Zoals velen wel weten heb ik een jaar lang matjes genaaid. Vanwege grote drukte en geen naaimachine op kamers ben ik daar toen mee gestopt. Met pijn en moeite want ik vond het altijd erg leuk. Nu begint het langzaam weer te kriebelen en ben ik rustig op zoek naar een tweedehands naaimachine om weer te beginnen met naaien.
Ik weet dat er nu een aantal mensen matjes maakt, dus voordat ik van alles weer aanschaf, is het wel handig om te weten of er nog interesse voor is. Een indicatie van wat ik maakte:
Driehoekjes
Vierkantjes
Driehoekige hanghuisjes
Hangmanden met en zonder kussen
Slaapzakjes
Ferplast plateauhoezen
Rechthoekige matten
Is hier nog interesse voor of nog voor andere dingen die ik zou kunnen maken?
Pootje van jeweetwelkater Joep en prinses Guusje.
Sowieso schrijf je sowieso als sowieso. Dus niet als zowiezo, zoizo, zoiezo, zo ie zo, zo izo, sowiezo, zo en zo, zo i zo, zowieso, sowizo..
Sowieso schrijf je sowieso als sowieso. Dus niet als zowiezo, zoizo, zoiezo, zo ie zo, zo izo, sowiezo, zo en zo, zo i zo, zowieso, sowizo..
Haha ik vind hangmatjes super leuk, maar heb er inmiddels al genoeg! Heb er 2 gekocht bij iemand anders van het forum hier. Ik denk dat als je het een beetje start en wat reclame gaat maken dat het wel een beetje loopt. Er zijn toch altijd mensen wiens matjes kapot gaan of mensen die een nieuw setje willen ofzo. Alleen zijn er dus wel ook andere mensen die het ook maken hier op het forum, misschien kan je een ander aanbod aan kleurtjes en stofjes ofzo bieden? Ik weet er verder ook niet zoveel van
Nouja, ik maak natuurlijk geen motiefjes, tenminste, daar ben ik niet goed in. Ik maak gewoon hangmatjes zonder motief haha.
Fijn dat er toch nog interesse voor lijkt te zijn. Ik ben al rustig aan het uitkijken naar een naaimachine, en mocht het er weer van komen komen ze natuurlijk zo snel mogelijk weer online.
Inge: dat wisselt per matje, per maat en per model. Maar de simpele matten liggen tussen de 1 en 3 euro.
Haha dat duurt nog wel eventjes hoor. Ik zit voorlopig nog zonder naaimachine, maar een beetje kijken of er vraag is is natuurlijk wel zo verstandig. Ik weet ook nog niet precies hoe ik het ga doen, maar dat zien jullie wel als het zo ver is. Ik zou het echt superleuk vinden om weer te beginnen, maar de vraag ernaar is natuurlijk maar één ding. Ik moet nog even nadenken over de naaimachine, opslag, hoe het bestellen gaat werken, kijken hoeveel tijd ik ervoor kan inplannen etc.
Ons jonge rusje Wall-e heeft nog het één en ander nodig, ik heb nog geen hangmatje, dus wil zeker iets bestellen, ik wacht af tot ik je eerste hangmatjes zie verschijnen