Napraat & foto topic Exoknaag 01/04/2012

Hier kun je alle foto's, verslagen en vragen kwijt over de evenementen.

Moderator: Sylvia.

Mendiee
Hamsters: Romeo.
Leeftijd: 33

Re: Napraat & foto topic Exoknaag 01/04/2012

Bericht door Mendiee »

Haihai!

Ik heb aardig wat geshopt.. Maar jeetje zeg.. Ik herkende zowat niemand, komt ervan als je geen foto's van mensen hebt he, heb alleen Joyce van JoyForPets en Milou van Slaaplekkerzacht gezien.
Stond op een gegeven moment met mijn vriend bij eten en drinken voor de leden, maar voelde me wel even ongemakkelijk zeg.. Durfde niet echt te praten, God wat erg! Ik herkende verder ook niemand en niemand herkende mij ! :| Heb toen heel even gebabbeld met de moeder van één van de hamster forum leden.. Haha, buiten dat om, was het wel erg leuk !

Veel liefs van Syrtje Romeo! «
» Slaap zacht Aaliya, Striper, Lucie, Sammie, Dodi, Bijoux en Wolfie..
lauleintje
Hamsters: Sacha en Eddy...<3
Leeftijd: 26

Bericht door lauleintje »

Ik ben ook weer thuis! :D Samen met mijn kleine Yue, die nu al haar energie 'weg aan het rennen' is. :lol:
Ik denk niet dat iemand mij herkend heeft, behave Mila dan :-), waarmee ik heel kort gesproken heb.
Ik denk wel dat ik herkenbaar was..haha, aangezien de lila plukken in mijn haar (aan de onderkant) iemand die nu denkt:
ooow, dus dat was Laura? :-)
Ik heb Miriam, Denise, Mila, Nina en...nog iemand wiens naam ik niet meer weet, gezien :-)
X Laura & een Pootje van Sacha<3 :+:
Rust zacht lieve Eddy <3
Iris.
Hamsters: 0

Bericht door Iris. »

Hmmm nee ik heb je niet gezien Laura.. Yinthe is nu ook al haar energie weg aan het rennen :lol:
Katjes Kenai & Benji

Iris. Pictures
Iris. Flickr
Mendiee

Bericht door Mendiee »

Oooooooh haha! Ik zag wel iemand met groene plukken in haar haar, maar paarse plukken heb ik niet gezien. :P
Was voor mij de eerste keer dat ik naar de Exoknaag ging. Dus ja, dan herken je ook niet zoveel mensen he. :|
Ik zag wel een meisje die op zoek was naar Linda, ze had blond haar in een staart en volgens mij zaten er wel twee meisjes van het forum achter de forumtafel, wie het waren? Ik heb geen idee. Iemand wel?
Eén van de meisjes had haar moeder meegenomen voor het rijden, met haar moeder heb ik wel even gepraat. Maar ja, ik durfde zelf ook niet echt veel te zeggen.. dus.. schandalig van mezelf!
Laatst gewijzigd door Mendiee op 01 apr 2012, 20:22, 3 keer totaal gewijzigd.
lauleintje

@Iris.: jammer! ik jou ook niet trouwens, kan ook liggen aan dat ik er pas om 3 uur was.
Ik heb wel even geprobeert Yue op te pakken, maar deze dame moet echt nog even wennen. :-)
Laatst gewijzigd door lauleintje op 01 apr 2012, 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Rust zacht lieve Eddy <3
E!!@

Bericht door E!!@ »

Lauleintje jouw heb ik wel gezien, jij ging een hamster overnemen toch?
Groetjes van Ella
R.I.P. Hammie Sammie, Jaimy, Robo, Jan, Aslan, Ralph, Nestor, Bruce Lee, Saartje, Fredje, Beetle, Muis, Rambo & chineesje <3
Iris.

Bericht door Iris. »

lauleintje schreef:@Iris.: jammer! ik jou ook niet trouwens, kan ook liggen aan dat ik er pas om 3 uur was.
Ik heb wel even geprobeert Yue op te pakken, maar deze dame moet echt nog even wennen. :-)
Whaha dat zal het dan zijn.. toen was ik er niet meer :lol:
Ik laat haar lekker even met rust.. Heb net wel even wat foto's gemaakt en zit een hele leuke tussen. Ben nu al verliefd op deze mooie dame :+:
Katjes Kenai & Benji

Iris. Pictures
Iris. Flickr
lauleintje

E!!@ schreef:Lauleintje jouw heb ik wel gezien, jij ging een hamster overnemen toch?
inderdaad! :D

ojaaa, ik heb Linda ook nog achter de forum tafel zien zitten. :-)

@Iris:

Ja, ik was ook van plan om haar zo veel mogelijk met rust te laten, maar ze heeft zooo'n lief koppie :+: :lol:
Rust zacht lieve Eddy <3
Nella
Hamsters: roborovski's
Leeftijd: 39

Bericht door Nella »

Ik ben inmiddels ook eindelijk even op de bank neer geploft. Wat een dag zeg, :lol: . Vanmorgen om half 6 al de wekker, 7 uur in de auto en om 8 uur aanwezig in Houten. Ik vond het een wat 'rare' Exoknaag. Héél gezellig, dat zeker, maar erg veel verkoopstands en eigenlijk toch wel wat weinig echte hamstertjes te koop. De prijzen van de officiële webshop-stands waren overigens vaak wel erg hoog... er waren toch wel een flink aantal dingen die bij mijn eigen dierenwinkel een stuk goedkoper zijn. Gelukkig wel een webshop gevonden die konijnenvoer verkoopt wat toch wel flink goedkoper was dan wat ik er hier voor betaal... en nu blijkt die hier ook nog niet al te ver vandaan te zitten... dus dat is wel erg leuk!

