Ik ben inmiddels ook eindelijk even op de bank neer geploft. Wat een dag zeg,

. Vanmorgen om half 6 al de wekker, 7 uur in de auto en om 8 uur aanwezig in Houten. Ik vond het een wat 'rare' Exoknaag. Héél gezellig, dat zeker, maar erg veel verkoopstands en eigenlijk toch wel wat weinig echte hamstertjes te koop. De prijzen van de officiële webshop-stands waren overigens vaak wel erg hoog... er waren toch wel een flink aantal dingen die bij mijn eigen dierenwinkel een stuk goedkoper zijn. Gelukkig wel een webshop gevonden die konijnenvoer verkoopt wat toch wel flink goedkoper was dan wat ik er hier voor betaal... en nu blijkt die hier ook nog niet al te ver vandaan te zitten... dus dat is wel erg leuk!
Helaas geen robbies verkocht (buiten hetgeen al gereserveerd was). Al moet ik zeggen dat het volk wat kwam kijken nou ook niet echt in aanmerking kwam hoor... pff... één moeder met haar dochter was toch echt heel erg. Dochter kwam steeds terug, vond ze enorm leuk en had een geschikte kooi (duna fun). Komt moeders erbij... 'ja... heb je man en vrouw als koppeltje voor ons'... dus ik: 'nee, het zijn 3 dames die in een koppel en een enkeling mogen verhuizen, maar alleen huisvesten als vrouw-vrouw, er mag niet mee gefokt worden'. Blijkt dat ze later tegen haar dochter zei dat ze ook had kunnen zeggen dat er niet mee gefokt zou worden en het dan alsnog doen... pff... denk je dat ik dat niet merk aan de manier waarop je overkomt madam? Ofwel.. de dames zijn gezellig weer mee naar huis gegaan!
Ook nog 4 mooie nieuwe aanwinsten uit UK: 2x wildkleur en 2x gevlekt. Echte schatjes! Nog wel erg jong, dus ze zitten nog met zijn 4-tjes samen, maar over een weekje toch maar op geslacht scheiden

.
Bijna nog een Zweedse robbie aangeschaft. Had zelfs als geld en vervoersbakje gehaald... vraag ik de stamboom na, is het een broer-zus nestje om te kijken wat eruit zou komen... beetje jammer, maar wel goed voor me, want zo kon ik het over mijn hart verkrijgen om hem te laten zitten

.
Verder héél veel mensen langs zien komen bij onze stand! Ook met een flink aantal gesproken. Al met al heel gezellig, zeker ook met Janneke en haar vriend. Ook leuk dat Annette ook nog even is komen kijken bij ons!