Om de hoeveel dagen maken jullie je hamster z'n kooi schoon?
Moderator: Sylvia.
Om de hoeveel dagen maken jullie je hamster z'n kooi schoon?
Om de hoeveel dagen maken jullie je kooi schoon? want ik denk dat ik het een beetje te lang uitstel, soms... 14 dagen
Om de 1 maand? Maar als ik hem na een maand wil verschonen zegt me vader; Ja maar dat is nog allemaal nieuw zaagsel! Dus dan maak ik alleen alle spullen schoon. 
Laatst gewijzigd door Nimphi op 03 jul 2010, 11:37, 2 keer totaal gewijzigd.
[i][size=75]Groetjes van Rosalie, Drew , en de cavia's
Rip Nimphi -- Hamtaro -- Hamtaro -- Hamtaro -- Vivit -- Jumper -- Pelle -- Wokkel -- Gina (kat&&hond .)[/size][/i]
Rip Nimphi -- Hamtaro -- Hamtaro -- Hamtaro -- Vivit -- Jumper -- Pelle -- Wokkel -- Gina (kat&&hond .)[/size][/i]
-
punkie
- Leeftijd: 39
- Contacteer:
Normaal doe ik de kooien om de 3 weken, maar met dit weer gaan de kooien al ruiken na 2 weken. Dus nu moet het om de 2 weken.
Ik haal wekelijks de plasplekken eruit en bij Rick ook de keutels, Rick poept vrij veel.
Als ik merk dat tijdens de wekelijks schoonmaak de nestjes nat zijn dan haal ik ook het nestje eruit. Ik geef sowieso elke week weer wat schone stukjes wc papier, meestal leggen ze die schone stukjes in het midden en de wat vuilere stukken aan de buitenrand.
Ik haal wekelijks de plasplekken eruit en bij Rick ook de keutels, Rick poept vrij veel.
Als ik merk dat tijdens de wekelijks schoonmaak de nestjes nat zijn dan haal ik ook het nestje eruit. Ik geef sowieso elke week weer wat schone stukjes wc papier, meestal leggen ze die schone stukjes in het midden en de wat vuilere stukken aan de buitenrand.
Laatst gewijzigd door punkie op 03 jul 2010, 11:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes van Astrid
† Pluis, Nona, Demi, Sam, Sunnie, HenQ, Max, Sandy, Lisha, Winnie, Tahra, Witje, Bram, Snoopy, Rick †
† Pluis, Nona, Demi, Sam, Sunnie, HenQ, Max, Sandy, Lisha, Winnie, Tahra, Witje, Bram, Snoopy, Rick †
- Michellee.
- Leeftijd: 28
- Contacteer:
- Nieske
- Moderator
- Leeftijd: 40
- Contacteer:
een keer in de 2 maanden ofzo.... oh wat wacht ik lang als ik het zo zie 
Maar ja, Lady plast in haar zandbakje, die maak ik elke 1 of 2 dagen schoon en ik probeer elke week de natte plek uit Ieniemienie's kooi te halen
De rest van de russel bedding wordt toch niet zo snel vies.
Maar ja, Lady plast in haar zandbakje, die maak ik elke 1 of 2 dagen schoon en ik probeer elke week de natte plek uit Ieniemienie's kooi te halen
De rest van de russel bedding wordt toch niet zo snel vies.
groetjes van Nieske
Rust zacht Lady, Ieniemienie en Romanov & Raspoetin
Rust zacht Lady, Ieniemienie en Romanov & Raspoetin