Red deze hamsters! Allerlei soorten/kleuren beschikbaar
Moderator: Sylvia.
Re: Red deze hamsters! Allerlei soorten/kleuren beschikbaar
Ik heb ook wel plek voor 2 kleine knaagdieren die bijelkaar kunnen. Of 1 hamster bijvoorbeeld.
Ik woon in Hoogezand vlakbij de stad Groningen.
Ik woon in Hoogezand vlakbij de stad Groningen.
Ik ben elke week in Makkum (Friesland)!Asher schreef:Mocht er iemand langs Steenwijk/Meppel of in Makkum(fr) komen die hamsters ophaalt; ik heb (tijdelijk) plek voor 2 of 3 dwerghamsters.
Dus als je 2 of 3 dwerghamsters wilt opvangen kan ik ze voor je meenemen en afgeven in Makkum.
Misschien dat jij dan weer mee kunt nemen voor de mensen die in omgeving Meppel zoeken? Heb al diverse oproepjes daarvoor gezien.
Ik neem via Esther over en die weer via Dunja, dus als je interesse hebt kun je misschien wat regelen via Esther!
Groetjes, Hilda
Unieke hamster webshop met zeer ruim assortiment! Hamstert.nl
Kaarten webshop voor postcrossing! Happy Poscrossing!
Hamstery Jack
Hamsters: Teri, Kim, Jack Jr, Tyler, Jenna
RIP: Jack, Chloë, Freezer, Ukkie, Stephen
Hamstery Jack
Ik kan eventueel als taxi fungeren tussen meppel en groningen (dus stations meppel, hoogeveen, beilen, assen, haren en groningen).. Ook zal ik waarschijnlijk tussen meppel-driehuis reizen woensdag, donderdag of vrijdag (moet ik nog even precies bekijken)(dan kom ik langs de stations: meppel, zwolle, amersfoort, hilversum, amsterdam centraal, amsterdam sloterdijk, haarlem spaarnwoude, haarlem, bloemendaal, santpoort zuid en noord, driehuis), of via Utrecht, dus dan kom ik langs de stations: meppel, zwolle, amersfoort, utrecht centraal, amsterdam amstel, amsterdam centraal, amsterdam sloterdijk, haarlem spaarnwoude, haarlem, bloemendaal, santpoort zuid en noord, driehuis. Zondag ga ik dan terug van driehuis naar meppel. Voor paisano, Mylo en asher kan ik dus misschien wat betekenen, alleen moeten ze dan wel op te halen zijn van 1 van die stations. Zelf heb ik 2 hooguit 3 vervoersbakjes, maar mocht ik ze via iemand taxieen die in amersfoort woont kan ik ze weer terugbrengen. Graag een PM als iemand interesse heeft!
Laatst gewijzigd door droppie op 01 mei 2011, 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb ook ruimte voor 2 hamsters, maakt me niet uit of het syren of dwergen zijn. 
Een vriendin van me wil ook 2, ook haar maakt het niet uit wat voor hamsters het zijn.
Een vriendin van me wil ook 2, ook haar maakt het niet uit wat voor hamsters het zijn.
Laatst gewijzigd door TessJ op 01 mei 2011, 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Asher
- Hamsters: Enano
- Leeftijd: 36
Ik ben alleen elke zondag in Makkum, dus dat komt voor mij het handigst uit. Of ik moet kunnen overleggen met m'n zus en/of vader dat ze tijdelijk daar staan.Gerbil.nl schreef:Ik ben elke week in Makkum (Friesland)!Asher schreef:Mocht er iemand langs Steenwijk/Meppel of in Makkum(fr) komen die hamsters ophaalt; ik heb (tijdelijk) plek voor 2 of 3 dwerghamsters.
Dus als je 2 of 3 dwerghamsters wilt opvangen kan ik ze voor je meenemen en afgeven in Makkum.
Misschien dat jij dan weer mee kunt nemen voor de mensen die in omgeving Meppel zoeken? Heb al diverse oproepjes daarvoor gezien.
Ik neem via Esther over en die weer via Dunja, dus als je interesse hebt kun je misschien wat regelen via Esther!
@Droppie: Je zou eventueel voor mij ook 2 of 3 dwergen mee mogen nemen? Ik kan ze in Meppel ophalen(en ik wil ook best wat vervoersboxen brengen van te voren)
In loving memory; Noortje, Bloem, Humphrey, Rudolph, Tempest, Lily, Darcy , Charlie & Olaf
Ik ben elke zondag ook in Makkum op bezoek bij mijn ouders, ben er nu ook.
Dus als je 2 of 3 wilt overnemen: geef het door aan Esther dan neem k ze voor je mee!
Dus als je 2 of 3 wilt overnemen: geef het door aan Esther dan neem k ze voor je mee!
Groetjes, Hilda
Hamstery Jack
Hamstery Jack
-
simone_1986
- Hamsters: Trixy, Mikky en Dewey
- Leeftijd: 39
- Contacteer:
Ik zou 10 hamsters kunnen opvangen, heb zelf alleen geen vervoer helaas
- Ivory Beach
- Hamsters: Crow Nomad Alastor FluffBucket
ik zou misschien 2 dwergen kunnen huisvesten, maar da zou ik eerst moeten vragen. En ook ik heb geen vervoer 
I wonder how they can put so much love in such a tiny hamster shape...
