Hier is mijn nieuwe kleine aanwinstje Vienna.
Ik heb 4 uur in de trein/bus/metro gezeten en voor dit kleintje en ze is écht leuk, ze schreeuwt alleen een beetje tegen me maar ze heeft ook een lange reis achter te boeg dus ik neem het haar niet kwalijk ze is immers gister gescheiden van haar beschermende moeder.
Ze is 5 weken oud, ik voer haar nog even bij en zie wel wat de toekomst brengt.
Seraphim was ook klein toen ik hem kreeg toen was hij 5/6 weken oud en hij is écht heel erg groot geworden, écht een machine.
People come and go but horses leave hoof prints on your heart.
Ik weet niet hoe ze verder is opgegroeit enzo ik weet wel dat ze het allemaal gaat inhalen.
Zou ze het niet inhalen, even goede vrienden dan blijft ze dus een huisdier.
Ik heb die karton bedekking bij exoknaag gekocht, ik ben er erg tevreden mee dus die ga ik vaker kopen.
Heb nu even mini hemp gekocht maar ga even binnenkort naar landgraaf om karton sliertjes te kopen voor permanent bodembedekking ben er erg tevreden over.
En dan nog ook voor die leeftijd wel heel ielig... Wel een droppie, daar niet van, maar ik zou weinig vertrouwen hebben in die fokker (en dus de achtergrond en betrouwbaarheid van de hamsters) als je een ukkie zo meekrijgt.
The person who says it cannot be done...
Should not interrupt the person doing it.
Groetjes van Mir en alle hamsjes in hamstery Jade Kijk ook eens op mijn fotografie pagina, voor natuurfotografie en dierenportretten
Ik heb totaal geen verstand van syren, maar ik vind haar der toch te ielig uit zien voor die leeftijd. En als ze op deze leeftijd zo ielig nog is, dan zou ik absoluut niet met haar gaan fokken. Tenzij ze heel mooi uitgroeit.
Leuk dametje
Maar ze is inderdaad wel héél iel voor die leeftijd. Alleen daarom betwijfel ik de betrouwbaarheid van de fokker, en haar fokgeschiktheid...
Groetjes van Mona, en van syrtje Cardan en rusje Amberle♥