Napraat & foto topic Exoknaag December 2011

Hier kun je alle foto's, verslagen en vragen kwijt over de evenementen.

Moderator: Sylvia.

morgantcm
Moderator
Leeftijd: 40

Napraat & foto topic Exoknaag December 2011

Bericht door morgantcm »

De meesten zijn nu op de exo of misschien al op weg terug. Hier kunnen jullie de verhalen en leuke foto's plaatsen :)

Rust zacht mijn lieve Snoopy (*08-2006 / 06-06-2008) en mijn lieve Bella (*04-2008 / 15-02-2010)
Sander.
Hamsters: Tom & Jerry
Leeftijd: 27

Re: Napraat & foto topic Exoknaag December 2011

Bericht door Sander. »

Zo, ik ben weer terug, en als ik een eerlijke mening mag vertellen vond ik het nogal tegenvallen... Het was nogal klein, nu snap ik dus ook waarom de meeste alleen naar exo in april gaan...
Het was verder wel gezellig, en natuurlijk het beste:
Ik heb nu Tom & Jerry :D

Ik ben wel een keer of 3 langs de forumtafel gelopen, maar is was te schijterig om even hallo te zeggen :bloos: Wel heb ik een paar gezichten herkend :D , zoals:
Janneke (jah, maar daar ging ik m'n hammies ophalen)
Nella (Wat zijn robbies lieff _/-o_ , en dan proberen ze met z'n 2en in een rad te lopen, maar dat wil niet :lol: )
Sander (Incrediboy)
En iemand die naast Sander stond, ik gok dat dat Francis was, maar dat weet ik niet :bloos:
De gene die achter de forumtafel stond is mij nog een raadsel :lol:
Groetjes van Sander en een pootje van Tom & Jerry (campbelli's)

R.I.P. Speedy, Pluis & Hammie
Karin.
Hamsters: 1 syr
Leeftijd: 39

Bericht door Karin. »

Haha, ja ik heb ook een aantal mensen herkend. Be op een gegeven moment op het randje gaan zitten tegenover de forumtafel. Mooi plekje om alles in de gaten te houden ;)

Ik vond het ook wat klein, maar heb mezelf toch nog twee uur bezig kunnen houden.
Albert †, Bernhard † en Claus †, Dirk, Ed en Fred
Sander.

Bericht door Sander. »

Haha, dan heb jij er vast meer herkend dan ik ;) .

Maar die mensen in die witte jassen voor zo'n keuring... Niet normaal!
Er was dan iemand die haar Syr wilde laten keuren, deze was alleen nog niet tam, hoe pak je nou een hamster vast als die niet tam is en je moet het geslacht weten... Nou die man die pakte hem vrolijk aan z'n nekvel vast :shock: ! Is dat nu ook al normaal geworden??

Acemoo
Hamsters: Kleintje & Sara
Leeftijd: 38

Bericht door Acemoo »

Doen hamster moeders toch ook bij hun kleintjes? (of hoe sleept een moeder hamster anders hun kleintjes terug naar het nest?)
Dat is gewoon net als bij katten een mooie plek om ze op te pakken.
Rust zacht, lieve Dibbles. Bij ons gewoond van maart 2010 - 2 november 2011. Je zal erg gemist worden.

Huidige hamsters:
Kleintje (dwerghamstertje) & Sara (goudhamster).
Sander.

Bericht door Sander. »

Nou, daar ben ik het absoluut niet mee eens, maar het zal wel... Nu weer ontopic ;) .

Wat me ook opviel, ik had dus die plattegrond bij me, en keek erop, en echt letterlijk niks leek op elkaar, de plattegrond week totaal af (in mijn ogen) van de werkelijkheid :-?
Maar ik heb nu wel eindelijk Chincilla's in het echt gezien, en men, wat zijn die beestjes geweldig mooi! _/-o_

Christof
Leeftijd: 47

Bericht door Christof »

Ik snap niet dat je een hamster laat keuren die niet tam is, mooie reclame als je hamster in de vingers van de keurmeester hangt :lol:
Groetjes van Christof en een pootje van de katten Missy en Romeo! *hamsterloos na 7jr*
~M'Zorro
Leeftijd: 29

Bericht door ~M'Zorro »

