Vuurwerk
Moderator: Sylvia.
- tasschaa
- Hamsters: Beau
- Leeftijd: 34
Re: Vuurwerk
peppers had er vorig jaar geen last van die was gewoon aan het rennen in dr radje dus dat hoop ik dit jaar ook weer .. sammie weet ik nog niet maar die schrikt eigenlijk nergens van dus ik denk/hoop ook niet van vuurwerk. ik denk gewoon de gordijnen/ramen dicht. mischien een radio aan ( zachtjes natuurlijk ) om de knallen een beetje te overstemmen. en verder zou ik niet weten wat je er tegen kunt doen
just be you, life`s to short to be somebody else
rust zacht Bubbles PeppersSammie
rust zacht Bubbles PeppersSammie
- xJoanne
- Hamsters: 1
- Leeftijd: 24
Voor de mensen die hun hamsters willen verplaatsen, dit kun je eigenlijk beter niet doen. De geur wisseling en temp. verschil is erg groot voor een hamster, en daardoor kan een hamster best wel veel stress krijgen.
Ik doe verder niet veel met vuurwerk, gewoon het raam dicht. Ze slapen er toch gewoon doorheen.
Ik doe verder niet veel met vuurwerk, gewoon het raam dicht. Ze slapen er toch gewoon doorheen.
Liefs Joanne
&
♡ Caylen
&
♡ Caylen
-
zzz-dodo-zzz
- Hamsters: Bruno
- Leeftijd: 29
Ze zullen er hier sowiesie niet door heen slapen (ze zijn altijd vakker van 10 tot 7),
En omdat ze niet thuis zijn kan ik ze ook niet in de gaten houden...
En omdat ze niet thuis zijn kan ik ze ook niet in de gaten houden...
Ik ben zelf niet thuis, dus ik doe gewoon de ramen dicht, lamellen dicht, gordijnen dicht en het overige luchtruifje dicht. Dan zullen de flitsen vast nog wel een beetje te zien zijn en het zal ook zeker te horen zijn in mijn kamer(ook als alles potdicht zit ja), maar ik verwacht niet dat ze er veel last van zullen hebben. Mijn vorige hamsters hebben er ook nooit problemen mee gehad. Mijn konijnen blijven ook gewoon lekker buiten, ik zou alles gewoon laten zoals het is. Als je alles gaat verplaatsen gaan ze volgens mij juist stressen...
In de regenboogbrug ~ Scooby-dooby doo(Rus) ~ Stuffie(Rus) ~ Chibii(Rus) ~ Nimpie(Rus) ~ Drake(Robbie) ~ Kyle Broflovski(Syr) ~ Michelangelo(Robbie) ~ Josh(Robbie) ~ Jelly Bean(Rus) ~ Nymphia(Rus) ~ Bayleef(Camp) ~ Sakura(Syr)
Ik sluit me aan bij nieske.
Degene die dit lezen en wel thuis zijn: ik laat mijn hamsters altijd in hun kooi zitten die dagen.
Ze kunnen schrikken van het vuurwerk en ontsnappen uit je hand. Of zelf schrikken waardoor ze ontsnappen.
Degene die dit lezen en wel thuis zijn: ik laat mijn hamsters altijd in hun kooi zitten die dagen.
Ze kunnen schrikken van het vuurwerk en ontsnappen uit je hand. Of zelf schrikken waardoor ze ontsnappen.
groetjes Marielle
- JaMarah
- Hamsters: Balou, Charlie, Dwalin
- Leeftijd: 35
- Contacteer:
Ik doe niks bijzonders met de hamster met oud en nieuw. Wat ik gemerkt heb bij mijn vorige hamster (en bij andere huisdieren net zo) is dat ze juist in de war raken en gestrest als je andere dingen voor ze gaat regelen omdat ze misschien bang kunnen zijn voor vuurwerk. Juist als je zelf doet alsof er niks aan de hand is, hebben ze zelf ook sneller door dat het niet gevaarlijk of eng hoeft te zijn.
"The woods are lovely, dark, and deep,
But I have promises to keep,
And miles to go before I sleep,
And miles to go before I sleep."
Weblog
Facebook
Fotografie Portfolio
But I have promises to keep,
And miles to go before I sleep,
And miles to go before I sleep."
Weblog
Fotografie Portfolio
-
Anita.w
- Leeftijd: 44
- Contacteer:
Ik doe altijd een paar dagen voor Oud&Nieuw de ventilatie in huis dicht. Verder hebben mijn hamsters nog nooit wat gemerkt van het lawaai buiten. Ze bleven altijd rustig of ze sliepen gewoon door.
Groetjes van Anita en Pimmetje (de derde)
† Dag lieve Pimmetje/Kazan...†
† Dag lieve Pimmetje/Kazan...†
- TumTummetje
- Hamsters: Toby
- Leeftijd: 40
Line is vooral Boos als ze een knal hoort, en de rest maakt het geen bal uit.
