xRJx schreef:

Awhh; kim en ik waren helemaal verliefd op die rechtse

.
We hebben ons weer goed vermaakt! De exo was wel een slagje groter dan die van december, en we liepen eerst de verkeerde kant op --', recht de stank van de reptielen in

. We schrokken ons dood en waren naar een uitgang aan het zoeken, tot we ontdekten dat we in de verkeerde zaal zaten en we met onze neus dicht naar de goede zaal liepen XD!
Toen ik in de goede zaal was keek ik even bij de Campbelli-keuring, een Campbelli beet de meneer van de keuring in zijn vinger, en de meneer gooide hem letterlijk op de grond! Ik schrok me echt dood, ik dacht als dat hamstertje maar niet dood is? Maar gelukkig pakte de man hem/haar weer op en zette hem in de vervoersbox, een mevrouw schreef even op een blaadje dat de hamster 'niet vriendelijk genoeg' was. Maar Campbelli's staan toch bekend om hun beiten, dus ik dacht, daar moet je toch wel tegen kunnen? Maar nee, de meneer moest een pleistertje op zijn miniscuule wondje en lette niet meer op de hamster. Ik heb toch even de schrik van mijn leven gehad, maar gelukkig kwam het allemaal weer goed!
Naja, voor de rest was het heel gezellig! Toen we ons verveelden vraten Kim en ik even de hele forumtafel leeg (ik at meer dan Kim hoor XD), en gingen we een beetje bij Milo rondhangen. Ik zag wel veel bekende gezichten, onder andere: Nella, Janneke, Mila, Milo, Nina, Toon, en nog een paar. Alleen herkende ik Marrie totaal niet! Hahaha, ik stond bij de forumtafel, en was op zoek naar Marrie, dus ik vraag aan Mila, weet je waar Marrie is? En toen stond ze naast me

. Ik schaamde me rot hahah.
Mijn aankopen: Een slaapnestje/hangmatding, Houten bruggetje, 4 eetdingetjes, Een soort kruiden, en de rest weet ik niet meer ;#, maar dat zal maar 1 dingetje geweest zijn die ik vergeten ben denk ik. Aaah, ik heb echt spijt dat ik niet een savic rody nog meegenomen heb voor 5 euro. Dan had ik die mooi als rezervekooi kunnen gebruiken.. Naja pech gehad. Ik zou eigenlijk ook nog een Karlie overnemen van Marrie, maar die was ze vergeten. Dus die komt ze brengen met de trein :d.
Het was supergezellig! En we komen sowieso in December weer (ik &Kim), misschien ook in Juli/Juni (wat was het ookalweer ;$) maar dat weten we nog niet zeker..
xx