IIk ben ook weer terug. Ook wij hebben daar ongeveer twee uur rondgelopen. Heb wel even hallo gezegd tegen volgens mij Mila en Sander [Incrediboy] die daar zaten. Ook heb ik Nella gezien met de robbies en ehm... nog wat mensen :D
Vond het enorm warm en het wel een beetje kleine zaal voor de knaagdieren, maarja :D
Vond het wel leuk hoor!
Professionel & betaalbare fotoshoot van uw geliefde viervoeter boekt u bij Marieke Haver Fotografie.
Bezoek de Facebookpagina of de Website voor meer informatie.
Malu
Hamsters: 1
Leeftijd: 30

Bericht door Malu »

Pff, ik ben op de terugweg. Zo, wat viel het tegen! Superklein en ongelooflijk veel muizen maar niet veel andere diertjes. Maar ik heb bij Rebas wel mijn derde rattenkind opgehaald :+: Ben helemaal verliefd op haar, ze ligt lekker in mijn nek te slapen.
Zag ook niet veel forumleden. Heb Mila, Sanne, Lisette, Sander, Francis, Naomi en Jollijn gezien/gesproken. En natuurlijk de forummama :mrgreen:
Ook ben ik helemaal gevallen voor chins. Ooit gaan die er zeker komen!
Liefs Malu, en de hamsters Tequila en Frappy, en een pootje van Sokka!
♥ Slaap zacht liefjes.. † ♥
You always regret most what you don't say.
~M'Zorro
Leeftijd: 29

Bericht door ~M'Zorro »

Oh nee, volgens mij heb ik jou even gezien Malu, i.p.v. Mila? :p
Kreeg zeker een rode kop als ik weet niet wat?
Professionel & betaalbare fotoshoot van uw geliefde viervoeter boekt u bij Marieke Haver Fotografie.
Bezoek de Facebookpagina of de Website voor meer informatie.
_Zuurstok

Bericht door _Zuurstok »

Malu schreef:En natuurlijk de forummama :mrgreen:
Ja! Wie is dat nou eigenlijk? :bloos: Ik heb vorig keer nog met haar cake gegeten. :lol:
Groetjes Mandy
Karin.
Hamsters: 1 syr
Leeftijd: 39

Bericht door Karin. »

Haha, ja een hele aardige vrouw :D Maar ik spreek wel vaker mensen aan zonder me voor te stellen... slechte gewoonte
Albert †, Bernhard † en Claus †, Dirk, Ed en Fred
Rij
Leeftijd: 38

Bericht door Rij »

Ik vond het eigenlijk helemaal niet zo klein. :bloos: Heb het zowel in april als in december wel eens veel minder meegemaakt. Waarin het knaaggedeelte meer bestond uit een pluimvee gedeelte enzo. Er waren een boel muizen, maar heb ook genoeg ratten, hamsters, gerbils en dergelijke gezien. Alleen heel weinig dwergjes had ik het idee. Ook was er qua kooi inrichting aanbod best veel, sommige vorige edities hadden 1 algemene stand en dan allemaal stoffen hangdingen.

Ik vond't juist wel een leuke dit keer. :D Niet alleen maar cavia's (wat je ook nog wel eens in complete overvloed wil hebben) en heb weinig van die enge broodfok bakken gezien. Van die bakken waar je geen bodem meer ziet door alle krioelende muizen ofzo er op. Vond dat wel fijn.

Was alleen opeens helemaal naar geworden. Ik ging roken en ik denk dat ik veel te warm was geworden binnen (ZO WARM ARGH) en de plotselinge overgang naar koud buiten maakte me helemaal ziek. Duizelig, hoofdpijn. :-| Ben dus toen maar naar huis gegaan, al had ik eigenlijk nog wel willen blijven, maargoed.

Ben benieuwd hoe de mensen die zijn gaan keuren het hebben gedaan. :D En dan ga ik nu verder met gemaakte foto's van de twee :bloos: nieuwe aanwinsten.
Alles op een Rijtje.
De Syrische hamster : Senri.
Het vlinderhondje : Robin en de dikstaartgerbil : Kip.
Annee
Hamsters: 0
Leeftijd: 32

Bericht door Annee »

ik ben toch ook nog even geweest, maar had echt ongelofelijk veel last van mijn allergie. Dus ben na anderhalf uur weer naar huis gegaan!
femke307

Bericht door femke307 »

Ik vond het heel erg leuk , maar dat kwam ook omdat ik natuurlijk niet weet hoe die van April eruit ziet, omdat dit mn eerste keer was. Ik heb best veel mensen gezien, Francis, Sander, Mila, Forummama ofzo, Marieke, Sanne, Zotteke ( ofzoiets :razz: ) Laura & sharon, maar met hun liep ik telkens haha. Het was echt super leuk. (:
Plaats reactie