Gezien op Marktplaats, deel 30

Zoek je een hamster of hamsterspulletjes? Of wil je juist wat verkopen?

Moderator: Sylvia.

Liv_Noa
Leeftijd: 34

Re: Gezien op Marktplaats, deel 30

Bericht door Liv_Noa »

Dat komt super uit :D Dit hamstertje verdient nog een mooie oude dag :D

Groetjes Nienke
silent_force89
Hamsters: Nimf
Leeftijd: 36

Bericht door silent_force89 »

Phew! De zogenaamde "bijtende" hamster is nog beschikbaar gelukkig !
Dus er is nog hoop, al moet die denk ik wel heel snel komen.
Want ze mailde ze dit dus terug :( :

"Werd gek van al die “zielige”reactie’s.Dus dacht weg met die advertentie.En ja,ik heb hem nog,maar niet lang meer hoop ik.Zie wel wat ik er mee doe dacht ik,maar wil hem dus zo snel mogelijk weg hebben."

Daarnaast zei ze dat hij de hele dag maar in zijn holletje zit, maarja dat is best logisch als het een nachtdier is !

Arm diertje!
Sid rust zacht lief vriendje 31-05-2013
Zen rust zacht mijn lieve meisje † 28-12-2012

Filmpje van Sid snachts http://www.youtube.com/watch?v=g3rsLp1NLLk
**Lilia**

Bericht door **Lilia** »

Hmm als ik plek en tijd had, had ik er best wat energie in willen stoppen. Maar dat red ik hier niet. Neem jij hem over als het kan?
Pootje van jeweetwelkater Joep en prinses Guusje.
Sowieso schrijf je sowieso als sowieso. Dus niet als zowiezo, zoizo, zoiezo, zo ie zo,
zo izo, sowiezo, zo en zo, zo i zo, zowieso, sowizo..
333dulucia
Hamsters: Syrtje: Luna
Leeftijd: 32

Bericht door 333dulucia »

silent_force89 schreef:Phew! De zogenaamde "bijtende" hamster is nog beschikbaar gelukkig !
Dus er is nog hoop, al moet die denk ik wel heel snel komen.
Want ze mailde ze dit dus terug :( :

"Werd gek van al die “zielige”reactie’s.Dus dacht weg met die advertentie.En ja,ik heb hem nog,maar niet lang meer hoop ik.Zie wel wat ik er mee doe dacht ik,maar wil hem dus zo snel mogelijk weg hebben."

Daarnaast zei ze dat hij de hele dag maar in zijn holletje zit, maarja dat is best logisch als het een nachtdier is !

Arm diertje!
Ik heb eigenlijk ook geen plek maar als er een taxi naar amstelveen of exo kan worden geregeld zou ik hem wel kunnen opvangen en tammer maken. Maar ik kan hem geen permanent huisje bieden, daar heb ik al te veel hamsters voor.
senn01
Leeftijd: 37

Bericht door senn01 »

Hij kan desnoods tijdelijk hier, tot dat er een blijvend huis is.. Ik vind dit echt te sneu, ik woon in Zaandam maar zit op school in t centrum van Amstelveen. Maar kan daar ook met m'n ov op andere dagen heen.. Ik heb meer ervaring met rusjes, maar heb vroeger ook een syrtje gehad.
♥sempiterne
YamaSaki
Hamsters: Nero,Mia&Beertje
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door YamaSaki »

Hopelijk kan iemand van hier hem opvangen...
R.I.P. Snowy 26-8-2010/12-10-2011
R.I.P. Mr.Aki 10-4-2008/29-12-2011
R.I.P. Spikey 26-8-2010/21-7-2012
R.I.P. Ciela 7-3-2012/3/8/2012
333dulucia
Hamsters: Syrtje: Luna

Bericht door 333dulucia »

Ik denk eerder dat het vervoer een probleem is, er zijn al twee opvangadressen die hem wel willen (waaronder ik) Maar dirksland is niet bepaald in de buurt en ik heb dan ook helemaal geen mogelijkheid om hem daar op te halen.
senn01

Bericht door senn01 »

Klopt opvangen is geen probleem, ik kan m alleen niet helemaal daar ophalen. :( hamster bijt vast met een reden ik heb hier ook een opgevangen hamster die vreselijk beet.. Nou hij is zo tam en lief hier. Dat gun ik dat andere beestje ook!
♥sempiterne
BasiNami

Bericht door BasiNami »

Ik kreeg een mail terug over de syr van 1,5.. De eigenaar heeft zich bedacht en wil hem toch houden. Heb nog maar een mailtje gestuurd, hopen dat hij zich nog een keer bedenkt!
(\__/)
(='.'=)
('')_('')
Liv_Noa
Leeftijd: 34

Bericht door Liv_Noa »

Hmm dat is jammer, hij was beter af geweest bij jou...
Misschien bedenkt ie zich nog en kun je em alsnog ophalen....
Groetjes Nienke
kimberley1998
Hamsters: 3 nezen 2 robs 2 syren 1 rusje
Leeftijd: 27

Bericht door kimberley1998 »

ik wou de bijtende hamster al! heb haar al gemaild en volgensmij heb ik reactie :D

-- 14 maart 2012 15:45 --

ik mag de bijtende ham! hier de reactie:

Als je hem wilt hebben,dan mag je hem zo komen halen hoor,hij heeft hier ook nu geen gezellig leven,dat vind ik ook wel weer zielig.De kinderen kijken er niet meer naar.En ik heb al vanaf het begin allergische reactie’s dus sinds het beestje bij ons in huis is.Dus ook niet echt prettig.Maar goed,daar kan ik nog mee leven.Maar als je wilt dan bel je me maar dan kun je hem op komen halen.Voer kan je wel meenemen uiteraard,daar heeft de vorige eigenaresse niet om gevraagd dat ze dat terug wil,alleen de kooi,dus!!hahaha. Greetzzz Angelina

alleen volgensmij woont ze in ZH, we hebben geen auto meer dus moet nog wel een taxi regelen, zal zo wel even een topic openen en ander mail me het is naar Zaandam! en zsm want anders ben ik te laat denk ik!

-- 14 maart 2012 16:34 --

hier is het hamstertaxi topic
Mijn Neesjes!

Ik zal Knabbel, Babbel, Speedy, Flora en Felix NOOIT VERGETEN
Nina92
Leeftijd: 33

Bericht door Nina92 »

http://link.marktplaats.nl/540363187
Deze syr staat al een aantal maanden op marktplaats. De eigenaar zet telkens weer een nieuwe advertentie neer. Ze moet weg omdat hij twee rusjes heeft gekocht :evil: Op die manier stond het letterlijk in de eerste advertentie die ik van hem gezien heb. Die twee rusjes zullen vast samen zitten... Het is hier vlakbij, ik zou haar best tijdelijk willen opvangen en dan kan ze mee naar de exo. Ben bang dat hij haar anders vrij laat ofzo... brrr.
Sometimes the smallest things take up the most room in your heart ♥
senn01

Bericht door senn01 »

@nina, die staat er echt al heel lang op! Elke keer zie ik de advertentie opnieuw.
♥sempiterne
Nina92
Leeftijd: 33

Bericht door Nina92 »

Ja, klopt :( Vandaag gaat m'n vader de tussenbak afmaken voor in de Jenny, ik twijfel of ik haar niet gewoon op ga halen... Maar het vervelende is dat ik nog geen extra deurtje heb voor in de Jenny, daardoor zal ik de hamster dus telkens van bovenaf moeten pakken wat nogal bedreigend is voor der. Daarbij wil ik eigenlijk op de exo kijken voor een hamster die in het bovenste gedeelte van de Jenny kan wonen... Lastig. Ik zie wil vaker dit soort advertenties en moet me vaak inhouden om de beestjes niet op te halen, heb daar namelijk echt geen plek voor.
Sometimes the smallest things take up the most room in your heart ♥
Mimosa

Bericht door Mimosa »

Maar Nina, straks zet ze haar rusjes er ook weer op he. Het stomme is dat je eigenlijk niks kan doen. :(
Gesloten