Helaas geen robbies verkocht (buiten hetgeen al gereserveerd was). Al moet ik zeggen dat het volk wat kwam kijken nou ook niet echt in aanmerking kwam hoor... pff... één moeder met haar dochter was toch echt heel erg. Dochter kwam steeds terug, vond ze enorm leuk en had een geschikte kooi (duna fun). Komt moeders erbij... 'ja... heb je man en vrouw als koppeltje voor ons'... dus ik: 'nee, het zijn 3 dames die in een koppel en een enkeling mogen verhuizen, maar alleen huisvesten als vrouw-vrouw, er mag niet mee gefokt worden'. Blijkt dat ze later tegen haar dochter zei dat ze ook had kunnen zeggen dat er niet mee gefokt zou worden en het dan alsnog doen... pff... denk je dat ik dat niet merk aan de manier waarop je overkomt madam? Ofwel.. de dames zijn gezellig weer mee naar huis gegaan! :evil:

Ook nog 4 mooie nieuwe aanwinsten uit UK: 2x wildkleur en 2x gevlekt. Echte schatjes! Nog wel erg jong, dus ze zitten nog met zijn 4-tjes samen, maar over een weekje toch maar op geslacht scheiden ;) .

Bijna nog een Zweedse robbie aangeschaft. Had zelfs als geld en vervoersbakje gehaald... vraag ik de stamboom na, is het een broer-zus nestje om te kijken wat eruit zou komen... beetje jammer, maar wel goed voor me, want zo kon ik het over mijn hart verkrijgen om hem te laten zitten :lol: .

Verder héél veel mensen langs zien komen bij onze stand! Ook met een flink aantal gesproken. Al met al heel gezellig, zeker ook met Janneke en haar vriend. Ook leuk dat Annette ook nog even is komen kijken bij ons!
Roborovski's
Ex-Hobbyfokker van de volgende kleuren: wildkleur, recessieve white-face, dominante white-face, wit en gevlekt

Informatieve tekst roborovski's!
Mendiee

Bericht door Mendiee »

Nella.. Ik heb je shopje gezien, maar durfde je niet aan te spreken :bloos: !! Ik dacht; Je herkent me toch niet haha !! Schijterd die ik ben !!
Iris.

Bericht door Iris. »

Ik ben nu voor de 4e keer geweest en nu durf ik pas wat mensen aan te spreken.. Ben ook niet zo'n held daarin!
Katjes Kenai & Benji

Iris. Pictures
Iris. Flickr
Nella
Hamsters: roborovski's
Leeftijd: 39

Bericht door Nella »

Mendiee schreef:Nella.. Ik heb je shopje gezien, maar durfde je niet aan te spreken :bloos: !! Ik dacht; Je herkent me toch niet haha !! Schijterd die ik ben !!
Beloof me dat je het volgende keer gewoon doet hoor! ;) Toch alleen maar gezellig? En ja, ik zal vast niet iedereen herkennen (ben normaal al een ramp met gezichten, laat staan op zo'n dag), maar noem gewoon je naam en het komt helemaal goed :lol: .
Roborovski's
Ex-Hobbyfokker van de volgende kleuren: wildkleur, recessieve white-face, dominante white-face, wit en gevlekt

Informatieve tekst roborovski's!
Sammm
Leeftijd: 37

Bericht door Sammm »

Ik heb deze keer overgeslagen maar ben erg benieuwd naar foto's! Ook omdat mijn derde terrarium die leeg staat steeds staat te roepen om een nieuwe bewoner, hoewel ik eigenlijk even rustig aan wil doen ( :lol: :lol: ). Maar ik twijfel nu of ik op zoek zal gaan naar weer een derde syrtje, of dat ik eens voor iets heel anders ga (bijv. Europese dwergmuisjes erin). Ik ben daarom ook erg benieuwd naar andere opties die jullie eventueel gefotografeerd hebben en helemaal verliefd op zijn geworden. :lol: :razz:
lauleintje

Oooooh Nella! Dus jij was het die bij al die dwergjes en robbies stond! :-) Ik heb nog even bij je kraampje gestaan!
Rust zacht lieve Eddy <3
Mendiee

Bericht door Mendiee »

@Nella: Haha, oké, de volgende keer zal ik het zeker doen ! :D Komt goed !
Ja het is ook zeker gezellig, alleen tja, verlegenheid he. Stom xD.
Ik stond ook even bij het forumtafeltje, maar ik herkende daar ook niemand...
Komt misschien ook, omdat ik geen foto's heb gezien van leden, dus qua gezicht heb ik ze ook niet kunnen herkennen en het was mijn eerste jaar op de Exoknaag, dat speelt ook wel mee.
Heb je verder wel wat leuke spulletjes verkocht?
Plaats reactie