Luna én Spot zijn enigskind. Luna is een dochter van Mama1 x Diesel (het enige kind dat die combinatie heeft gekregen) en Spot is een zoon van Noa x Romeo (ook het enige kind dat zij hebben gekregen). Beide hebben ze een white-face ouder en een wildkleur ouder en beide zijn ze wildkleur en dus recessief white-face drager.
Twee weekjes geleden hoorde ik opeens heel zacht piepjes uit hun hok komen... ze hebben keurig gewacht met het tweede nestje totdat Luna er weer klaar voor was, dus niet de standaard 21 dagen na het eerste nestje. Ideaal koppel dus (hoef ze niet uit elkaar te halen, want ze bepalen zelf wanneer ze een nestje willen/aankunnen). Dit nestje is klein, maar 2 ukken, maar wel wederom erg leuk/bijzonder. Het zijn namelijk een white-face en een wildkleur ukje. Hun eerste nest bevatte mijn allereerste white-face uk geboren uit twee wildkleur ouders, zij is dus gebleven. Deze white-face uk (geslacht nog onbekend) zal ook hier blijven, maar het wildkleurtje is nog beschikbaar! Er staan al een aantal reserveringen, maar dit is voor koppels, dus wie een enkel robbietje wil hebben, kan contact met mij opnemen...

Luna houdt echt van hamsteren... ze is vaak echt tonnetje-rond en ze is van zichzelf al geen 'lichtgewicht' hammie.

Het wildkleur ukje had een heerlijk voerbrokje gevonden... en de white-face vond dat toch wel erg lekker eruit zien...

Mama Luna trouwens ook... die wringt zich er gewoon even langs...

En nog even eentje van het white-faceje.