De vier lieverdjes

Voor alle leuke foto's en filmpjes van jouw hamster(s).

Moderator: Sylvia.

Plaats reactie
The Chaser

De vier lieverdjes

Bericht door The Chaser »

Hey allen, ik heb al even mijn hamstertjes. Ze zijn allemaal erg lief en hebben al heel wat plezier met ons gehad.
Het zijn allemaal russiche dwerghamsters. Ik ben het baasje, en mijn dochter is het bazinnetje.

Rapunzel
Afbeelding
Hallo! Ik ben rapunzel. Ik was het eerste hamstertje in huis. Ik was al van in het begin een rustig hamstertje. Ik zit graag op het handje van men baas en bazinetje, waar ik op wandel of soms heel lang stilzit. In de groene speelbal cros ik heel de kamer rond tot soms wel in de gang!
Mijn baasjes wouden mij koppelen met een ander hamstertje (zie onder) maar ik vond hem veel te jong! Dus we zitten niet meer samen! Nu heb ik het hele kot voor mij alleen. :D
Ik mis alleen nog een radje, maar mijn baasje heeft beloofd dat ik het gauw voor nieuwjaar krijg!
Mijn grootste hobby is als mijn hokje net gekuist is al het eten bedekken met zaagsel, ik ga soms zo hard tekeer dat al het zaagsel uit mijn hok vliegt! Daarna hou ik me rustig en maak ik mijn slaapplaats met het hamsterwatten die ik altijd krijg.

Swarovski Falden
Afbeelding
Knabbel knabbel! Ik ben Falden! Mijn volle naam is Swarovski Falden, de naam Falden komt van de Bedrijfsnaam van men baasje. Ik ben gekocht om de partner te worden van Rapunzel. Na veel proberen is het niet gelukt, echt niet eerlijk! Want soms ging het wel tussen ons, vreemd is wel dat we buiten het hok heel goed overeen komen. Alleen in het hokje valt Rapunzel mij aan.
Mijn bazinetje vind mij het liefste van allemaal. Vooral omdat ik al heel erg lang zo klein blijf. Ik ben verder altijd heel erg rustig en maak uit mijn hokjes amper kakjes. In mijn grote speelbal kruip ik wat rond maar nooit lang of ver. Het rad in mijn hokje vind ik super daar zit ik elke dag in! Ik heb ook het speciaalste en duurste hokje van ons allen, met veel tunnels, een mooi orangje huisje en 2 watervoorzieningen.

Black Star & Sneeuwitje
Afbeelding
Afbeelding
Piep piep!
Wij zijn Black Star & Sneeuwitje!
Black star: Ik ben wat mijn baasje zegt een schijtluisje, ik ben buiten mijn hokje erg wild en laat veel kakjes, ik ben ook snel bang en piep dan heel erg luid. agressief ben ik niet. Ik verblijf met Sneeuwitje samen in een erg groot kot met 3 verdiepingen, helemaal bovenaan zit een huisje waar we samen in hamsterwol slapen. We knabbelen graag aan de wc rol die ons bazinnetje altijd geeft en op de wekelijkste stukje appel zijn we verzot op. Ons baasje hoop dat we kindjes krijgen, maar ik kan hem uiteraard niet zeggen wat er in ons huisje gebeurd he!
Omdat ik enorm veel kakjes laat in ons huisje stinkt het er al na een dag, dus elke dag word ons huisje ververst.
Buiten mijn kotje kan ik soms heel snel wegspringen en rennen zo snel als ik kan!
Sneeuwitje: Ik ben erg kalm, een beetje zoals Falden, ik zit erg rustig om handjes en loopt niet zomaar weg. Ik ben erg lief, en volgens mijn bazinetje al 4 kaar jarig geweest! Appeltjes zijn net als mijn vriendje mijn favoriet! Ik loopt niet zo graag grote afstanden voor mijn eten dus Black Star haalt eten en zet het voor mijn huisje.

Veel groetjes en fijne kerst en nieuwjaar!

Hompie

Re: De vier lieverdjes

Bericht door Hompie »

Wat een schatjes! :+:
Groetjes van Monica
Niepie
Hamsters: 2 syrtjes 1 dwergje
Leeftijd: 37

Re: De vier lieverdjes

Bericht door Niepie »

Leukerds :+:
* Groetjes van alle knagertjes hier in huis *