Pip komt kijken omdat ze denkt dat ik er ben (= snoep!)
Ik denk dat ik ze allemaal een knaagstok geef en de radio aanzet en de gordijnen dicht.
en vooral bij Line uit de buurt blijf.. haha!
Pip komt kijken omdat ze denkt dat ik er ben (= snoep!)
Ik denk dat ik ze allemaal een knaagstok geef en de radio aanzet en de gordijnen dicht.
en vooral bij Line uit de buurt blijf.. haha!
Groetjes, Rianne & Syrtje Toby
- Samantha.
- Hamsters: 0
- Leeftijd: 33
Dit jaar ben ik tot 00.00u op mijn werk dus als het vuurwerk begint ben ik er niet. Vorig jaar hebben mijn hamsters het goed gedaan met het vuurwerk dus verwacht ook niks anders.
Alhoewel ik denk dat mijn kat flink over de zeik gaat.
Alhoewel ik denk dat mijn kat flink over de zeik gaat.
People come and go but horses leave hoof prints on your heart.
In memorian: Bijoux † Jabari † AdeBayo † Djeger † Amaranthos † Vanity † Seraphim † konijn stamper † Aloysius †
In memorian: Bijoux † Jabari † AdeBayo † Djeger † Amaranthos † Vanity † Seraphim † konijn stamper † Aloysius †
-
zzz-dodo-zzz
Ik begin me wel wat zorgen te maken over ze, ze zijn alleen, en het gordijn is niet dicht 
Staan ze vlakbij het raam do?
Zoja dat is vervelend voor je eigen gevoel.
Zonee, er gaan hier vuurpijlen,rotjes en duizendklappers af. De enige die zich steeds kapot schrikt ben ik.
Ik heb hier mijn ramen/roosters in ramen dicht. Het is benauwd buiten door het weer en de dampen van het vuurwerk blijven hangen.
Zoja dat is vervelend voor je eigen gevoel.
Zonee, er gaan hier vuurpijlen,rotjes en duizendklappers af. De enige die zich steeds kapot schrikt ben ik.
Ik heb hier mijn ramen/roosters in ramen dicht. Het is benauwd buiten door het weer en de dampen van het vuurwerk blijven hangen.
groetjes Marielle
-
zzz-dodo-zzz
Ja, ze staan direct voor het raam (20 cm er van af)
Mijn robbies staan er ook zo dichtbij alleen zit er nog een balkon voor.
Ik denk niet dat het veel kwaad kan voor ze. Ik ben een paar keer niet thuis geweest met oudejaarsnacht. Als ik wel thuis ben, merk ik dat de hamsters niet schrikken. Alleen voor jouw als baasje is het een rot gevoel. Ik heb totaal op 4verschillende adressen gewoond. Tot nu toe nooit gemerkt dat mijn hamsters schrokken. Ik doe alleen wel altijd gordijnen bij ze dicht en luchtroosters dicht. Als je het een keer niet doet? voor jezelf voelt het veel rotter.
Misschien dat ze morgen wel wat angstiger zijn. Ik benader ze altijd wat voorzichtiger op 1januari
Ik denk niet dat het veel kwaad kan voor ze. Ik ben een paar keer niet thuis geweest met oudejaarsnacht. Als ik wel thuis ben, merk ik dat de hamsters niet schrikken. Alleen voor jouw als baasje is het een rot gevoel. Ik heb totaal op 4verschillende adressen gewoond. Tot nu toe nooit gemerkt dat mijn hamsters schrokken. Ik doe alleen wel altijd gordijnen bij ze dicht en luchtroosters dicht. Als je het een keer niet doet? voor jezelf voelt het veel rotter.
Misschien dat ze morgen wel wat angstiger zijn. Ik benader ze altijd wat voorzichtiger op 1januari
groetjes Marielle
-
Gabber!
- Hamsters: Gabber. ♥
- Leeftijd: 27
mijn hamster reageerd er nu niet op, ik hoor af en toe best harde knallen. ik weet niet hoe Gabber om 12 uur gaat reageren..
ik ging even bij het raam zitten, en hij deed niets anders dan zichzelf wassen! haha..
Dit is ook de eerste keer voor mijn kitten.. hij reageerd niet eens op de knallen, maar vanavond toch maar de radio aan doen!
ik ging even bij het raam zitten, en hij deed niets anders dan zichzelf wassen! haha..
Dit is ook de eerste keer voor mijn kitten.. hij reageerd niet eens op de knallen, maar vanavond toch maar de radio aan doen!
Liefs van mij..
♥ 2 katten ♥ 1 hamster ♥ veel vissen ♥ paardjes ♥
The Beatles !! Nirvana !!
♥ 2 katten ♥ 1 hamster ♥ veel vissen ♥ paardjes ♥
The Beatles !! Nirvana !!