Is er iemand die tijdelijk een hoop knagers kan huisvesten? Ik kan met een vriendin woensdag reizen, maarja dan zouden we al 'te laat' zijn.. Ze gaat nog wel even bellen of er wat achter gehouden kan worden, maarja weinig kans denk ik als er zo'n deadline gezet word,. daarom: is er iemand die best een groot aantal op kan vangen tijdelijk, en dat we ze woensdag ophalen?
Hamsters~ Buddha, Aagje & Jina.Vogeltjes~Zaza, Pluk, Dash & Mini. Hondje~Mowgli. Reuzenslak~Gerrit. Konijntjes~Olaf , Kyra & Macy. Dikstaartgerbil~Squeak. Ratjes~Killian, Shenkie & Tofu.
http://www.facebook.com/pettingsopvangrotterdam
http://www.facebook.com/pettingsopvangrotterdam
- VixenFromHell
- Leeftijd: 38
Ik heb hier nog wel plek voor 1 syrtje. Zou hem dan bij iemand van het forum op kunnen halen, wie dat maakt me niet zo heel veel uit
ik heb een OV kaart, dus ik kan in principe overal heen reizen. Al vind ik 2u enkele reis wel een beetje de max
helaas niet echt mogelijkheden om er meer mee te nemen als taxi, heb maar 1 bakje..
Edit: heb iemand gevonden hoor!
Edit: heb iemand gevonden hoor!
Laatst gewijzigd door VixenFromHell op 02 mei 2011, 00:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Als er campbellies tussen zitten kan ik er wel een aantal (3 ofzo) tijdelijk of permanent kunnen opvangen. Omdat ik op vakantie ben kan dit helaas pas vanaf volgende zondag, dus ze zouden teidelijk ergens anders moeten verblijven. Ik woon in Rijswijk 
'Sometimes, the best thing you can do is to cut your losses and run like hell!'
Groeten van: Harm, de bellies en de cavia dames Tante Fien en Mevr. Saar!
Groeten van: Harm, de bellies en de cavia dames Tante Fien en Mevr. Saar!
Ik neem oa 2 campbellies over dus die zitten er inderdaad wel tussen. Ik weet dat Esther ook Campbellies heeft nog.
Groetjes, Hilda
Hamstery Jack
Hamstery Jack
Ik heb wel plaats voor een hamster, mits iemand deze naar (station/stad) Groningen kan brengen.
-
Simone-de-hammie
- Hamsters: 21
- Leeftijd: 34
Ik wil wel taxiën
Heb een OV-jaarkaart en ik kan dus wel hammies vervoeren naar baasjes die geen vervoer hebben
Ik wil wel gratis van station naar station vervoeren ( treinstations )
waarschijnlijk kan ik de hele dinsdag ( behalve s'avonds )
Maar ik wil dieren wel voor 1 nachtje hier huisvesten, zal helaas in vervoersbakjes moeten dan, maar beter 1 nacht zo dan dood zijn.
Dus wanneer iemand hamsters het eerstbeste treinstation in Veldhoven kan brengen, trek ik zoveel mogelijk vervoersbakjes uit de kast om hamsters over NL te verspreiden.
Zelf kan ik helaas niets houden.
Heb een OV-jaarkaart en ik kan dus wel hammies vervoeren naar baasjes die geen vervoer hebben
Ik wil wel gratis van station naar station vervoeren ( treinstations )
waarschijnlijk kan ik de hele dinsdag ( behalve s'avonds )
Maar ik wil dieren wel voor 1 nachtje hier huisvesten, zal helaas in vervoersbakjes moeten dan, maar beter 1 nacht zo dan dood zijn.
Dus wanneer iemand hamsters het eerstbeste treinstation in Veldhoven kan brengen, trek ik zoveel mogelijk vervoersbakjes uit de kast om hamsters over NL te verspreiden.
Zelf kan ik helaas niets houden.
[url]=http://www.geelkerkenwever.webklik.nl[/url]
Hamstery Geelkerken-Wever
Hamstery Geelkerken-Wever
Nogmaals een oproep: Mensen die graag een hamstertje ( of meerdere
) over willen nemen omgeving Bergen op Zoom, Roosendaal en Rotterdam, willen die mij een pb sturen?? Dan kan ik de hamsters ophalen bij Eveline en kunnen we verder iets afspreken.
Ook mensen die mij al eerder een PB hebben gestuurd, ik lees dat er mensen zelf gingen kijken?? Kan ik er vanuit gaan dat iedereen die mij een PB heeft gestuurd ook daadwerkelijk een hamstertje wilt? Niet dat ik er 20 bij Eveline ga ophalen en er met 10 blijf zitten
Ook mensen die mij al eerder een PB hebben gestuurd, ik lees dat er mensen zelf gingen kijken?? Kan ik er vanuit gaan dat iedereen die mij een PB heeft gestuurd ook daadwerkelijk een hamstertje wilt? Niet dat ik er 20 bij Eveline ga ophalen en er met 10 blijf zitten