Slapen

Voor alles wat niet bij de overige hamsterfora thuishoort, zoals vragen over gedrag.

Moderator: Sylvia.

michammy
Hamsters: Cherry
Leeftijd: 28

Slapen

Bericht door michammy »

Ik heb vanmiddag mijn hamster kooi verschoont, mijn hamster slaapt normaal ik haar huisje maar ik heb zo'n plas bakje gevonden(met chinchilla zand)<(zo heet het toch ? )
Maar ik wou mijn hamster net pakken maar ze ligt te slapen in dat bakje en niet in haar bedje
Mijn hamster : goudhamster 9 weekjes (1 week in huis )

Groetjes Michammy

Snuitjex van Cherry

Byee : Hammy, Spiedy
kimlovehamster
Hamsters: coco-chanel

Re: Slapen

Bericht door kimlovehamster »

Hoi,
Ik denk dat het niet heel erg uitmaakt toch? Mijn hamster ligt ook nooit in haar huisje maar altijd achter haar radje, wat ik eigenlijk niet wil. Maar ach, wat doe je er aan?
michammy

Bericht door michammy »

Haha ja ik zit er overna te denken om dat bakje weg te halen.. Maar dat is niet eerlijk voor haar
Groetjes Michammy

Snuitjex van Cherry

Sissi<3
Leeftijd: 41

Bericht door Sissi<3 »

Maakt niet uit waar ze slapen toch? De ene keer slapen ze hier, de andere keer slapen ze daar. Gun ze die keuzevrijheid :-) Ik vind het altijd wel schattig dat ze lekker doen waar ze zin in hebben, echte persoonlijkheidjes zitten er in die kleine wezentjes :+:
michammy

Bericht door michammy »

haha ja daar heb je gelijk in
het lijkt altijd bij Cherry of ze echt naar je luistert ze zit dan stil en alles wat je zegt daarbij gaan haar oortjes heen-en-weer
Groetjes Michammy

Snuitjex van Cherry

Sissi<3
Leeftijd: 41

Bericht door Sissi<3 »

Haha, leuk is dat. Een vriendin heeft een hamster die alles wat ze niet lekker vindt steevast naar haar wc sleept, dat vind ik zo grappig!

Waarmee ik eigenlijk alleen wil zeggen: geniet van hun unieke karaktertjes ;)
michammy

Bericht door michammy »

ja dankjee
Groetjes Michammy

Snuitjex van Cherry

kimlovehamster
Hamsters: coco-chanel

Bericht door kimlovehamster »

Ik zou dat bakje niet weghalen hoor, mijn hamster wast zich er altijd lekker in, en ze graaft veel.
Dus lekker laten gaan!
ellenschaap
Hamsters: Skip
Leeftijd: 31

Bericht door ellenschaap »

Als ze ook de mogelijkheid heeft om in een warm huisje met nestmateriaal te liggen, en dat doet ze niet, dan zou ik het lekker zo laten. Haar eigen keuze toch? En zo'n zandbak ligt natuurlijk wel erg lekker zacht haha!
michammy

Bericht door michammy »

ellenschaap schreef:Als ze ook de mogelijkheid heeft om in een warm huisje met nestmateriaal te liggen, en dat doet ze niet, dan zou ik het lekker zo laten. Haar eigen keuze toch? En zo'n zandbak ligt natuurlijk wel erg lekker zacht haha!
Haha ja ze heeft al haar nest materiaal in dat bakje gelegd :+:
Groetjes Michammy

Snuitjex van Cherry

ellenschaap
Hamsters: Skip
Leeftijd: 31

Bericht door ellenschaap »

michammy schreef:
ellenschaap schreef:Als ze ook de mogelijkheid heeft om in een warm huisje met nestmateriaal te liggen, en dat doet ze niet, dan zou ik het lekker zo laten. Haar eigen keuze toch? En zo'n zandbak ligt natuurlijk wel erg lekker zacht haha!
haha wat een slimmerd, blijkbaar vindt ze het daar dan leuker dan in haar huisje :P
michammy

Bericht door michammy »

ellenschaap schreef:
michammy schreef:
haha wat een slimmerd, blijkbaar vindt ze het daar dan leuker dan in haar huisje :P
Haha ja.. Ik heb een nieuw huisje gekocht (komt maandag binnen) hopen dat ze die wel fijn vind want ik denk dat ze hoog slapen eng, ik heb nu een Hanghuis Spoetnik die zal ze wel irritant vinden liggen ofzo, hihi :razz:
Groetjes Michammy

Snuitjex van Cherry

Wall-e

Bericht door Wall-e »

Ze kiezen hun lievelingsplaatsje goed uit hè? :+: Hier wisselen ze ook regelmatig van slaapplaats, de ene keer vinden ze het op het ene plaatsje misschien te warm, de andere keer te licht, dan weer teveel lawaai, te koud,.....ik geef ze verschillende mogelijkheden om in te slapen, zodat ze keus hebben en dan liggen ze soms nog op een heel onverwachte plaats te slapen :lol:
TMeganV
Hamsters: Caesar

Bericht door TMeganV »

Ja hier ook :') Ik heb een half eierdoosje, een ingegraven keukenrol, 73628 wcrolletjes waar ze soms in slaapt, een theedoosje (waar die zakjes inzitten) met hooi en wat wcpapier, en nog gewoon een plastic huisje. En vervolgens graaft ze zich tussen alles in, sleept overal het wc papier vandaan en gaat ermee onder de bodembedekking zitten. :')
Rust zacht Boris! ♥
michammy

Bericht door michammy »

Hahah
Het is wel schattig dat ze alles gaan verplaatsen
Ik heb voor nachts een doek half over de kooi heen(mijn hond vind het leuk om de kooi open te maken) en me hamstertje is op haar huisje geklommen heeft ongeveer 10% van dat doek gesloopt en slaapt nu in allemaal kleine afgescheurden stukjes stof <3
Ook slaapt ze nu naast haar voerbakje (dan hoeft ze zeker niet zo ver te lopen voor eten ofzo)
Groetjes Michammy

Snuitjex van Cherry

Plaats reactie