Ik heb/had er hier 1, geweldige dingen
100% stil, ikdacht altijd dat Noa nooit in haar radje rende, maar je hoort em gewoon echt niet, want ze rent erg veel haha
Ik heb zelf ook een silent spinner gehad, ze zijn inderdaad erg stil en ook makkelijk om schoon te maken. Veel hamsters plassen namelijk in hun radjes, is mijn ervaring. Ik vind het erg fijne radjes, ik heb de mijne alleen weggedaan omdat ik houten spulletjes wilde hebben en geen plastic meer. De medium maat (16,5) is inderdaad goed voor een rusje.
Ik heb laats zo'n radje gekocht, van 16,5 doorsnede, voor maar €1,- bij de kringloop.
Ziet er als nieuw uit
Gebruik hem nog niet, omdat ik nog geen dwerghamstertje heb, maar die komt er wel
Hoi,
De 16,5 is perfect voor een rus. Hij begon met het kleinste formaat, echter kreeg die al snel een krom ruggetje.
Qua geluid: mijn rus en chinees hoor ik nauwelijks. Alleen mijn robo's hoor ik wel actief.
Ik hoor ze veel minder dan gewone loopradjes. Ze lopen bij mij nooit vast,piepen niet en zijn heel makkelijk schoon te maken.
Ik ben gek op de silent. Heb er 4 in mijn huiskamer.
Ik heb ook een (medium) silent spinner voor mijn rusje en inderdaad is het heel stil. De kooi staat aan mijn voeteneind dus ik zou het echt horen als het lawaai maakte. Af en toe piept mijn radje wel, maar met wat olijfolie gaat het weer soepel.
echt absolute favoriet !!
p.s als je radje piept of wel geluid maakt even de gele knop wat aandraaien in het midden aan de voorkant ( niet te straks want dan loopt hij niet meer )
Martijn1029 schreef:Ik heb laats zo'n radje gekocht, van 16,5 doorsnede, voor maar €1,- bij de kringloop.
Ziet er als nieuw uit
Gebruik hem nog niet, omdat ik nog geen dwerghamstertje heb, maar die komt er wel
ik heb er een, volgens mij de rode op het plaatje of de groene (niet zo groot in ieder geval), werkt echt fantastisch! het molentje zelf maakt geen geluid, tot je hamster denkt leuk te zijn en er voer in gooit -.- *zucht*......