Liever een mannetjes dan een vrouwtjes Rus?
Moderator: Sylvia.
-
koala
- Hamsters: Kleine Witje
- Leeftijd: 48
- Contacteer:
Liever een mannetjes dan een vrouwtjes Rus?
We hebben nu drie Rusjes gehad waarvan Fientje een mannetje bleek te zijn en Jip een vrouwtje. Zeep was een man maar dat wisten we.
Toen we Zeep kochten kregen we de tip om een mannetje te nemen omdat die makkelijker in de omgang waren.
Van alle hamsters is Jip (vrouwtje dus) de makkelijkste in de omgang. Wat zijn jullie ervaringen?
Toen we Zeep kochten kregen we de tip om een mannetje te nemen omdat die makkelijker in de omgang waren.
Van alle hamsters is Jip (vrouwtje dus) de makkelijkste in de omgang. Wat zijn jullie ervaringen?
Everything is going to be okay in the end, if it's not okay it's not the end,..
- Michellee.
- Leeftijd: 28
- Contacteer:
Persoonlijk ben ik meer van de mannetjes. Door een ventje ben ik namelijk nog nooit gebeten, waren vrijwel altijd aardig knuffelbaar, en ik heb inmiddels 3 vrouwelijke dwergjes gehad en ik heb er nu weer eentje, die allemaal niet schroomden me een hap te geven. En 4 mannetjes, allemaal heel lief, en als ze beten was het per ongeluk. Maar dat is mijn ervaring.
Pootje van jeweetwelkater Joep en prinses Guusje.
Sowieso schrijf je sowieso als sowieso. Dus niet als zowiezo, zoizo, zoiezo, zo ie zo, zo izo, sowiezo, zo en zo, zo i zo, zowieso, sowizo..
Sowieso schrijf je sowieso als sowieso. Dus niet als zowiezo, zoizo, zoiezo, zo ie zo, zo izo, sowiezo, zo en zo, zo i zo, zowieso, sowizo..
We hebben hier zowel mannen als vrouwen. Ik kan niet zeggen dat de mannen per definitie liever en rustiger zijn. We hebben rustige mannetjes en hele drukke en datzelfde gaat op voor de vrouwtjes.
De enige die hier nog wel eens een knauw wil geven (wordt ook steeds minder) is toevallig een mannetje.
De enige die hier nog wel eens een knauw wil geven (wordt ook steeds minder) is toevallig een mannetje.
[color=violet]Groetjes Netty en alle hamsters[/color]