Deze woont hier letterlijk om de hoek. Als iemand interesse heeft en ik hem tijdelijk op moet vangen hoor ik het graag
Edit: Ik mag deze ophalen voor 5 euro en zit te overwegen dat te doen omdat ik hier toch een hok van 70 of 80cm vrij heb staan
Zal hij/zij vast een verademing vinden toch?
Laatst gewijzigd door jessietje87 op 10 mar 2012, 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Zolang de mensen denken dat dieren niet kunnen voelen, zullen de dieren voelen dat mensen niet kunnen denken.
Edit: Ik mag deze ophalen voor 5 euro en zit te overwegen dat te doen omdat ik hier toch een hok van 70 of 80cm vrij heb staan
Wauw wat geweldig zeg ! Phew! Daar zal hij/zij je vast superdankbaar voor zijn!
Ik vond het al zo erg om te zien dat hij misschien de rest van zijn leven in zo'n klein kooitje zou moeten doorbrengen.
Ik had zelf trouwens ook gemailt naar de adverteerder, maar mag er zelf helaas geen hamster bij van mijn thuisfront.
Maar diegene zei dus dat de hamster makkelijk op te pakken is enzo !
Wauw wat geweldig zeg ! Phew! Dat zal hij/zij je vast superdankbaar voor zijn!
Ik vond het al zo erg om te zien dat hij misschien de rest van zijn leven in zo'n klein kooitje zou moeten doorbrengen.
Ik had zelf trouwens ook gemailt naar de adverteerder, maar mag er zelf helaas geen hamster bij van mijn thuisfront.
Maar diegene zei dus dat de hamster makkelijk op te pakken is enzo !
Dat is fijn om te horen! Ik ben me nu heel hard aan het verdiepen in dwergjes/rusjes aangezien mijn ervaring alleen syrtjes betreft
Zolang de mensen denken dat dieren niet kunnen voelen, zullen de dieren voelen dat mensen niet kunnen denken.
Pootje van jeweetwelkater Joep en prinses Guusje.
Sowieso schrijf je sowieso als sowieso. Dus niet als zowiezo, zoizo, zoiezo, zo ie zo, zo izo, sowiezo, zo en zo, zo i zo, zowieso, sowizo..
Ja dat geloof ik, maar ik vind het toch niks. En er zit hier in de buurt een hamstertje ook in een veeeeeel te kleine kooi, die haal ik morgen op. Kan niet bezig blijven he haha, zou wel willen maarja het houdt een keer op. Het huis is vol.
Liefs Tessa en Simon, Lasse & Gijsje :¨·.·¨:
`·. † Stuffy, Pluk, Maia, Noël, Borre, Brammetje, Tammo, Paddington, Mowgli, Arvid
Het is een nogal rare maar vooral harde advertentie, de eigenaresse geeft dus aan dat de hamster extreem veel bijt en noemt het zelfs een ondier, en dat terwijl hij pas twee weekjes bij hun in huis is. Dus om te wennen heeft hij nog geen tijd/kans gehad.
En anders zou dit evt. misschien een hamster kunnen zijn voor iemand die er ook genoegen meeneemt om alleen naar het beestje te kijken.
Hopelijk gunt iemand deze hamster nog een kansje.
Laatst gewijzigd door silent_force89 op 12 mar 2012, 00:54, 3 keer totaal gewijzigd.
Wat een gestoord mens. Belachelijk dit! Ik kan hier echt kwaad om worden. Ik hoop dat iemand van het forum het beestje snel in huis neemt voor ie aan de slangen wordt gevoerd.
Liefs Tessa en Simon, Lasse & Gijsje :¨·.·¨:
`·. † Stuffy, Pluk, Maia, Noël, Borre, Brammetje, Tammo, Paddington, Mowgli, Arvid
Er valt toch vast wel een plekje te vinden voor die gemene bijtende hamster?
Hoop dat er in ieder geval iemand is die hem snel op wil halen om dan rustig een huisje te zoeken zodat hij niet onnodig bij de slangen beland.
Hamstery Merci
xx Anouk en de parkietjes, nijntjes Tess en Beer, poezel Trix en paard Rakesh Rust Zacht mijn schatjes..
"Wil niet dat hij mijn kinderen nog een keer bijt,zeker mijn jongste zoontje niet die diabetes heeft!!!" Wat heeft dat er nou mee te maken, is het nu ineens superzielig ofzo dat hij diabetes heeft EN een bijtende hamster? Domme doos.