Warme kamer.

Wissel hier ervaringen uit over de woning van je hamster: o.a. kooisoorten en -merken, bodembedekking en inrichting.

Moderator: Sylvia.

paardje21991
Hamsters: Beer
Leeftijd: 27

Re: Warme kamer.

Bericht door paardje21991 »

maar toch vind ik een steen ook erg handig hoor. Het is ook wat frisser, en ze gaan er hier allemaal lui op liggen dutten.

Sandra-D
Hamsters: Babbel
Leeftijd: 37

Bericht door Sandra-D »

Ik slaap ook op zolder en hier is echt benauwd nu. Babbel ligt ook al te slapen in zijn zandbakje. Ik ga eens vragen of we nog koelelementen hebben. Over een steen wat voor steen mag ik gebruiken?
Neems ook eens een bezoekje op mijn beautyblog www.shinylicious.nl
† 30-01-2012 Mickey
† 14-11-2011 Minnie
† Jos, Bitchie en Ukkie
ricoentanja
Hamsters: *Bebie*Appie*Lee en *JuniorLee
Leeftijd: 52

Bericht door ricoentanja »

Hallo iedereen,

Misschien ook een goede tip ;)

We hebben sinds 2jaar een mobile airco gekocht... ik weet... is duur bij aanschaf.

Afgelopen week heeft mijn man een "raamplank" gemaakt die dus in het raamkozijn van de woonkamer geplaats wordt, de afvoerslang kan daarin en de rest van het raam wordt afgeschermd zodat de airco goed werkt.

Lee staat bij ons in de woonkamer en door de airco is de temperatuur lekker koel te regelen :)
De airo is ook lekker voor vrouwtje en baasje zelf ;)

Ook werk ik, als het ietsjes te warm is, met koelelementen en de ice-pods maar vlgs mij vindt Lee dit niet echt fijn. De airco lijkt hij fijner te vinden..

Gruss Tanja
Trotse pleegouders van Appie/Bebie/Lee/Junior
Appie is ingeslapen op 22.04.2010, Bebie is ingeslapen in de nacht van 19-03-2011 op 20-03-2011.
American Cream Lee is ingeslapen in nacht van 21.11.2013 op 22.11.2013
Sandra-D
Hamsters: Babbel
Leeftijd: 37

Bericht door Sandra-D »

Ik heb vanmiddag koelelementen in de vriezer gelegd en daarnet eruit gehaald, stuk van een fleece deken geknipt en 2 x erom gedaan en in zijn kooi gedaan . Ben benieuwd hoe hij erop gereageerd, daarom doe ik het ook nu kan ik het een beetje in de gaten houden ;)

-- 05 jul 2012 08:02 --

Ik geloof niet dat ze echt weg waren op de koelelementen. Ik heb ze in ieder geval er niet op gezien. Het is zeker niet goed om een ven richting de kooien aan te zetten? Het is nu echt alweer benauwd op zolder :-|
Neems ook eens een bezoekje op mijn beautyblog www.shinylicious.nl
† 30-01-2012 Mickey
† 14-11-2011 Minnie
† Jos, Bitchie en Ukkie
Plaats reactie