Eindhoven, Syr, man: http://bit.ly/fX9JA9
Hij staat er al een aardige tijd op. Zit in heel klein hokje. En het gedeelte met: hij bijt soms hebben ze er nu maar uitgelaten..
Het zal wel te lang duren voor ze hem kwijt kunnen
Laatst gewijzigd door jessietje87 op 24 nov 2010, 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Zolang de mensen denken dat dieren niet kunnen voelen, zullen de dieren voelen dat mensen niet kunnen denken.
Twee Russische dwerghamsters te koop incl. toebehoren. (Diemen, Noord-Holland)
Beschrijving
bij deze bieden wij 2 leuke hamstertjes aan.1 witte met grijze streep en 1 bruinige(ZIE ANDERE ADVERTENTIES).
rede verkoop is:na dat ons eerste hamstertje ontsnapt was en onze dochter na 1 week nog ontroostbaar was hebben wij 2 nieuwe aangeschaft.
volgende dag kwam het eerste hamstertje onder de bank vandaan.nu hebben we er dus 3 en mijn dochter kan haar aandacht niet goed verdelen over de 3.vandaar dat we nu een nieuw huis voor de laatste 2 zoeken daar we ze niet meer terug kunnen brengen.
een hamster ik zelf denk een rus.
heel kleine kooi.
Slecht radje.
40 euro willen ze ervoor.
Lemelerveld, Overijssel
Dit stond erin: Dit cadeau hebben we als grap gekregen
Alles is nieuw.
Wie wil er graag een hamster om voor te zorgen
Inbegrepen: hamster,bak ,kleine bak waar hij in kan tijdens verschonen, voer, voerbak,drinkbak,speelwiel,tunnel waar hij doorheen kan kruipen.
http://link.marktplaats.nl/399494496
Syrische hamster in Barendrecht. Kleurtje durf ik niet te zeggen alleen dat hij donker is
Prijs is 5,=
Vrouw is een fokker maar op deze foto zit het arme schatje in een blokkerhel
Dat was zon klein kooitje wat Blokker verkocht als hamsterparadijs met een syr in het plaatje van de advertentie maar was nog veel te klein voor een dwerghamster
Groetjes van Christof en een pootje van de katten Missy en Romeo! *hamsterloos na 7jr*
Dit is een kopie van uw reactie op een advertentie van: Roodbol
Beste Roodbol,
goudhamsters zijn solitaire dieren. dit betekent dat ze alleen gehuisvest moeten worden, m.a.w. ze mogen NIET samen met andere hamsters.
als u goudhamster of syrische hamster intypt op google, is dit het eerste dat u vind!
dus gelieve u te informeren over uw hamstersoort, in de plaats van kopers verkeerde informatie te verschaffen.
danku