Napraat & foto topic Exoknaag 01/04/2012

Hier kun je alle foto's, verslagen en vragen kwijt over de evenementen.

Moderator: Sylvia.

Nella
Hamsters: roborovski's
Leeftijd: 39

Re: Napraat & foto topic Exoknaag 01/04/2012

Bericht door Nella »

lauleintje schreef:Oooooh Nella! Dus jij was het die bij al die dwergjes en robbies stond! :-) Ik heb nog even bij je kraampje gestaan!
Bij al die dwergjes en robbies? Ik had een bescheiden geobak zonder deksel staan, met een medium spinner erin en 3 wildkleur robbies. Verder allemaal spulletjes op tafel. Geen andere dwergjes?? :lol:

Roborovski's
Ex-Hobbyfokker van de volgende kleuren: wildkleur, recessieve white-face, dominante white-face, wit en gevlekt

Informatieve tekst roborovski's!
Mirkku
Leeftijd: 33

Bericht door Mirkku »

Ben ik dan de enige die echt met een enorm 'dubbel' gevoel zit van, aan de ene kant : hardstikke leuke beestjes, en schattig... En aan de andere kant van die fokkers die 10 hammies of 30 muizen in een hokje hebben en zodra er 1 verkocht wordt uit een bak onder de tafel er weer 2 nieuwe bijstoppen, zonder iets te zeggen, als broodjes over de toonbank.... en 'kijk hij is tam, en dan een hamster een halve meter de lucht in gooien?' sorry trouwens als dit één van jullie was, dat zou natuurlijk kunnen, maar ik vond het toch een beetje vreemd allemaal...... En uilen?! Dat hoort toch helemaal niet hier thuis? En otters? really? nouja, gemengde ervaring voor mij dus. als ik een volgende keer ga, zal ik zeker met wat mensen van hier 'afspreken' zodat dat in elk geval gezellig wordt!

Verder heb ik wel leuke hangmatjes en voer en pitjes en zaadjes etc gekocht! ben weer door mn 'zakgeld' heen!

ohhh Miriam! nu nog 2 weken wachten! kan ik niet stiekem volgende week vast.... ? Pleeease haha!
https://www.facebook.com/pages/Hamstery ... 6615353050

Liefs van Mirjam, de 4 gekko's en van miljoenpoten, kevers en vissen.
Iva
Contacteer:

Bericht door Iva »

In december zijn wij niet geweest maar ik vond het minder dan vorig jaar april.
Wel een gezellige dag gehad, Joyce geholpen, veel mensen gezien en ook heel wat gesproken (sommige maar heel kort, andere weer wat langer)
Yaleesa opgehaald natuurlijk bij Mila, wat een heerlijk onverstoorbaar gevalletje. Ze ging een nestje maken en lekker pitten.
Ook weer wat bekenden van buiten het forum gezien en gesproken.
Vergis ik me of waren er minder HFleden dan anders? Ik heb sterk de indruk dat er nogal wat mensen niet waren die normaal wel komen.
[color=violet]Groetjes Netty en alle hamsters[/color]
Mendiee
Hamsters: Romeo.
Leeftijd: 34

Bericht door Mendiee »

@Mirkku - Ja dat viel mij inderdaad ook op. Ik zag op een gegeven moment een bak van 30 bij 30 centimeter met een stuk of 50 muizen. Schrok hier ook wel een beetje van. Zelfs bij sommige kraampjes, hadden de diertjes niet eens een waterflesje. Ik zei het tegen mijn vriend, maar hem viel het natuurlijk niet op. Ik heb er blijkbaar een oogje voor xD, net als de meeste mensen hier op het forum.

