Ik verkoop mijn hamsterkast , het is een hele groot hok voor een Syrische/goudhamster.
Ik heb deze kast 2 jaar geleden zelf omgebouwd tot een hamsterhok voor mijn goudhamster.
Omdat ik volgend jaar ga studeren kan ik nu geen nieuwe hamster hebben, ik vind het heel jammer om dit hok te verkopen , maar ik heb er geen plek voor en misschien kan ik er iemand anders blij mee maken.
Ik heb er toen veel tijd en geld ingestoken , dus dit hok gaat niet voor een klein prijsje weg.
Ik en mijn hamsters hebben er heel veel plezier van gehad, je kunt de kooi op heel veel verschillende manieren inrichten en dat is heel leuk werk en je ziet dat je hamster er ook plezier van heeft om in zo'n groot hok te leven.
Je kunt dit hok kopen zonder de spulletjes die je op de eerste foto's ziet. op de laatste drie foto's zie je hoe het hok er nu bij staat, zo kun je het kopen.
Je krijgt er een grote plank bij (de onderste geblokte) , 3 iets kleinere planken(de andere geblokten) en 2kleine plankjes (rode)op de planken zit plakplastic, zo kun je het hok gemakkelijk schoonmaken, voor de planken zitten nog latten zodat het zaagsel er niet steeds uit valt (deze kun je er afhalen bij het schoonmaken)de deuren heb ik er even uit gehaald , hier zit gaas in van 1cm.
De afmetingen van het hok zijn:
breedte: 78cm
diepte: 48cm
lengte: 167cm (lengte van de hele kast is 180cm)
Als je interesse hebt en je wilt een bod uitbrengen of als je nog vragen hebt kun je altijd even een berichtje sturen
Het hok is op te halen in Loppersum, Groningen