Napraat & foto topic Exoknaag December 2011
Moderator: Sylvia.
-
morgantcm
- Moderator
- Leeftijd: 40
Napraat & foto topic Exoknaag December 2011
De meesten zijn nu op de exo of misschien al op weg terug. Hier kunnen jullie de verhalen en leuke foto's plaatsen 
Rust zacht mijn lieve Snoopy (*08-2006 / †06-06-2008) en mijn lieve Bella (*04-2008 / †15-02-2010)
- Sander.
- Hamsters: Tom & Jerry
- Leeftijd: 27
Re: Napraat & foto topic Exoknaag December 2011
Zo, ik ben weer terug, en als ik een eerlijke mening mag vertellen vond ik het nogal tegenvallen... Het was nogal klein, nu snap ik dus ook waarom de meeste alleen naar exo in april gaan...
Het was verder wel gezellig, en natuurlijk het beste:
Ik heb nu Tom & Jerry
Ik ben wel een keer of 3 langs de forumtafel gelopen, maar is was te schijterig om even hallo te zeggen
Wel heb ik een paar gezichten herkend
, zoals:
Janneke (jah, maar daar ging ik m'n hammies ophalen)
Nella (Wat zijn robbies lieff
, en dan proberen ze met z'n 2en in een rad te lopen, maar dat wil niet
)
Sander (Incrediboy)
En iemand die naast Sander stond, ik gok dat dat Francis was, maar dat weet ik niet
De gene die achter de forumtafel stond is mij nog een raadsel
Het was verder wel gezellig, en natuurlijk het beste:
Ik heb nu Tom & Jerry
Ik ben wel een keer of 3 langs de forumtafel gelopen, maar is was te schijterig om even hallo te zeggen
Janneke (jah, maar daar ging ik m'n hammies ophalen)
Nella (Wat zijn robbies lieff
Sander (Incrediboy)
En iemand die naast Sander stond, ik gok dat dat Francis was, maar dat weet ik niet
De gene die achter de forumtafel stond is mij nog een raadsel
Groetjes van Sander en een pootje van Tom & Jerry (campbelli's)
R.I.P. Speedy, Pluis & Hammie
- Karin.
- Hamsters: 1 syr
- Leeftijd: 39
Haha, ja ik heb ook een aantal mensen herkend. Be op een gegeven moment op het randje gaan zitten tegenover de forumtafel. Mooi plekje om alles in de gaten te houden
Ik vond het ook wat klein, maar heb mezelf toch nog twee uur bezig kunnen houden.
Ik vond het ook wat klein, maar heb mezelf toch nog twee uur bezig kunnen houden.
Albert †, Bernhard † en Claus †, Dirk, Ed en Fred
- Sander.
Haha, dan heb jij er vast meer herkend dan ik
.
Maar die mensen in die witte jassen voor zo'n keuring... Niet normaal!
Er was dan iemand die haar Syr wilde laten keuren, deze was alleen nog niet tam, hoe pak je nou een hamster vast als die niet tam is en je moet het geslacht weten... Nou die man die pakte hem vrolijk aan z'n nekvel vast
! Is dat nu ook al normaal geworden??
Maar die mensen in die witte jassen voor zo'n keuring... Niet normaal!
Er was dan iemand die haar Syr wilde laten keuren, deze was alleen nog niet tam, hoe pak je nou een hamster vast als die niet tam is en je moet het geslacht weten... Nou die man die pakte hem vrolijk aan z'n nekvel vast
- Acemoo
- Hamsters: Kleintje & Sara
- Leeftijd: 38
Doen hamster moeders toch ook bij hun kleintjes? (of hoe sleept een moeder hamster anders hun kleintjes terug naar het nest?)
Dat is gewoon net als bij katten een mooie plek om ze op te pakken.
Dat is gewoon net als bij katten een mooie plek om ze op te pakken.
Rust zacht, lieve Dibbles. Bij ons gewoond van maart 2010 - 2 november 2011. Je zal erg gemist worden.
Huidige hamsters:
Kleintje (dwerghamstertje) & Sara (goudhamster).
Huidige hamsters:
Kleintje (dwerghamstertje) & Sara (goudhamster).
- Sander.
Nou, daar ben ik het absoluut niet mee eens, maar het zal wel... Nu weer ontopic
.
Wat me ook opviel, ik had dus die plattegrond bij me, en keek erop, en echt letterlijk niks leek op elkaar, de plattegrond week totaal af (in mijn ogen) van de werkelijkheid
Maar ik heb nu wel eindelijk Chincilla's in het echt gezien, en men, wat zijn die beestjes geweldig mooi!
Wat me ook opviel, ik had dus die plattegrond bij me, en keek erop, en echt letterlijk niks leek op elkaar, de plattegrond week totaal af (in mijn ogen) van de werkelijkheid
Maar ik heb nu wel eindelijk Chincilla's in het echt gezien, en men, wat zijn die beestjes geweldig mooi!
