Hoi Esther ja ik vind het ook een leuke kooi, volgens mij is het inderdaad hetzelfde formaat 60 x 40 is deze en die kleurtjes vind ik lekker licht en fris.
Bambi is helemaal lijp van zijn hanghuisje onder het hanghuisje heeft hij zijn wc rolletje liggen (bij jou vandaan ) hij sloopt hem niet en maakt er nog regelmatig gebruik van ...
Hier nog een foto van hem half uit zijn paddestoel ...
Lotjuh@ deze foto (zie avatar) bedoel je, met een beetje hulp van iemand anders heb ik er een close-upje van gemaakt
Willandmup@ ja hij is mooi en ook heel lief en nieuwsgierig , ik heb bij Lianne een setje besteld, onder algemeen staat een topic Liannes hangmatjes (laatste ronde) moet je daar maar even kijken...
Hier meldt zich nog een familielid, zusje van bambi, Nohi. Nohi betekent klein in het Maori. Inmiddels is ze niet meer zo klein, ze weegt nu 62 gram . Krijsen deed ze in het begin ook, maar nu gelukkig niet meer. Ze is wel erg actief. Leuk om de familie te kunnen volgen!
Hoi Esther wat leuk en wat heeft ze een mooie naam... Staan er ook foto's op het forum van Nohi. Dit is echt heel leuk om elkaar te kunnen volgen...
dat krijsen doet Bambi soms nog weleens hoor als hij ergens geen zin in heeft, gister zat hij in mijn vestje en vond het wel prettig maar ja hij moest terug zijn kooi in nou meneertje had echt geen zin op zijn ruggetje en krijsen terwijl er eigenlijk niet veel aan de hand was ik deed alleen mijn vestje opzij ...
Hihi, ik heb ook zo'n krijserd. Het vrouwtje met het genezen ontstoken neusje uit Veldhoven (Feline, dankzij Bambi ) blijft lekker hier wonen en die kan er ook wat van. Elke verandering heeft wel een krijsbeurt tot gevolg, maar ze zal niet bijten en is gelukkig ook weer snel gerust gesteld. Ik vind t wel grappig, al dat theater voor niks .
Tja hij laat zich horen en het schrikt in het begin wel een beetje af (was het niet gewend) maar ik lach er nu om hoor en hij heeft 1 x gebeten maar niet hard en ze schijnen toch in een soort van pubertijd te zitten , geweldig toch Esther ook die periode gaat weer voorbij ...
Het is een lief en mooi/leuk mannetje, Feline zo schattig Bambi en Feline, misschien een leuk idee om eens een foto van beiden samen te voegen, LAT relatie ofzo ...