Taxi topic voor de 1500 knaagdieren die gered moeten worden

Zoek je een hamster of hamsterspulletjes? Of wil je juist wat verkopen?

Moderator: Sylvia.

Conny

Re: Taxi topic voor de 1500 knaagdieren die gered moeten wor

Bericht door Conny »

LadyGuardian schreef:
Conny schreef:
LadyGuardian schreef:Richting steenwijk kan ik ook wel regelen. Ik ga denk ik even een extra dag inlassen voor het reizen.

Ik ben al met Gerbil.nl aan het regelen voor in Heerenveen
Oke, maar steenwijk is totaal geen enkel probleem hoor. Want zoals het er nu naar uitziet, ga ik vrijdag met de stoptrein richting utrecht.
Is ook heel lief, maar houd het maar bij Heerenveen, straks loopt alles bij elkaar langs

zotteke
Hamsters: 5 syren, 14 russen, 9 gerbils
Leeftijd: 34
Contacteer:

Bericht door zotteke »

Conny, jij bent dus geregeld? Dan haal ik je van de lijst af namelijk.
sappos

Bericht door sappos »

Maar als ik daarheen wil moet ik NU weggaan eigenlijk. Je kan dus gewoon daarheen rijden en dieren gratis weghalen? Je hoeft geen afspraak te maken of iets?

-- 02 mei 2011 15:40 --

Kijk vind het prima om een aantal dieren op te halen maar dan moet ik wel weten hoe of wat aangezien ik ze dan vandaag zou willen halen. Kan ik voor anderen iets meenemen?
Asher
Hamsters: Enano
Leeftijd: 36

Bericht door Asher »

LadyGuardian schreef:
Conny schreef:
LadyGuardian schreef:Richting steenwijk kan ik ook wel regelen. Ik ga denk ik even een extra dag inlassen voor het reizen.

Ik ben al met Gerbil.nl aan het regelen voor in Heerenveen
Oke, maar steenwijk is totaal geen enkel probleem hoor. Want zoals het er nu naar uitziet, ga ik vrijdag met de stoptrein richting utrecht.
*even heel brutaal*
LadyGuardian, als jij wat dwergen in Steenwijk kan krijgen op vrijdag zou ik er eventueel nog wel 3 op willen vangen
(en 1 zelf houden als er toevallig een Mandarijn Rus bij zit)
In loving memory; Noortje, Bloem, Humphrey, Rudolph, Tempest, Lily, Darcy , Charlie & Olaf
Conny

Bericht door Conny »

zotteke schreef:Conny, jij bent dus geregeld? Dan haal ik je van de lijst af namelijk.
Ja Gerbil.nl neemt voor mij 2 hammies mee
zotteke
Hamsters: 5 syren, 14 russen, 9 gerbils
Leeftijd: 34
Contacteer:

Bericht door zotteke »

@ Sappos dieren zijn inderdaad gratis. Ze staan ergens in een gebouwtje naast de ingang (dus niet door de kassa heen gaan).

Volgens mij zijn er een aantal mensen die dieren naar buiten toe dragen. weet niet zeker of je zelf ook mag uitzoeken.
Tanja

Bericht door Tanja »

Mensen

Mail mij even. Ik kan wel rijden maar ga dan wel graag op en neer voor grotere aantallen.

Ik woon omgeving Rotterdam / Alphen / Gouda etc.

Ik heb gebeld vandaar maar de "vriendelijke dame" aan de telefoon kon morgenochtend pas zeggen hoeveel dieren er nog zoeken.

Ik zag iemand uit Leiden die heeft gereageerd op dit topic en wel kon opvangen maar niet rijden..

DUS mensen.... MAIL me even.. of PB me..
Banjer

Bericht door Banjer »

sorry als dit bericht dubbel gepost word want ik weet nog niet hoe het op dit forum werkt.
Ik zou 1 hamster, rusje of goudhamster kunnen huisvesten.
Ik woon in Zoetermeer
doritos12
Hamsters: 0

Bericht door doritos12 »

Weet iemand of er nu nog muizen zitten of niet?
Tanja

Bericht door Tanja »

040-2052772 dit is het nummer van de opvang. Denk alleen niet dat het handig is als iedereen zomaar gaat bellen.. dus wellicht ook even verzamelen.
doritos12

Bericht door doritos12 »

ik heb inderdaad gebeld maar als je 2x belt krijg je 2 verschillende antwoorden dus daar kan ik niet bijzonder veel mee :(
Tanja

Bericht door Tanja »

doritos12 schreef:ik heb inderdaad gebeld maar als je 2x belt krijg je 2 verschillende antwoorden dus daar kan ik niet bijzonder veel mee :(
vertel ??
Niepie
Hamsters: 2 syrtjes 1 dwergje
Leeftijd: 37

Bericht door Niepie »

zotteke schreef:@ Sappos dieren zijn inderdaad gratis. Ze staan ergens in een gebouwtje naast de ingang (dus niet door de kassa heen gaan).

Volgens mij zijn er een aantal mensen die dieren naar buiten toe dragen. weet niet zeker of je zelf ook mag uitzoeken.
Je mag de dieren zelf uitzoeken ja. Er staan er gewoon een hele hoop en daar kun je uit kiezen! :D
* Groetjes van alle knagertjes hier in huis *
doritos12

Bericht door doritos12 »

naja eerst bel je van hebben julie nog muizen, ja die hebben we wel nog meer dan zat!

daarna nog een keer gebeld of ze nog muizen hadden(1 minuutje later) dan hebben ze er geen meer.
ze houden niet bij wat er vertrekt of wat er zit dus beetje weinig vertrouwen daar in..
dus als iemand toch gaat en in mijn richting komt dan weet ik tenminste zeker dat alles er aan gedaan is en ze niet alsnog dood gemaakt worden terwijl ik wel plek had.

-- 02 mei 2011 16:10 --

maar als iemand nog gaat.
graag 2 muizen vrouwtjes kans op zwangerschap maakt niet zo zeer uit dat valt te regelen.
en rond utrecht/woerden ophalen :)
_Zuurstok

Bericht door _Zuurstok »

Ik geloof dat je niet zelf mag uitzoeken, tenminste, dit was gisteren niet het geval. Je zegt wat voor een dier je wilt en dan word die naar voren gehaald.

@Doritos12: Ik snap de verschillende antwoorden wel. Gezien het daar nu zo vreselijk druk is en er geen overzicht is kan er ook niet duidelijk gemaakt worden wat er nu wel of niet is. Als een vrijwilliger daar muizen ziet staan en ze daarna door iemand anders vergeven worden aan iemand die langs komt snap ik dat die eerste persoon daar geen kijk op heeft.
Groetjes Mandy
Plaats reactie