De volgende keer ga ik ook zeker wat meer mijn best doen, om wat contacten te leggen.. Mijn verlegenheid nam de overhand ! Helaas pindakaas, heb me wel zo ongeveer helemaal blut geshopt !
Laatst gewijzigd door Mendiee op 01 apr 2012, 20:42, 2 keer totaal gewijzigd.
Veel liefs van Syrtje Romeo! «
» Slaap zacht Aaliya, Striper, Lucie, Sammie, Dodi, Bijoux en Wolfie..
333dulucia
Hamsters: Syrtje: Luna
Leeftijd: 32

Bericht door 333dulucia »

Stephanie. schreef:
333dulucia schreef: Was bij de stand waar ze ook exotische muizen hadden (in erg leuk ingerichte aquariums) en heel veel andere dieren zoals gerbils, (chinese) hamsters, dikstaart gebrils enzo. Weet iemand wie de fokker was? Ik vond de goudhamsters er best goed uitzien en de muizen ook maar de dwerghamsters leken wel een beetje te jong. En ze hadden zo veel dieren dus ik vertrouwde het niet helemaal. Ze zaten helemaal vooraan als je de gang waar ook het HF tafel zat in ging.
Ik denk dat je Medusa BV bedoelt :)
Dankje, volgens mij zijn zei het. Aan het aantal dieren wat ze fokken te zien. Hmm denk dat ik wel blij ben dat ik daar niks heb gehaald.

@Mirrku: Ben het wel met je eens en de stokstaartjes :( Voor dat soort dieren heb je een dierentuin niet exoknaag. Toch vind ik het altijd leuk om er heen te gaan, het is erg gezellig en ik koop altijd (te veel) spullen :P
Qudie<3Molley
Hamsters: Jack
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door Qudie<3Molley »

Mirkku schreef:Ben ik dan de enige die echt met een enorm 'dubbel' gevoel zit van, aan de ene kant : hardstikke leuke beestjes, en schattig... En aan de andere kant van die fokkers die 10 hammies of 30 muizen in een hokje hebben en zodra er 1 verkocht wordt uit een bak onder de tafel er weer 2 nieuwe bijstoppen, zonder iets te zeggen, als broodjes over de toonbank.... en 'kijk hij is tam, en dan een hamster een halve meter de lucht in gooien?' sorry trouwens als dit één van jullie was, dat zou natuurlijk kunnen, maar ik vond het toch een beetje vreemd allemaal...... En uilen?! Dat hoort toch helemaal niet hier thuis? En otters? really? nouja, gemengde ervaring voor mij dus. als ik een volgende keer ga, zal ik zeker met wat mensen van hier 'afspreken' zodat dat in elk geval gezellig wordt!

Verder heb ik wel leuke hangmatjes en voer en pitjes en zaadjes etc gekocht! ben weer door mn 'zakgeld' heen!

ohhh Miriam! nu nog 2 weken wachten! kan ik niet stiekem volgende week vast.... ? Pleeease haha!
Ben het gedeeltelijk met je eens.
Ik had met de stokstaartjes eekhoorns en de andere wilde dieren echt van omg... dat meen je niet, ze worden steeds gekker...
het zijn wilde dieren!
Tuurlijk, hamsters komen ook uit het wild, maar zijn nu zo gefokt dat ze mensen kennen, in de zin van niet zomaar uit het wild geplukt. (kan niet goed omschrijven).

Ik vond het vandaag minder dan de vorige keren.
Erg weinig hamsels..
errug veel hangmatten (ook echte concurentiestrijd haha).
En toch veel prijsverschillen.
Bij de een betaal je voor een normaal drinkflesje 2,50 en bij de buurman betaal je 1,60...

Wij waren dus redelijk snel uitgekeken..
Hopelijk in december weer beter:)
Liefs Ashley, en een pootje van Jack!
I only wished to become something beautiful.
Through my music, through my silent devotion
Rust zacht, mijn lieve schatjes
Hangmatjes!
Saskia1982
Leeftijd: 43
Contacteer:

Bericht door Saskia1982 »

Medusa is inderdaad een groothandel, maargoed die beestjes zagen er nog gezond uit..
Stukje verder stond er een of andere man met rusjes van 3 euro die echt piepklein waren, misschien dat zijn hamsters gewoon kleiner zijn als ik gewend ben maar ze zagen eruit alsof ze net bij de moeder weg waren (voor mijn gevoel nog geeneens 3 weken )
Tja en de knagers in de reptielenhal, dat is helaas altijd triest.
Iris.
Hamsters: 0

Bericht door Iris. »

Ik vond het qua hangmatten juist niet veel.. behalve bij Pleziervoorjedier en bij slaaplekkerzacht..