Ik snap niet dat je een hamster laat keuren die niet tam is, mooie reclame als je hamster in de vingers van de keurmeester hangt 
Groetjes van Christof en een pootje van de katten Missy en Romeo! *hamsterloos na 7jr*
- ~M'Zorro
- Leeftijd: 29
IIk ben ook weer terug. Ook wij hebben daar ongeveer twee uur rondgelopen. Heb wel even hallo gezegd tegen volgens mij Mila en Sander [Incrediboy] die daar zaten. Ook heb ik Nella gezien met de robbies en ehm... nog wat mensen 
Vond het enorm warm en het wel een beetje kleine zaal voor de knaagdieren, maarja
Vond het wel leuk hoor!
Vond het enorm warm en het wel een beetje kleine zaal voor de knaagdieren, maarja
Vond het wel leuk hoor!
Professionel & betaalbare fotoshoot van uw geliefde viervoeter boekt u bij Marieke Haver Fotografie.
Bezoek de Facebookpagina of de Website voor meer informatie.
Pff, ik ben op de terugweg. Zo, wat viel het tegen! Superklein en ongelooflijk veel muizen maar niet veel andere diertjes. Maar ik heb bij Rebas wel mijn derde rattenkind opgehaald
Ben helemaal verliefd op haar, ze ligt lekker in mijn nek te slapen.
Zag ook niet veel forumleden. Heb Mila, Sanne, Lisette, Sander, Francis, Naomi en Jollijn gezien/gesproken. En natuurlijk de forummama
Ook ben ik helemaal gevallen voor chins. Ooit gaan die er zeker komen!
Zag ook niet veel forumleden. Heb Mila, Sanne, Lisette, Sander, Francis, Naomi en Jollijn gezien/gesproken. En natuurlijk de forummama
Ook ben ik helemaal gevallen voor chins. Ooit gaan die er zeker komen!
Liefs Malu, en de hamsters Tequila en Frappy, en een pootje van Sokka!
♥ Slaap zacht liefjes.. † ♥
You always regret most what you don't say.
♥ Slaap zacht liefjes.. † ♥
You always regret most what you don't say.
- ~M'Zorro
- Leeftijd: 29
Oh nee, volgens mij heb ik jou even gezien Malu, i.p.v. Mila? :p
Kreeg zeker een rode kop als ik weet niet wat?
Kreeg zeker een rode kop als ik weet niet wat?
Professionel & betaalbare fotoshoot van uw geliefde viervoeter boekt u bij Marieke Haver Fotografie.
Ja! Wie is dat nou eigenlijk?Malu schreef:En natuurlijk de forummama![]()
Groetjes Mandy
- Karin.
- Hamsters: 1 syr
- Leeftijd: 39
Haha, ja een hele aardige vrouw
Maar ik spreek wel vaker mensen aan zonder me voor te stellen... slechte gewoonte
Albert †, Bernhard † en Claus †, Dirk, Ed en Fred
Ik vond het eigenlijk helemaal niet zo klein.
Heb het zowel in april als in december wel eens veel minder meegemaakt. Waarin het knaaggedeelte meer bestond uit een pluimvee gedeelte enzo. Er waren een boel muizen, maar heb ook genoeg ratten, hamsters, gerbils en dergelijke gezien. Alleen heel weinig dwergjes had ik het idee. Ook was er qua kooi inrichting aanbod best veel, sommige vorige edities hadden 1 algemene stand en dan allemaal stoffen hangdingen.
Ik vond't juist wel een leuke dit keer.
Niet alleen maar cavia's (wat je ook nog wel eens in complete overvloed wil hebben) en heb weinig van die enge broodfok bakken gezien. Van die bakken waar je geen bodem meer ziet door alle krioelende muizen ofzo er op. Vond dat wel fijn.
Was alleen opeens helemaal naar geworden. Ik ging roken en ik denk dat ik veel te warm was geworden binnen (ZO WARM ARGH) en de plotselinge overgang naar koud buiten maakte me helemaal ziek. Duizelig, hoofdpijn.
Ben dus toen maar naar huis gegaan, al had ik eigenlijk nog wel willen blijven, maargoed.
Ben benieuwd hoe de mensen die zijn gaan keuren het hebben gedaan.
En dan ga ik nu verder met gemaakte foto's van de twee
nieuwe aanwinsten.
Ik vond't juist wel een leuke dit keer.
Was alleen opeens helemaal naar geworden. Ik ging roken en ik denk dat ik veel te warm was geworden binnen (ZO WARM ARGH) en de plotselinge overgang naar koud buiten maakte me helemaal ziek. Duizelig, hoofdpijn.
Ben benieuwd hoe de mensen die zijn gaan keuren het hebben gedaan.
Alles op een Rijtje.
De Syrische hamster : Senri.
Het vlinderhondje : Robin en de dikstaartgerbil : Kip.
De Syrische hamster : Senri.
Het vlinderhondje : Robin en de dikstaartgerbil : Kip.
ik ben toch ook nog even geweest, maar had echt ongelofelijk veel last van mijn allergie. Dus ben na anderhalf uur weer naar huis gegaan!
Ik vond het heel erg leuk , maar dat kwam ook omdat ik natuurlijk niet weet hoe die van April eruit ziet, omdat dit mn eerste keer was. Ik heb best veel mensen gezien, Francis, Sander, Mila, Forummama ofzo, Marieke, Sanne, Zotteke ( ofzoiets
) Laura & sharon, maar met hun liep ik telkens haha. Het was echt super leuk. (: