Sofietje komt uit Veldhoven. Van de gigantische inbeslagname dit jaar.... Sofie was in het begin een bang meisje, nam nog geen pitje van me aan en zodra ik mijn hand bij de kooi hield vloog ze in haar huisje. Dat is nu niet meer zo. Sofietje is veranderd van een schuw en bang meisje, in een lieve, aandacht vragende dame, wel met lichte gebruiksaanwijzing. Haar grootste verslaving: meelwormen, vandaar dat ze van kleintje veranderd is in een bolletje wol... Sofie is heel speciaal, ik heb haar vertrouwen echt gewonnen en ik ben blij dat ze nu lekker kan genieten van haar leventje hier.
Ik heb haar natuurlijk op de foto gezet bij d'r meelwormen bak, dan zit ze tenminste een beetje stil..

*Killl*

Mjammie, lekker!

Rond, bol...

Lekker genieten.... <3

Ja, ze kan er ook héél boos bij kijken

Kleine schat....
En dan Saartje. Saartje kwam hier via de dochter van mijn ex-collega. Saar was niet helemaal op haar plek daar... ze beet zo vreselijk aan de tralies dat haar neusje helemaal kapot was. Waardoor het kwam hebben we nooit geweten. Telkens lag ze weer open... Hier heb ik haar een tijdje in een duna gehad om haar gezichtje te laten genezen. Sindsdien zit ze in een Rainbow en zie ik haar nooit meer aan de tralies bijten.

*Saartje uit*

*Bedel bedel*

Genieten met de oogjes dicht

Saartje het overbelichte spook

Zijn het geen schatjes?