Ilani's H-nest volgtopic
Moderator: Sylvia.
Re: Ilani's H-nest volgtopic
De verstijving neemt niet af na drie dagen....daardoor lijkt het verstijven te verdwijnen, dan begint echter de ontbinding van het lichaam. Dat ruik je en zie je... Soms blijft het lichaam slap, als er sprake is van bv vergiftiging. Dit komt bv voor door het eten van st janskruiskruid. Het lichaam verstijfd dan niet. Overigens wordt het hooi uit de winkel gecontroleerd op dit kruid. Bij de boer komt het nog wel eens voor dat het er wel inzit...
Dus het komt wel eens voor dat het lichaam soepel blijft. Maar in dit geval had het dier al lang verstijfd, of in ontbindingsstaat moeten zijn...
Dus het komt wel eens voor dat het lichaam soepel blijft. Maar in dit geval had het dier al lang verstijfd, of in ontbindingsstaat moeten zijn...
Nee, dinsdagavond leefde hij nog, we vonden wel dat hij de laatste dagen wat trager was.Christof schreef:Dan moet hij toch stijf zijn, ik neem aan dat hij niet dagen dood in zijn hok lag? Of begrijp ik het nu helemaal verkeerd?
Ik vrees dat ik me moet neerleggen bij het ergste, hij begint te ruiken...
- Sheena
- Leeftijd: 35
- Contacteer:
Jeetje Ann, schrok me rot toen ik je PM opende. Ook hier; heel veel sterkte. Veel te vroeg 
Liefs Kel en de beestjes
♥
Ilya, Sarah, Donja en Suna
♥
♥
♥
Wat erg! En het was nog lang zijn tijd niet... In ieder geval veel sterkte gewenst Ann! 
Groetjes van Christof en een pootje van de katten Missy en Romeo! *hamsterloos na 7jr*
Huh, de verstijving neemt af en daarna gaat een lijk omtbinden.@anja schreef:De verstijving neemt niet af na drie dagen....daardoor lijkt het verstijven te verdwijnen, dan begint echter de ontbinding van het lichaam.
Wat erg! Heel veel sterkte
Even een update over Hailey, ben hier al een tijdje niet meer geweest!
Het gaat echt goed met Hailey.. Ze is zo'n schatje (L) En ook echt heerlijk tam, als ze zin heeft ligt ze zelf te slapen op je hand! Dat is maar heel af en toe hoor, Hail is echt een spring int veld hahaha. Elke avond staat ze lief te wachten tot ze mag rondcrossen in mijn kamer hihi, en natuurlijk een banaantje erbij! Ze is er dol op.
Hier nog even 3 fototjes, ze zijn niet van hele goed kwaliteit maar wel schattig.

Even een update over Hailey, ben hier al een tijdje niet meer geweest!
Het gaat echt goed met Hailey.. Ze is zo'n schatje (L) En ook echt heerlijk tam, als ze zin heeft ligt ze zelf te slapen op je hand! Dat is maar heel af en toe hoor, Hail is echt een spring int veld hahaha. Elke avond staat ze lief te wachten tot ze mag rondcrossen in mijn kamer hihi, en natuurlijk een banaantje erbij! Ze is er dol op.
Hier nog even 3 fototjes, ze zijn niet van hele goed kwaliteit maar wel schattig.

WEG
Laatst gewijzigd door Romy D op 25 sep 2016, 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
♥ Alles wat groot is begon ooit klein, je hoeft niet meteen een vlinder te zijn ♥
Liefs van Romy, Hadey, Nederlandse hangoor dwerg Macho en Doerak de kat!
Hadey lijkt op zijn zusje Evi haha!
Met Evi gaat het ook heel goed, ze is suuuuper tam en lief. Ze is verhuisd naar een terarrium omdat ze vreselijk tralie knaagde! Nu kan ze 's nachts weer lekker op mijn kamer blijven!
Ik zal straks misschien even wat foto's maken
Met Evi gaat het ook heel goed, ze is suuuuper tam en lief. Ze is verhuisd naar een terarrium omdat ze vreselijk tralie knaagde! Nu kan ze 's nachts weer lekker op mijn kamer blijven!
Ik zal straks misschien even wat foto's maken
-
XLientje
- Hamsters: 0
- Leeftijd: 30
Ik zal ook maar weer eens een foto's showen van Jayden want dat doe ik veels te weinig hihi.

†Luna, Lotus, Summer, Spring, Coco, Paco, Lindsey, Rayo en Jayden. Slaap zacht liefjes. ♥
Over tralieknagen gesproken.. Daar kan Hadey ook wat van! Gelukkig slaap ik er goed door heen 
♥ Alles wat groot is begon ooit klein, je hoeft niet meteen een vlinder te zijn ♥
Alvast een fijne verjaardag voor de broertjes en zusjes van Heywood ! 
Hieperdepiep Hoera!!! Iedereen gefeliciteerd met de eerste verjaardag van de hamsters uit Ilani's H nest.
Met Holly gaat alles heel goed. Het is een heerlijk beestje. We hopen nog lang van haar te kunnen genieten.
Fijne verjaardag iedereen,
Met Holly gaat alles heel goed. Het is een heerlijk beestje. We hopen nog lang van haar te kunnen genieten.
Fijne verjaardag iedereen,
Hailey wenst haar broertjes en zusjes een hele fijne verjaardag! Hieperdepiep HOERA! 
- Sheena
- Leeftijd: 35
- Contacteer:
Nog gefeliciteerd allemaal met de 'ukken'!
Helaas las ik net het absurde bericht dat Evi een nestje heeft gekregen 5 dagen geleden.. Ik ben ronduit woest.
Helaas las ik net het absurde bericht dat Evi een nestje heeft gekregen 5 dagen geleden.. Ik ben ronduit woest.
Liefs Kel en de beestjes
♥
♥
♥
♥
Ben ik Hadey zijn verjaardag helemaal vergeten. Hopelijk is de rest van de baasjes het niet vergeten! Gefeliciteerd!