Het gaat hier ook nogsteeds oké. Donn is nog wel een beetje schrikkerig, maar durft zonnepitjes te stelen uit mijn hand. Durft rond te lopen in mijn bed, en durft uit zijn hok te springen als de deur openstaat, terwijl ik bezig ben met Georgie. Gelukkig heb ik de vliegende Adonis nog kunnen vangen met mijn superman-alertheid, vlak voor hij de weg naar vrijheid 1.50m lager op de grond had gevonden. Was wel even schrikken!
[syr] Korinthe S x Choco Prince- Enkele foto's pag 30
Moderator: Sylvia.
- Janine93
- Leeftijd: 32
- Contacteer:
Aah, lieve broertje en zusje van Don.
Het gaat hier ook nogsteeds oké. Donn is nog wel een beetje schrikkerig, maar durft zonnepitjes te stelen uit mijn hand. Durft rond te lopen in mijn bed, en durft uit zijn hok te springen als de deur openstaat, terwijl ik bezig ben met Georgie. Gelukkig heb ik de vliegende Adonis nog kunnen vangen met mijn superman-alertheid, vlak voor hij de weg naar vrijheid 1.50m lager op de grond had gevonden. Was wel even schrikken!
Ik zie hem gewoon groeien, moet binnenkort echt even een weegschaaltje aanschaffen, bij de hema waren ze maar 7eu!
Groetjes Janine en een pootje van Eros
en een likje vanaf de Regenboogbrug van kruimeltjes Adonis en George
en een likje vanaf de Regenboogbrug van kruimeltjes Adonis en George
- BigMomma!
- Contacteer:
Ik ben zo benieuwd naar foto's van Donnie!
Hij was hier ook wel schrikkerig, maar ook wel een schatje hoor!
Hij was hier ook wel schrikkerig, maar ook wel een schatje hoor!
Hamstery Pravandi, Vernieuwde site!!, fokker van syrische hamsters.
Pravandi's Hamster Interieur Design, voor prachtige eigengemaakte bouwwerken op maat.
Pravandi's Hamster Interieur Design, voor prachtige eigengemaakte bouwwerken op maat.
-
Angelyk Summers
- Leeftijd: 37
- Contacteer:
Leuk leuk! Ace is hier nu 110 gram, Aurelia is 100 gram, Arthax zit al op 87 gram en Maaike's dame is 95 gram.
Ook hier beginnen de boy's lange haren te krijgen, ook wel te zien op de foto's hihi!
Ook hier beginnen de boy's lange haren te krijgen, ook wel te zien op de foto's hihi!
Fokster van syrische hamsters & russische dwerghamstertjes.
Bij interesse in een hamster of informatie, graag e-mailen.
Bij interesse in een hamster of informatie, graag e-mailen.
- BigMomma!
- Contacteer:
Dit topic blijft nog wel zolang open totdat de jongen allemaal een nieuw huisje hebben gevonden en dan maak ik waarschijnlijk een apart topic aan in Algemeen 
Maar hou er wel van, van zulke updatejes!
Maar hou er wel van, van zulke updatejes!
Hamstery Pravandi, Vernieuwde site!!, fokker van syrische hamsters.
-
Bubblerune
- Leeftijd: 33
- Contacteer: