toch maar even opzoek naar een ander reiskooitje :P
[color=orange]Na anderhalf jaar hopen heb ik vanaf nu een rusje !![/color]
Martin73
Leeftijd: 52

Bericht door Martin73 »

Ik heb ontzettend veel Crittertrail en er is nog nooit iets kapot gegaan, Crittertrail is over het algemeen ook niet veel kleiner dan Habitrail.
De kleuren zijn inderdaad wat aan de felle kant, ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat storend vinden, Habitrail en Ferplast zijn een stuk "neutraler" van kleur.
Persoonlijk vind ik dat hamsterhotel van Blokker echt niet te vergelijken met Crittertrail, Habitrail, Ferplast of FOP, zowel het formaat als het materiaal zijn bij dat Blokker geval veel en veel slechter.
spacemonkey
Leeftijd: 39

Bericht door spacemonkey »

Er wordt er 1 aangeboden op Kapaza(Belgische zoekertjessite). Maar voor zover ik weet hebben de Belgische Blokkers die hamsterhotels helemaal niet verkocht.
De nieuwprijs was zogezegd 30€. Ofwel wil die persoon er gewoon zoveel mogelijk geld aan te verdienen, ofwel is er in België een winkel die 30€ durft vragen voor die dingen! :shock:
Cynthiaaapje

Bericht door Cynthiaaapje »

Ik zou zo'n kooitje alleen aanschaffen voor hele hoge nood.. al stop ik mn hamster dan nog liever in een grotere plastic bak..

edit: zonder deksel uiteraard :P
Martin Braak
Leeftijd: 51
Contacteer:

Bericht door Martin Braak »

Wordt ook verkocht onder de noemer hamsterhotel en een hotel is tijdelijk. Op de foto staat geen hamster meer. Wettelijk gezien kan je niets tegen doen...
Mango

Bericht door Mango »

Een hotel hoeft niet tijdelijk te zijn, kan ook slaan op de luxe van het product...
Daarnaast heet het wel een hamsterhotel, dus ik neem aan dat er dankzij de naamgeving nog wel iets tegen te doen is, maar
of et ook daadwerkelijk effect zal hebben betwijfel ik.
[color=orange]Na anderhalf jaar hopen heb ik vanaf nu een rusje !![/color]
WonderStar
Leeftijd: 29

Bericht door WonderStar »

ik heb 2 hamsterhotels in de blokker gekocht ("een hotel" had ik wat GROTER geschad hij is een klein kooitje) en die aan elkaar gemaakt zo erg zzijn de kooitjes niet zolang de hamster veel kanten op kan kwalitijd is k*t maar ik heb nu 3 kooien aan elkaar(2 blokker 1 muizenkooi)en mijn rusje vind het geweldig! maar een DIEREN kooi moet je niet in zo'n winkel verkopen laat dat maar aan de DIEREN winkels over.
Laatst gewijzigd door WonderStar op 11 jan 2010, 16:04, 2 keer totaal gewijzigd.
♥kus kus♥
moneypenny

Bericht door moneypenny »

Als zo'n blokker hamsterhotel :evil: nou gewoon in de ren, als speelkooitje of waar een laag chinchillazand in ligt, staat, vind ik het geen probleem, alleen het radje moet eraf, buis eraan, klaar.
Maar ook ik vind, gewoon niet kopen, hoe minder mensen het kopen hoe minder populair en wordt het hopelijk/uiteindelijk uit de collectie verbannen. :evil:
Plaats reactie