Mila.. wie waren die 2 die bij jou stonden toen ik Yinthe op kwam halen? 1tje maakte foto's en die andere had een mooie syr.. goud denk ik?
Want wat was dat een beauty zeg :+:
Katjes Kenai & Benji

Iris. Pictures
Iris. Flickr
CrazyCatLady

Bericht door CrazyCatLady »

Marrie en Nona denk ik! Roest! :D
Mendiee

Bericht door Mendiee »

Iris, stond je bij de forumtafel, was dat rond een uur of half 1? Hoe zag je eruit eigenlijk? :P
Ik zag inderdaad ook een meisje met een Syr, was een ontzettende mooierd.. Wilde er iets over zeggen, maar mijn mond sloeg dicht.. xD
Eén meisje met donkere krullen had hem/haar eerst vast, en gaf hem/haar daarna over aan iemand anders :P Ik gok aan het baasje ! ;)
Laatst gewijzigd door Mendiee op 01 apr 2012, 20:54, 5 keer totaal gewijzigd.
Romy D

Bericht door Romy D »

Klinkt allemaal leuk! Waar blijven de foto's :mrgreen:
♥ Alles wat groot is begon ooit klein, je hoeft niet meteen een vlinder te zijn ♥

Liefs van Romy, Hadey, Nederlandse hangoor dwerg Macho en Doerak de kat!
333dulucia
Hamsters: Syrtje: Luna
Leeftijd: 32

Bericht door 333dulucia »

Saskia1982 schreef:Medusa is inderdaad een groothandel, maargoed die beestjes zagen er nog gezond uit..
Stukje verder stond er een of andere man met rusjes van 3 euro die echt piepklein waren, misschien dat zijn hamsters gewoon kleiner zijn als ik gewend ben maar ze zagen eruit alsof ze net bij de moeder weg waren (voor mijn gevoel nog geeneens 3 weken )
Tja en de knagers in de reptielenhal, dat is helaas altijd triest.
Ja die man was echt erg, die rusjes waren echt nog veelste jong. De hamsters van Medusa (vooral de goudhamsters) vond ik er heel erg goed uitzien maar ik haal mijn beestjes liever niet bij groothandels, op de site zie je ook een foto met al die lab bakken op de achtergrond.. En ach ik had me toch voorgenomen om geen hamsters mee naar huis te nemen, en ben wel blij dat ik me daar aan gehouden heb.
Iris.

Bericht door Iris. »

Mendiee schreef:Iris, stond je bij de forumtafel, was dat rond een uur of half 1? Hoe zag je eruit eigenlijk? :P
Ik zag inderdaad ook een meisje met een Syr, was een ontzettende mooierd.. Wilde er iets over zeggen, maar mijn mond sloeg dicht.. xD
Eén meisje met donkere krullen had hem/haar eerst vast, en gaf hem/haar daarna over aan iemand anders :P Ik gok aan het baasje ! ;)
Ik stond er nog rond half 1. Had een bruine jas aan, haren in een staart en rose nagels? Mijn vervoersbak was rood en had een groene tas met spulletjes..
Katjes Kenai & Benji

Iris. Pictures
Iris. Flickr
Mendiee

Bericht door Mendiee »

Droeg je een lijstje met je mee Iris? En donkerblond haar in een staart? Want als dat zo is, dan heb je me aangesproken en gevraagd of ik Linda was, kan dat? xD Of was jij dat niet ? :P
Laatst gewijzigd door Mendiee op 01 apr 2012, 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Iris.

Bericht door Iris. »

Nee dan was dat niet ik :)
Hoe zag jij eruit?
Katjes Kenai & Benji

Iris. Pictures
Iris. Flickr
Plaats reactie