Mijn zusje had voor haar verjaardag een poppenhuis gekregen,, maarja ze werd ouder en speelde er niet meer mee. Toen heb ik, na wat discussies, mijn moeder zover gekregen en mijn zusje dat ik er een hamsterhuis van mocht maken!
Dus... zo gezegd zo gedaan.
We zijn nog niet helemaal klaar maar we zijn nog bezig!
Ik heb wat plankjes bij Doeland gekocht en zo dueren in elkaar geknutseld. Ook mochten we nog wat gratis troepplankjes meenemen.
Met die troepplankjes is niks verkeerd maar dat was zegmaar afval van de gesneden planken.
Daar ben ik verdiepingen van aan het maken.
Hij is nog niet af,, dus mijn rusjes zitten er nog niet in.
Hier het huis tot nu toe. Ik ga links Zorro doen en Rechts Luna. Helemaal bovenin ga ik het voer enz zetten en de overige hamsterspullen.

Bovenkamertje Links

Bovenkamertje Rechts met deur ervoor

Huis van opzij

Natuurlijk komt hun radje erin en komen er nog wat zelfgemaakte spulletjes erin.
Als ik verder ben met het huis zal ik nieuwe foto's neerzetten.
Ook zit er een kunstof plaat op de bodem ivm het plassen op het hout.
Natuurlijk komt er een lekkere dikke laag zaagsel en moet er nog een plankje aan de randjes komen zodat het zaagsel er niet overheen komt.
Edit: Ik ga er geen lichtjes in hangen omdat het een overbodige luxe is. Misschien als ik keer hele leuk zie,, maare hamsters zijn toch nachtdieren dus het is ook niet echt nodig
Hebben julliue verder nog tips?
Edit 2: Ik ben aan het tywijfelen geslagen: Zal ik de ene hamster de bovenverdieping geven en de andere hamster de benedenverdieping,, of hoe ik het nu heb? Wat vinden jullie? Mijn moeder gaat nog even de preciese maten opmeten!
Hoop dat jullie het mooi vinden :$
xxx Marieke